Gjest BB musikk Skrevet 23. mai 2005 Skrevet 23. mai 2005 I forrige uke var det lagt ut BB låten på sidene der, fri for nedlasting. Var sikker på at jeg hadde lastet den ned men finner den ikke så da hadde jeg nok ikke det. Driver å laster ned og brenner en BB cd til ungene med de 14 låtene om deltagerne og skulle gjerne også hatt denne "ordentlige" låta som lå der. Er det noen som vet hvor jeg nå kan få tak i denne? Link? Takk. 0 Siter
Gjest HjalmarX Skrevet 23. mai 2005 Skrevet 23. mai 2005 Lar du Big Brother fungere som barne-TV? *storøyd* 0 Siter
Gjest BB musikk Skrevet 23. mai 2005 Skrevet 23. mai 2005 Lar du Big Brother fungere som barne-TV? *storøyd* Var det det jeg skrev? Nei, jeg skrev at jeg lagde en cd med musikk derfra. Så spar deg kommentaren du! 0 Siter
Gjest huff å huff Skrevet 23. mai 2005 Skrevet 23. mai 2005 herregud for en musikk da !!! hørte på vakna ... og flanders ..... sååå grusomt !!! 0 Siter
Gjest BB musikk Skrevet 23. mai 2005 Skrevet 23. mai 2005 herregud for en musikk da !!! hørte på vakna ... og flanders ..... sååå grusomt !!! Jeg har ikke noe glede av det. Men for unger i rett alder er dette faktisk noe artig. 0 Siter
Gjest HjalmarX Skrevet 23. mai 2005 Skrevet 23. mai 2005 Var det det jeg skrev? Nei, jeg skrev at jeg lagde en cd med musikk derfra. Så spar deg kommentaren du! Min definisjon på "unger", er en mindreårig. Jeg syns det er helt på trynet i hjelpe mindreårige til å hylle søpla Big Brother som passende TV til de. Du får bli akkurat så sur du vil. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 23. mai 2005 Skrevet 23. mai 2005 Min definisjon på "unger", er en mindreårig. Jeg syns det er helt på trynet i hjelpe mindreårige til å hylle søpla Big Brother som passende TV til de. Du får bli akkurat så sur du vil. Går vel an å høre på musikkken uten å se programmet!?!!? 0 Siter
Gjest BB musikk Skrevet 23. mai 2005 Skrevet 23. mai 2005 Min definisjon på "unger", er en mindreårig. Jeg syns det er helt på trynet i hjelpe mindreårige til å hylle søpla Big Brother som passende TV til de. Du får bli akkurat så sur du vil. Sur forde en slenger ut av seg personlige meninger som ikke har noe med topic å gjøre? Forget it. Dette her er ikke tv men musikk. Lurer på når du skjønner det du. Foresten, hva er poenget med å svare når du ikke har noe svar å gi på spørsmålet i tråden? Kom deg videre til en annen tråd. *Ferdig med deg* 0 Siter
Gjest HjalmarX Skrevet 23. mai 2005 Skrevet 23. mai 2005 Sur forde en slenger ut av seg personlige meninger som ikke har noe med topic å gjøre? Forget it. Dette her er ikke tv men musikk. Lurer på når du skjønner det du. Foresten, hva er poenget med å svare når du ikke har noe svar å gi på spørsmålet i tråden? Kom deg videre til en annen tråd. *Ferdig med deg* Du påstår at det er musikk, og ikke TV. Javel, men jeg tror det er få som har fattet interesse for denne musikken, ene og alene for musikkens skyld. Kan ikke se at denne musikken har vært særlig markedsført utenom selve programmet. Mitt engasjement i denne tråden, var på bakgrunn av at en forelder kanskje behøver noen "justeringer" i forhold til saker og ting, når de lar Big Brother være barnas TV-høydepunkt. Menneskelig å bli sur, og ikke se verdien i kritikk, når man føler seg truffet. 0 Siter
Gjest BB musikk Skrevet 23. mai 2005 Skrevet 23. mai 2005 Går vel an å høre på musikkken uten å se programmet!?!!? Du snakker til døve ører M.Angelica, denne har bare bestemt seg for å være sær 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 23. mai 2005 Skrevet 23. mai 2005 Du snakker til døve ører M.Angelica, denne har bare bestemt seg for å være sær He he..Ja, jeg gjør nok det. Fatter egentlig ikke hvorfor jeg gidder å bry meg. =) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.