ariadne Skrevet 22. mai 2005 Skrevet 22. mai 2005 Alt som er morsomt forbys! Hvilken sommerjobb skal jeg ta nå? http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=278203 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 22. mai 2005 Skrevet 22. mai 2005 Er du som som ligger på bildet eller? 0 Siter
ariadne Skrevet 22. mai 2005 Forfatter Skrevet 22. mai 2005 Er du som som ligger på bildet eller? Nei, tenkte jeg skulle åpne filial i hjembyen nå i sommer. Kanskje noe litt mer jordnært, noe som passer publikumet her nordpå. Smålubben 40-åring med noen torskefileter pent dandert. Ka du trur? 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 22. mai 2005 Skrevet 22. mai 2005 Nei, tenkte jeg skulle åpne filial i hjembyen nå i sommer. Kanskje noe litt mer jordnært, noe som passer publikumet her nordpå. Smålubben 40-åring med noen torskefileter pent dandert. Ka du trur? Jeg tror deg kommer til å slå an! =) Spesielt hvis du setter fram en dunk hb 0 Siter
ariadne Skrevet 22. mai 2005 Forfatter Skrevet 22. mai 2005 Jeg tror deg kommer til å slå an! =) Spesielt hvis du setter fram en dunk hb Nja, vet nu ikke det, jeg har ikke blitt tilbudt hb på et par og tyve år. Men kanskje hvis jeg ekspanderer til trøndelagen? 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 22. mai 2005 Skrevet 22. mai 2005 Nja, vet nu ikke det, jeg har ikke blitt tilbudt hb på et par og tyve år. Men kanskje hvis jeg ekspanderer til trøndelagen? He he..Jeg er ikke fra trøndelag med hb har jeg blitt tilbudt mang en gang =) 0 Siter
ariadne Skrevet 22. mai 2005 Forfatter Skrevet 22. mai 2005 He he..Jeg er ikke fra trøndelag med hb har jeg blitt tilbudt mang en gang =) 0 Siter
Lillemus Skrevet 23. mai 2005 Skrevet 23. mai 2005 Det der så jeg i CSI sist tirsdag! Det er skikkelig kvalmt. Jeg tror ikke jeg hadde fått ned en matbit... Noe så nedverdigende som det der!? 0 Siter
ariadne Skrevet 23. mai 2005 Forfatter Skrevet 23. mai 2005 Det der så jeg i CSI sist tirsdag! Det er skikkelig kvalmt. Jeg tror ikke jeg hadde fått ned en matbit... Noe så nedverdigende som det der!? Ja, verden er sprø. 0 Siter
Prozak Skrevet 23. mai 2005 Skrevet 23. mai 2005 He he..Jeg er ikke fra trøndelag med hb har jeg blitt tilbudt mang en gang =) Du kan ikke hb før du har brent det selv, med minst ett bra resultat :-) Forvrig har jeg ingenting annet enn forakt for hb. Husker jeg fikk servert en "Gin Tonic" på en rolig nyttårsfest for noen siden. Idet jeg nærmet meg glasset med nesa holdt jeg på å kaste det i trynet på verten :-) "...................................." 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.