Gå til innhold

Anbefalte innlegg

kvelden 17. mai fikk jeg smerter i brystet samt pusteproblemer. Får og hodepine, noe som jeg vanligvis ikke har. Er også trøttere enn jeg bruker å være. Mine foreldre har i tiden før 17 mai hatt influensa, og de tror at jeg også har fått det. Men siden jeg ikke hoster, har tett nese eller feber tror jeg ikke dette er tilfellet. Bærte en tung fane og frøs en god del 17. mai, vet ikke om dette kan ha noe å si. Prøvde torsdag den 19mai var jeg ute og løp, ble utrolig sliten i kroppen, og måtte sove like etter løpingen. Blir i dag 23. mai utrolig sliten berre ved å gå i 5 min, bruker vanligvis å løpe 5-6km ganske hurtig uten å slite meg ut. Er det en grunn til å gå til lege? eller bør jeg bare vente lenger for å se om det forsvinner av seg selv.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/185350-influensa/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...