Gå til innhold

South Beach dietten

Anbefalte innlegg

Gjest snartslank?
Skrevet

Hei

Er det noen her som har prøvet South Beach dietten og som vil dele sine erfaringer med meg ?

Startet i dag, så er relativt fersk, og lurte bla. på om jeg kunne drikke light brus.

Forsøkte meg på grønnsaks juice i dag tidlig, men det gikk ikke så bra... Hadde ikke sjanse til å svelge det...

Skrevet

Er det noen slike ditter som funker da? Og første bud om du skal prøve en ny diett er jo at du setter deg godt inn i det på forhånd!

Kjøpe boka f.eks.?

Gjest snartslank?
Skrevet

Er det noen slike ditter som funker da? Og første bud om du skal prøve en ny diett er jo at du setter deg godt inn i det på forhånd!

Kjøpe boka f.eks.?

Hei, jeg har kjøpt boken og lest i den. Men jeg finner ingenting om lett brus der :)

Det skal være mulig å gå ned 6 kg på 2 uker, og først og fremst magefettet, så det er lov å håpe da.

Dietten går ut på lite karbohydrater de første 14 dagene, mest proteiner og grønnsaker og rent kjøtt...

I fase to gjeninnføres noe karbohydrater.

Skrevet

Hei. Jeg har levd på South Beach dietten i over ett år nå, og har gått ned 30 kg. For meg er ikke lenger en diett, men en livstil og jeg stortrives.

Når det kommer til lettbrus, så kan du drikke det, det har ingen ting du legger deg på av, men lettbrus skaper en sukker hunger som man prøver å bli kvitt på south beach dietten, men hvis du er viljesterk så går det greit, jeg har alltid drukket cola light på denne dietten, men som sagt skal helst ikke da.

Lykke til ! Det er en deilig måte og leve og spise på !

Gjest snartslank?
Skrevet

Hei. Jeg har levd på South Beach dietten i over ett år nå, og har gått ned 30 kg. For meg er ikke lenger en diett, men en livstil og jeg stortrives.

Når det kommer til lettbrus, så kan du drikke det, det har ingen ting du legger deg på av, men lettbrus skaper en sukker hunger som man prøver å bli kvitt på south beach dietten, men hvis du er viljesterk så går det greit, jeg har alltid drukket cola light på denne dietten, men som sagt skal helst ikke da.

Lykke til ! Det er en deilig måte og leve og spise på !

Hei yeehaw, har du noen tips til hva jeg kan drikke bortsett fra vann i den første fasen ? Jeg klarer ikke den grønnsaks juicen.

Tar gjerne i mot andre tips også vedrørende oppskrifter etc om det er mulig.

Hvordan har vektnedgangen din vært ? Mye i begynnelsen og så litt utflating.

Jeg har ønske om å gå ned 10 kg, og skal til syden om tre uker og vil gjerne ned i alle fall 4 kg til den tid, er det mulig tror du på denne dietten ?

Kizza1365380506
Skrevet

Hva går dietten ut på?

Amerikansk versjon av Lindberg dietten.

Gjest leste jeg her en gang
Skrevet

Hei yeehaw, har du noen tips til hva jeg kan drikke bortsett fra vann i den første fasen ? Jeg klarer ikke den grønnsaks juicen.

Jeg har ønske om å gå ned 10 kg, og skal til syden om tre uker og vil gjerne ned i alle fall 4 kg til den tid, er det mulig tror du på denne dietten ?

Når man slanker seg skal man bruke god tid, og man bør ta av ca. en kilo i måneden.

Skrevet

Hei, jeg har kjøpt boken og lest i den. Men jeg finner ingenting om lett brus der :)

Det skal være mulig å gå ned 6 kg på 2 uker, og først og fremst magefettet, så det er lov å håpe da.

Dietten går ut på lite karbohydrater de første 14 dagene, mest proteiner og grønnsaker og rent kjøtt...

-6 kg på to uker og da magefett? Det vil jeg se før jeg tror det.

Står det ikke noe om lettbrus så betyr vel det at du ikke skal drikke det da.

Skrevet

Jeg drikker masse iste, men jeg drikker også cola light - det er den delen jeg aldri har fulgt.

