Gå til innhold

Div. "skjønnhetspleiespørsmål" (kvinnene her inne)

Anbefalte innlegg

Gjest Ramina
Skrevet

Tenkte på å ta striper hjemme. Er de greie disse pakkene man får kjøpt over alt? Enkelt å gjøre? Blir det pent? Hvordan foregår det?

Bruningsspray. Hvor får jeg kjøpt en flaske og blir det pent? Hvor lenge holder det?

Permanent makeup. Har lyst på en linje rundt leppene. Ikke med mye farge, bare svak rosa for å få sterkere overgang på leppene. Noen med erfaringer på dette området som kan fortelle om fargevalg, resultat og holdbarhet?

Gjest rosa73
Skrevet

Striper blir finest hos frisør, men det går greit med pakkene også. Kommer helt an på hvor mye striper du vil ha og hvilken farge du har. Jeg ville gått til frisør uansett hvis jeg var deg.

Selvbruningsprodukter finnes det massevis av. De fleste krever at du skrubber og gjør masse forarbeid først. Clarins til ansiktet krever ikke det og blir veldig naturlig.

Permanent make up ville jeg _aldri_ tatt, men det er nå meg da... Du får oppsøke en salong. Finnes jo massevis av hudpleiesalonger som kan gi deg noen tips.

Skrevet

Jeg svarer bare på permanent make-up, det er det eneste jeg har erfaring med.

Jeg tok lip-liner i vinter. Resultatet er greit nok, men som du skriver, husk lys nok linje, slik at det ikke blir "kantete"! Prisen for lip-liner var kr 3.500,- der jeg tok det.

Det var ikke spesielt behagelig, for man er så frøyn på leppene. Særlig overleppa, oppe på amorbuen var det skikkelig vondt. Det hjalp veldig å puste "med magen" og ha noen å holde i handa...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...