Gå til innhold

BB låt fra BB siden.

Anbefalte innlegg

Gjest BB musikk
Skrevet

I forrige uke var det lagt ut BB låten på sidene der, fri for nedlasting.

Var sikker på at jeg hadde lastet den ned men finner den ikke så da hadde jeg nok ikke det.

Driver å laster ned og brenner en BB cd til ungene med de 14 låtene om deltagerne og skulle gjerne også hatt denne "ordentlige" låta som lå der.

Er det noen som vet hvor jeg nå kan få tak i denne?

Link?

Takk.

Gjest HjalmarX
Skrevet

Lar du Big Brother fungere som barne-TV?

*storøyd*

Gjest BB musikk
Skrevet

Lar du Big Brother fungere som barne-TV?

*storøyd*

Var det det jeg skrev?

Nei, jeg skrev at jeg lagde en cd med musikk derfra.

Så spar deg kommentaren du!

Gjest huff å huff
Skrevet

herregud for en musikk da !!! hørte på vakna ... og flanders ..... sååå grusomt !!!

Gjest BB musikk
Skrevet

herregud for en musikk da !!! hørte på vakna ... og flanders ..... sååå grusomt !!!

Jeg har ikke noe glede av det.

Men for unger i rett alder er dette faktisk noe artig.

Gjest HjalmarX
Skrevet

Var det det jeg skrev?

Nei, jeg skrev at jeg lagde en cd med musikk derfra.

Så spar deg kommentaren du!

Min definisjon på "unger", er en mindreårig. Jeg syns det er helt på trynet i hjelpe mindreårige til å hylle søpla Big Brother som passende TV til de.

Du får bli akkurat så sur du vil.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Min definisjon på "unger", er en mindreårig. Jeg syns det er helt på trynet i hjelpe mindreårige til å hylle søpla Big Brother som passende TV til de.

Går vel an å høre på musikkken uten å se programmet!?!!?

Gjest BB musikk
Skrevet

Sur forde en slenger ut av seg personlige meninger som ikke har noe med topic å gjøre? Forget it.

Dette her er ikke tv men musikk.

Lurer på når du skjønner det du.

Foresten, hva er poenget med å svare når du ikke har noe svar å gi på spørsmålet i tråden?

Kom deg videre til en annen tråd.

*Ferdig med deg*

Gjest HjalmarX
Skrevet

Sur forde en slenger ut av seg personlige meninger som ikke har noe med topic å gjøre? Forget it.

Dette her er ikke tv men musikk.

Lurer på når du skjønner det du.

Foresten, hva er poenget med å svare når du ikke har noe svar å gi på spørsmålet i tråden?

Kom deg videre til en annen tråd.

*Ferdig med deg*

Du påstår at det er musikk, og ikke TV. Javel, men jeg tror det er få som har fattet interesse for denne musikken, ene og alene for musikkens skyld. Kan ikke se at denne musikken har vært særlig markedsført utenom selve programmet.

Mitt engasjement i denne tråden, var på bakgrunn av at en forelder kanskje behøver noen "justeringer" i forhold til saker og ting, når de lar Big Brother være barnas TV-høydepunkt.

Menneskelig å bli sur, og ikke se verdien i kritikk, når man føler seg truffet.

Gjest BB musikk
Skrevet

Går vel an å høre på musikkken uten å se programmet!?!!?

Du snakker til døve ører M.Angelica, denne har bare bestemt seg for å være sær

;)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Du snakker til døve ører M.Angelica, denne har bare bestemt seg for å være sær

;)

He he..Ja, jeg gjør nok det. Fatter egentlig ikke hvorfor jeg gidder å bry meg. =)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...