Gå til innhold

Ikke røyk, ikke sprit...

Anbefalte innlegg

Gjest M.Angelica
Skrevet

Er du som som ligger på bildet eller? :P

Skrevet

Er du som som ligger på bildet eller? :P

Nei, tenkte jeg skulle åpne filial i hjembyen nå i sommer. Kanskje noe litt mer jordnært, noe som passer publikumet her nordpå. Smålubben 40-åring med noen torskefileter pent dandert. Ka du trur?

Gjest M.Angelica
Skrevet

Nei, tenkte jeg skulle åpne filial i hjembyen nå i sommer. Kanskje noe litt mer jordnært, noe som passer publikumet her nordpå. Smålubben 40-åring med noen torskefileter pent dandert. Ka du trur?

Jeg tror deg kommer til å slå an! =)

Spesielt hvis du setter fram en dunk hb :P

Skrevet

Jeg tror deg kommer til å slå an! =)

Spesielt hvis du setter fram en dunk hb :P

Nja, vet nu ikke det, jeg har ikke blitt tilbudt hb på et par og tyve år. Men kanskje hvis jeg ekspanderer til trøndelagen?

Gjest M.Angelica
Skrevet

Nja, vet nu ikke det, jeg har ikke blitt tilbudt hb på et par og tyve år. Men kanskje hvis jeg ekspanderer til trøndelagen?

He he..Jeg er ikke fra trøndelag med hb har jeg blitt tilbudt mang en gang =)

Skrevet

:)

Skrevet

Det der så jeg i CSI sist tirsdag! Det er skikkelig kvalmt. Jeg tror ikke jeg hadde fått ned en matbit... Noe så nedverdigende som det der!?

Skrevet

Det der så jeg i CSI sist tirsdag! Det er skikkelig kvalmt. Jeg tror ikke jeg hadde fått ned en matbit... Noe så nedverdigende som det der!?

Ja, verden er sprø.

Skrevet

Du kan ikke hb før du har brent det selv, med minst ett bra resultat :-)

Forvrig har jeg ingenting annet enn forakt for hb. Husker jeg fikk servert en "Gin Tonic" på en rolig nyttårsfest for noen siden. Idet jeg nærmet meg glasset med nesa holdt jeg på å kaste det i trynet på verten :-)

"...................................."

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...