Gå til innhold

Hvor mye brus drikker du?

Anbefalte innlegg

• Svar 68
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• annegunn

11

• Babette

10

• morsan

6

• Mary Poppins

5

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Drikker svært sjelden brus.

Men jeg drikker mye farris, ca et glass om dagen kanskje. Blander det ofte med eplejuice, eller drikker det som det er.

Lips1365380508
Skrevet

Drikker ikke brus, og har heller ikke drukket det på mange år nå....

laguna1365380434
Skrevet

En cola..Som jeg nyyyter..!:-)

Så får det være så usunt det bare vil!

Skrevet

En halv halvannenliter hver fredag, og en halv halvannenliter hver lørdag, og ca en halv liter en av ukedagene. Det blir 2 liter i uka, og jeg gidder ikke å regne dags-snitt akkurat nå.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Drikker vanligvis 1,5 liter fordelt over helga.

serendipity
Skrevet

I snitt ett og et halv glass... Pepsi Max, selvsagt...

tigertrollet
Skrevet

Pussig, for jeg fikk akkurat hakeslepp på kjøkkenet da jeg så alle tomflaskene..

Jeg drikker sikkert 3 liter i uka. Hun jeg bor sammen har derimot svelget unna 12-14l på 4 dager, og det var det jeg fikk hakeslepp av.

Mrs. Wallace
Skrevet

Jeg drikker maks en halvliter i uka, som regel mindre enn det også.

Men Farris drikker jeg ganske mye av, kanskje 3-5 liter i uka. Den oransje er favoritten, eller den nye med lime.

Skrevet

1 liter i uka vil jeg tro.

Drakk mye mer før, men har fått over til boblevann. Best er active nouveau (vann med smak tilsatt 2% fruktsukker), med vichy nouveau og bonaqua bringebær på en god andreplass. Farris bris på tredje - for mye salt.

Skrevet

Jeg drikker maks en halvliter i uka, som regel mindre enn det også.

Men Farris drikker jeg ganske mye av, kanskje 3-5 liter i uka. Den oransje er favoritten, eller den nye med lime.

Jeg liker også den oransje Farris best :)

fei1365380229
Skrevet

Ingenting. Drikker kun Farris eller vann.

Mary Poppins
Skrevet

Cirka 1,5 liter pepsi max om dagen.

Har ikke drukket sukkerholdig brus på sikkert 10 år. Men sukkerfri brus går ned på høykant :)

Skrevet

Ikke en dråpe.

Til hverdags drikker jeg mest vann og juice, og i helgene går det med noen flasker pilsner.

Gjest saluki
Skrevet

Navinta med fruktsmaker, mindre salt. 150 mg/l.

5,50 kr pr halvliter.

Men har i grunnen funnet ut at rent tappevann på flasker liggende i kjøleskapet også går greit.

Har planer om å sette opp en 3-liter pumpekanne med vann og litt is, like greit tror jeg.

Skrevet

Å, det er vanskelig å svare på! DAGLIG gjennomsnitt? Nei, det aner jeg ikke.

Jeg drikker stort sett aldri brus til hverdags, med mindre jeg er på shoppingsenter med barn på slep - da er Burger King eller MacD standard. Men dette skjer kanskje en gang annenhver måned, kanskje.

Og så blir det av og til i helgene, men ikke hver helg. Nå på lørdag f eks var jeg sjaffis og gikk etterhvert lei av Munkholm, så da ble det et par glass cola.

Så hvis jeg hadde summert opp brusforbruket på et helt år og delt på 365 så hadde det ikke blitt så veldig mye.

Gjest begonia
Skrevet

Ikke en centiliter! Med mye kaffe dessverre.

Skrevet

Ingenting. Drikker litt brus (3-4 små glass?) når jeg er hos kjæresten min som regel, men det er dessverre ikke hver dag. Utover det drikker jeg kun brus når jeg er i selskap. :o)

Gjest Jeg kan ikke drikke brus...
Skrevet

Cirka 1,5 liter pepsi max om dagen.

Har ikke drukket sukkerholdig brus på sikkert 10 år. Men sukkerfri brus går ned på høykant :)

Åjj, det var mye. Er du tjukk? Eller heldig;)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Åjj, det var mye. Er du tjukk? Eller heldig;)

MP er ikke tjukk nei. Langt ifra =)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...