Jeg gikk ned 5 kg på de første 2 ukene, men så flatet det ut med ca 1-2 kg i uka.

jeg må legge til at jeg har trent gjennom hele vekttapet, 45 min på tredemølla nesten hver dag.

Skrevet

Jeg drikker masse iste, men jeg drikker også cola light - det er den delen jeg aldri har fulgt.

Jeg gikk ned 5 kg på de første 2 ukene, men så flatet det ut med ca 1-2 kg i uka.

jeg må legge til at jeg har trent gjennom hele vekttapet, 45 min på tredemølla nesten hver dag.

Lager du iste selv? Eller kjøper du en lightversjon?

Skrevet

Lager du iste selv? Eller kjøper du en lightversjon?

Jeg lager det selv, med litt søtningsdtoff i. I det sister har jeg kjøpt den funlight saften som heter iste, finnes i fersken og sitron, veldig god!

Skrevet

Jeg lager det selv, med litt søtningsdtoff i. I det sister har jeg kjøpt den funlight saften som heter iste, finnes i fersken og sitron, veldig god!

Takk for tips. :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

"Det skal være mulig å gå ned 6 kg på 2 uker, og først og fremst magefettet, så det er lov å håpe da."

Står det det i boka? Altså: "først og fremst magefett?".

I så fall er den en bløff.

Det finnes absolutt INGEN mulighet til å punktforbrenne fett på denne måten. Det er en umulighet.

Hvis det finnes en så til de grader banal feil i en bok hadde jeg slengt den på bålet umiddelbart. Gud vet hva annet de lyver om.

Mrs. Wallace
Skrevet

"Det skal være mulig å gå ned 6 kg på 2 uker, og først og fremst magefettet, så det er lov å håpe da."

Det finnes absolutt INGEN mulighet til å punktforbrenne fett på denne måten. Det er en umulighet.

Hvis det finnes en så til de grader banal feil i en bok hadde jeg slengt den på bålet umiddelbart. Gud vet hva annet de lyver om.

Æh, sånne dietter er jo bare tull uansett.

Klart at noen går ned på dem, men det er først og fremst fordi de blir bevisste på kostholdet sitt og begynner å trene.

Sånn som feks yeehaw over her, som har gått ned med den - og trent 45 minutter på tredemølle daglig.

Da er det ikke dietten man kan takke, men selve kostbevisstheten og treningen. Men hvis det er det som skal til, så er det vel greit.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Æh, sånne dietter er jo bare tull uansett.

Klart at noen går ned på dem, men det er først og fremst fordi de blir bevisste på kostholdet sitt og begynner å trene.

Sånn som feks yeehaw over her, som har gått ned med den - og trent 45 minutter på tredemølle daglig.

Da er det ikke dietten man kan takke, men selve kostbevisstheten og treningen. Men hvis det er det som skal til, så er det vel greit.

Men Kizza sier det er en amerikansk versjon av Lindbergs kosthold. Og det Lindberg taler for er en permanent livsstilsendring. Ikke en diett.

Mrs. Wallace
Skrevet

Men Kizza sier det er en amerikansk versjon av Lindbergs kosthold. Og det Lindberg taler for er en permanent livsstilsendring. Ikke en diett.

Okei. Jeg kjenner ikke opplegget selv, men gikk ut fra tittelen at det var en diett.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Okei. Jeg kjenner ikke opplegget selv, men gikk ut fra tittelen at det var en diett.

De fleste av dem som benytter seg av kostholdsendringene til Grete Rohde, Fedon, osv, tror det er dietter de benytter seg av.

Det gjør nok innleggsforfatteren også. Hun eller han omtaler jo greiene som en diett. Selv vet jeg ingenting om denne south beach-tingen, men de har ofte fancy navn.

Utrolig at folk er dumme nok til å gidde.

Gjest snartslank?
Skrevet

Det er ikke boken som sier det, det var en artikkel i norsk ukeblad. Og derfor også navnet dietten. Boken er en innføring i endring av kosthold på livstid ja.. men det er jo lov å bruke det som en start til å legge om til sunnere kosthold og eventuell mer trening, slik at man kommer igang mener jeg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...