Gå til innhold

VG: Jorunn liker ikke ertestuing!

Anbefalte innlegg

Skrevet

OK. Men da trenger jeg en god advokat i svart dressjakke.

Eventuelt en luguber advokat i sjaskete klær! ;-)

M.a.o. en som er villig til å ta på seg en slik sak ene og alene på grunn av medieoppslagene! *S*

• Svar 63
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

15

• ariadne

13

• Babette

10

• serendipity

3

Mest aktive i denne tråden

mariaflyfly
Skrevet

Flott å få svar på noe man har lurt på lenge.

Skrevet

Nei, men du er like søt! :)

Å, takk! Du er så nuuuusselig, ariadne!

Skrevet

Du vet hvem som har STEMMEN til Bjørnen i det blå huset?? *S*

http://www.dagbladet.no/kultur/2000/08/24/EL_5tv25k8vpaulottarsak.JPG

Ja. Og han er like kjekk og sexy som bjørnen. Jeg har opplevd ham i levende live på teateret også, og da satt jeg så nær at jeg nesten kunne ha tatt på ham

Ulempen ved å sitte på første rad er at man ser spyttdusjen fra skuespillerne så tydelig. Skulle nesten hatt paraply.

Skrevet

Eventuelt en luguber advokat i sjaskete klær! ;-)

M.a.o. en som er villig til å ta på seg en slik sak ene og alene på grunn av medieoppslagene! *S*

Nå tenkte jeg egentlig på en advokat med svart dressjakke som det av og til faller blonde hårstrå på.

Skrevet

Å, takk! Du er så nuuuusselig, ariadne!

Gleden var på min side. :)

Skrevet

Ja. Og han er like kjekk og sexy som bjørnen. Jeg har opplevd ham i levende live på teateret også, og da satt jeg så nær at jeg nesten kunne ha tatt på ham

Ulempen ved å sitte på første rad er at man ser spyttdusjen fra skuespillerne så tydelig. Skulle nesten hatt paraply.

*lol*

For en tid tilbake opplevde jeg hva som ETTER RØYKEFORBUDET har blitt en ulempe ved å stå helt oppe ved scenekanten på en konsert: Man kjenner at det lukter svette av artistene!! *ha ha*

Skrevet

Nå tenkte jeg egentlig på en advokat med svart dressjakke som det av og til faller blonde hårstrå på.

Kjenner du en slik? *S*

Jeg kjenner en med sånn dressjakke med blonde hår på, men hun er ikke advokat! *he he*

Skrevet

Litt som med elefantene på sirkus? :)

Skrevet

Kjenner du en slik? *S*

Jeg kjenner en med sånn dressjakke med blonde hår på, men hun er ikke advokat! *he he*

Bevilling oversendes herved.

Er det nå OK?

Skrevet

Det var bra hun ikke skrev at hun ikke liker mørk sjokolade.

For det gjør nemlig jeg, og da hadde jeg blitt kjempeskuffa.

Gjest Wer bist du?
Skrevet

Hos meg er VG (papirutgaven) båssatt sammen med Se & Hør for lenge siden. Kan faktisk ikke huske sist jeg bladde i et eksemplar en gang...

Skrevet

Hun er visst veldig glad i mammas kjøddkager.

Skrevet

Du kan ikke stole helt på vurderingene til folk som ikke liker mørk sjokolade. De har helt klart noen forstyrrelser i sanseapparatet, uten at jeg vet hvilke. :)

Skrevet

Bevilling oversendes herved.

Er det nå OK?

Greit, men jeg er ikke PR-kåt nok til å være villig til å ta på meg en sak som dette, så du må nok spørre Per Danielsen eller noe sånt! ;-)

Skrevet

Hos meg er VG (papirutgaven) båssatt sammen med Se & Hør for lenge siden. Kan faktisk ikke huske sist jeg bladde i et eksemplar en gang...

Jeg foretrekker Morgenbladet og Klassekampen, i dem står det hvertfall noe! :)

Skrevet

Greit, men jeg er ikke PR-kåt nok til å være villig til å ta på meg en sak som dette, så du må nok spørre Per Danielsen eller noe sånt! ;-)

Jeg kan ta støyten overfor media selv.

Se for deg forsida på VG: "Hun lurte en hel nasjon."

- Dette var rystende lesning, sier Babette Rævsprekksvingen. Nå forbereder hun rettssak. (På bildet ser vi avokaten som haster inn i Tinghuset med flagrende kappe).

Skrevet

Jeg kan ta støyten overfor media selv.

Se for deg forsida på VG: "Hun lurte en hel nasjon."

- Dette var rystende lesning, sier Babette Rævsprekksvingen. Nå forbereder hun rettssak. (På bildet ser vi avokaten som haster inn i Tinghuset med flagrende kappe).

Babette Rævsprækksbingen! *hi hi*

Det passer jo bar ettersom mitt fulle navn er morsan Kalvtrøhølet!

Skrevet

Babette Rævsprækksbingen! *hi hi*

Det passer jo bar ettersom mitt fulle navn er morsan Kalvtrøhølet!

Et meget bra team. Vi høres ut som gode Aukrust-figurer begge to.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...