Gjest Ramina Skrevet 23. mai 2005 Skrevet 23. mai 2005 Tenkte på å ta striper hjemme. Er de greie disse pakkene man får kjøpt over alt? Enkelt å gjøre? Blir det pent? Hvordan foregår det? Bruningsspray. Hvor får jeg kjøpt en flaske og blir det pent? Hvor lenge holder det? Permanent makeup. Har lyst på en linje rundt leppene. Ikke med mye farge, bare svak rosa for å få sterkere overgang på leppene. Noen med erfaringer på dette området som kan fortelle om fargevalg, resultat og holdbarhet? 0 Siter
Gjest rosa73 Skrevet 23. mai 2005 Skrevet 23. mai 2005 Striper blir finest hos frisør, men det går greit med pakkene også. Kommer helt an på hvor mye striper du vil ha og hvilken farge du har. Jeg ville gått til frisør uansett hvis jeg var deg. Selvbruningsprodukter finnes det massevis av. De fleste krever at du skrubber og gjør masse forarbeid først. Clarins til ansiktet krever ikke det og blir veldig naturlig. Permanent make up ville jeg _aldri_ tatt, men det er nå meg da... Du får oppsøke en salong. Finnes jo massevis av hudpleiesalonger som kan gi deg noen tips. 0 Siter
org Skrevet 23. mai 2005 Skrevet 23. mai 2005 Jeg svarer bare på permanent make-up, det er det eneste jeg har erfaring med. Jeg tok lip-liner i vinter. Resultatet er greit nok, men som du skriver, husk lys nok linje, slik at det ikke blir "kantete"! Prisen for lip-liner var kr 3.500,- der jeg tok det. Det var ikke spesielt behagelig, for man er så frøyn på leppene. Særlig overleppa, oppe på amorbuen var det skikkelig vondt. Det hjalp veldig å puste "med magen" og ha noen å holde i handa... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.