Gå til innhold

selvbruningskrem i ansiktet?

Anbefalte innlegg

Gjest trenger gode råd
Skrevet

Jeg var på tur til syden for et par uker siden, men etter en stund her i hjemlandet blekner fargen fort. Har lyst til å se litt fresh ut og prøve min selvbruningskrem, Lancome Soleil Flash Bronzer i ansiktet. Den er fra i fjor, men er det noe problem? Bør jeg skrubbe ansiktet først, evt smøre med en vanlig fuktighetskrem under for et jevnere resultat? Ønsker ikke å bli BRUN, bare få litt farge liksom=) Er ganske lys fra før av..

Gjest solbrun
Skrevet

Jeg ville ha kjøpt ny hvertfall. Kjipt å få skjolder i ansiktet da.

Gjest lykke til
Skrevet

Jeg ville prøvd med den som var et år gammel.

Peele godt først, smør deg med fuktigetskrem og la dennne trekke godt inn før du bruker selvbruningskremen, Jevne godt ut ved hals, ører, hårfeste og øyebryn. Dra en bomullsdott over øyebrynene for å unngå at det blir gult her.

Vask hendene godt. Ikke ha på ringer osv som det kan komme krem under.

Ta heller lite på den første dagen, så kan du ta flere omganger hvis det trengs.

Er det noen steder kremen trekker mer inn / du har tørrere hud, bruker du mer fuktighetskrem her først.

Omvendt hvis du har områder med fet hud.

serendipity
Skrevet

Peel godt. Gjerne to dager i forkant, og så neste dag. Om den er ett år så holder den "akkurat". Jeg bruker også min fra i somer. (Dior) og det går helt fint.

Gjest rosa73
Skrevet

Clarins har en som er kjempegod! Den er veldig mild og gir derfor ikke mye farge. Men hvis du påfører hver dag blir du brun og fin. Fordi den er så mild er det ikke nødvendig med skrubbing og masse forarbeid. Jeg bruker den som en vanlig dagkrem ca annenhver dag, og får masse kommentarer på at jeg ser så fresh ut. Overhodet ikke kunstig, gir ingen skiller (siden den er så mild og påføres jevnlig).

Anbefales!

Gjest trenger gode råd
Skrevet

Clarins har en som er kjempegod! Den er veldig mild og gir derfor ikke mye farge. Men hvis du påfører hver dag blir du brun og fin. Fordi den er så mild er det ikke nødvendig med skrubbing og masse forarbeid. Jeg bruker den som en vanlig dagkrem ca annenhver dag, og får masse kommentarer på at jeg ser så fresh ut. Overhodet ikke kunstig, gir ingen skiller (siden den er så mild og påføres jevnlig).

Anbefales!

Hva heter kremen fra Clarins? Tenkte å prøve ut min først, men er ikke den noe god kan jeg jo kjøpe den du anbefaler.. :)

Gjest rosa73
Skrevet

Hva heter kremen fra Clarins? Tenkte å prøve ut min først, men er ikke den noe god kan jeg jo kjøpe den du anbefaler.. :)

Den har et langt navn.. Husker ikke nøyaktig, men det er en selvbrunende dagkrem. De har bare èn sånn. Koster ca 300. Varer i 2-3 mnd.

Du må bare prøve den;) Med vanlig selvbruner følte jeg at alle kunne se at nå hadde jeg plutselig fått farge. det blir kunstig. Med den jeg bruker nå tror alle at jeg har vært mye ute i sola og frisk luft!

Gjest papirtiger
Skrevet

Jeg ville ha kjøpt ny hvertfall. Kjipt å få skjolder i ansiktet da.

Selvbruningskrem holder seg i flere år.

Solkrem derimot

Skrevet

Den har et langt navn.. Husker ikke nøyaktig, men det er en selvbrunende dagkrem. De har bare èn sånn. Koster ca 300. Varer i 2-3 mnd.

Du må bare prøve den;) Med vanlig selvbruner følte jeg at alle kunne se at nå hadde jeg plutselig fått farge. det blir kunstig. Med den jeg bruker nå tror alle at jeg har vært mye ute i sola og frisk luft!

Så nå kan vi sitte foran skjermen hele dagen, men allikevel se ut som om vi har vært ute?

*måper*

Jeg løper og kjøper jeg!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...