morsan Skrevet 23. mai 2005 Skrevet 23. mai 2005 OK. Men da trenger jeg en god advokat i svart dressjakke. Eventuelt en luguber advokat i sjaskete klær! ;-) M.a.o. en som er villig til å ta på seg en slik sak ene og alene på grunn av medieoppslagene! *S* 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 23. mai 2005 Skrevet 23. mai 2005 Flott å få svar på noe man har lurt på lenge. 0 Siter
org Skrevet 23. mai 2005 Skrevet 23. mai 2005 Nei, men du er like søt! Å, takk! Du er så nuuuusselig, ariadne! 0 Siter
Babette Skrevet 23. mai 2005 Skrevet 23. mai 2005 Du vet hvem som har STEMMEN til Bjørnen i det blå huset?? *S* http://www.dagbladet.no/kultur/2000/08/24/EL_5tv25k8vpaulottarsak.JPG Ja. Og han er like kjekk og sexy som bjørnen. Jeg har opplevd ham i levende live på teateret også, og da satt jeg så nær at jeg nesten kunne ha tatt på ham Ulempen ved å sitte på første rad er at man ser spyttdusjen fra skuespillerne så tydelig. Skulle nesten hatt paraply. 0 Siter
Babette Skrevet 23. mai 2005 Skrevet 23. mai 2005 Eventuelt en luguber advokat i sjaskete klær! ;-) M.a.o. en som er villig til å ta på seg en slik sak ene og alene på grunn av medieoppslagene! *S* Nå tenkte jeg egentlig på en advokat med svart dressjakke som det av og til faller blonde hårstrå på. 0 Siter
ariadne Skrevet 23. mai 2005 Forfatter Skrevet 23. mai 2005 Å, takk! Du er så nuuuusselig, ariadne! Gleden var på min side. 0 Siter
morsan Skrevet 23. mai 2005 Skrevet 23. mai 2005 Ja. Og han er like kjekk og sexy som bjørnen. Jeg har opplevd ham i levende live på teateret også, og da satt jeg så nær at jeg nesten kunne ha tatt på ham Ulempen ved å sitte på første rad er at man ser spyttdusjen fra skuespillerne så tydelig. Skulle nesten hatt paraply. *lol* For en tid tilbake opplevde jeg hva som ETTER RØYKEFORBUDET har blitt en ulempe ved å stå helt oppe ved scenekanten på en konsert: Man kjenner at det lukter svette av artistene!! *ha ha* 0 Siter
morsan Skrevet 23. mai 2005 Skrevet 23. mai 2005 Nå tenkte jeg egentlig på en advokat med svart dressjakke som det av og til faller blonde hårstrå på. Kjenner du en slik? *S* Jeg kjenner en med sånn dressjakke med blonde hår på, men hun er ikke advokat! *he he* 0 Siter
ariadne Skrevet 23. mai 2005 Forfatter Skrevet 23. mai 2005 Ja. Og han er like kjekk og sexy som bjørnen. Jeg har opplevd ham i levende live på teateret også, og da satt jeg så nær at jeg nesten kunne ha tatt på ham Ulempen ved å sitte på første rad er at man ser spyttdusjen fra skuespillerne så tydelig. Skulle nesten hatt paraply. Litt som med elefantene på sirkus? 0 Siter
Babette Skrevet 23. mai 2005 Skrevet 23. mai 2005 Kjenner du en slik? *S* Jeg kjenner en med sånn dressjakke med blonde hår på, men hun er ikke advokat! *he he* Bevilling oversendes herved. Er det nå OK? 0 Siter
Gyda Skrevet 23. mai 2005 Skrevet 23. mai 2005 Det var bra hun ikke skrev at hun ikke liker mørk sjokolade. For det gjør nemlig jeg, og da hadde jeg blitt kjempeskuffa. 0 Siter
Gjest Wer bist du? Skrevet 23. mai 2005 Skrevet 23. mai 2005 Hos meg er VG (papirutgaven) båssatt sammen med Se & Hør for lenge siden. Kan faktisk ikke huske sist jeg bladde i et eksemplar en gang... 0 Siter
Babette Skrevet 23. mai 2005 Skrevet 23. mai 2005 Det var bra hun ikke skrev at hun ikke liker mørk sjokolade. For det gjør nemlig jeg, og da hadde jeg blitt kjempeskuffa. Hun er visst veldig glad i mammas kjøddkager. 0 Siter
ariadne Skrevet 23. mai 2005 Forfatter Skrevet 23. mai 2005 Det var bra hun ikke skrev at hun ikke liker mørk sjokolade. For det gjør nemlig jeg, og da hadde jeg blitt kjempeskuffa. Du kan ikke stole helt på vurderingene til folk som ikke liker mørk sjokolade. De har helt klart noen forstyrrelser i sanseapparatet, uten at jeg vet hvilke. 0 Siter
morsan Skrevet 23. mai 2005 Skrevet 23. mai 2005 Bevilling oversendes herved. Er det nå OK? Greit, men jeg er ikke PR-kåt nok til å være villig til å ta på meg en sak som dette, så du må nok spørre Per Danielsen eller noe sånt! ;-) 0 Siter
ariadne Skrevet 23. mai 2005 Forfatter Skrevet 23. mai 2005 Hos meg er VG (papirutgaven) båssatt sammen med Se & Hør for lenge siden. Kan faktisk ikke huske sist jeg bladde i et eksemplar en gang... Jeg foretrekker Morgenbladet og Klassekampen, i dem står det hvertfall noe! 0 Siter
Babette Skrevet 23. mai 2005 Skrevet 23. mai 2005 Greit, men jeg er ikke PR-kåt nok til å være villig til å ta på meg en sak som dette, så du må nok spørre Per Danielsen eller noe sånt! ;-) Jeg kan ta støyten overfor media selv. Se for deg forsida på VG: "Hun lurte en hel nasjon." - Dette var rystende lesning, sier Babette Rævsprekksvingen. Nå forbereder hun rettssak. (På bildet ser vi avokaten som haster inn i Tinghuset med flagrende kappe). 0 Siter
morsan Skrevet 23. mai 2005 Skrevet 23. mai 2005 Jeg kan ta støyten overfor media selv. Se for deg forsida på VG: "Hun lurte en hel nasjon." - Dette var rystende lesning, sier Babette Rævsprekksvingen. Nå forbereder hun rettssak. (På bildet ser vi avokaten som haster inn i Tinghuset med flagrende kappe). Babette Rævsprækksbingen! *hi hi* Det passer jo bar ettersom mitt fulle navn er morsan Kalvtrøhølet! 0 Siter
Babette Skrevet 23. mai 2005 Skrevet 23. mai 2005 Babette Rævsprækksbingen! *hi hi* Det passer jo bar ettersom mitt fulle navn er morsan Kalvtrøhølet! Et meget bra team. Vi høres ut som gode Aukrust-figurer begge to. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.