Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bilanbefaling?

Jeg driver og tar førerkortet. Planen er at det skal tas i løpet av sommeren... drømme-drømme...

Når jeg har fått kortet, tror jeg at jeg vil kjøpe en bil. Den kan koste rundt 60. - 70.000, og skal være driftsikker, 4-dørs, relativt kollisjonssikker og grei.

Det blir bil nr 2, fra før har vi en Toyota Hiace, men jeg vil nok ikke føle meg komfortabel i den kjelken vinterstid...

Kan du anbefale en ok bil?

skorpionfisken
Skrevet

Saab er en av de mest kollisjonssikre i den klassen. Også en bil som ikke er blandt de dyreste, så du får en relativt bra en til den prisen. Kjørte Saab i mange år jeg, nå kjører jeg en større bil (Land Rover).

Skrevet

Saab er en av de mest kollisjonssikre i den klassen. Også en bil som ikke er blandt de dyreste, så du får en relativt bra en til den prisen. Kjørte Saab i mange år jeg, nå kjører jeg en større bil (Land Rover).

Skal du ha noe som er sikkert og holdbart så er det Volvo, Saab og Mercedes.

Eller er det jo Toyota som er veldig driftssikker da.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...