Gå til innhold

Fettsuging- lår

Anbefalte innlegg

aminda1365380862

Lurer på om noen vet om fastlegen kan godkjenne/ordne fettsuging av innside lår som nødvendig? Slik at man bare må betale en egenandel på inngrepet selv? Har noen erfaringer med dette inngrepet? Er det gode resultater?

Videre lurer jeg på om jeg er den eneste som er sterkt plaget, både fysisk og psykisk, av mye fett øverst på innsiden av lårene.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/185335-fettsuging-l%C3%A5r/
Del på andre sider

Fortsetter under...

aminda1365380862

Dersom du er normalvektig er tvilsomt fettansamlingene plagsomt store.

Kan aldri innbilde meg at noe slikt skulle bli dekket av det offentlige.

Hva får deg til å tro det?

jeg lurer på om dette kan dekkes fordi det er blitt et stort problem. Man får dekket andre operasjoner, om man bare har store nok problemer/komplikasjoner knyttet til dem. Feks korreksjon av sjeling, som er et rent kosmetisk problem..

Det er faktisk et stort problem, vi snakker om ganske mye fett her... Om sommeren får jeg gnagsår av å gå i skjørt, likeså av bukser med for grov søm. å finne bukser som passer er ikke lett når det er så mye som skal klaffe. Om jeg sitter vanlig, med bena samlet, blir det svært varmt og klamt i skrittet. Om jeg da etter en stund endrer sittestilling slik at bena spres noe, lukter det sterkt nok til at andre har kommentert det. I tillegg er jeg plaget av gjentatte soppinfeksoner i skjeden, da det er konstant for varmt og klamt. Dette i tilleg til at det er skjemmende, gjør det til et problem for meg... Jeg kan ikke gå i badetøy, det er flaut å måtte enten sitte og skreve eller knipe bena tett sammen hele tiden og jeg blir generelt sett flau av å ha dette problemet..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/185335-fettsuging-l%C3%A5r/#findComment-1265519
Del på andre sider

Gjest nicknameinuse

Hei! Skjønner godt problemet ditt, men tror dessverre ikke slike inngrep blir dekt. Hvis du ikke vil oppsøke fastlege, kan du jo sende en mail til en klinikk som utfører fettsuging, de skal kunne svare deg på dette. Kan nevne nobel clinc og klinikk Bunæs, som utfører en fettsugingsmetode der man bruker mindre kanyler, slik at opphovnelse og smerter blir mindre enn ved vanlig fettsuging. Du må regne med en pris på rundt 20.000 hvis du vil ta fettsuging. Det er veeeldig mye penger, men det kan jo forandre livet ditt..:)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/185335-fettsuging-l%C3%A5r/#findComment-1266863
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...