Gå til innhold

Hvor mye brus drikker du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Åjj, det var mye. Er du tjukk? Eller heldig;)

haha nei.

Mary Poppins er ikke tjukk, så hun er nok bare heldig ;)

• Svar 68
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• annegunn

11

• Babette

10

• morsan

6

• Mary Poppins

5

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Blir man tjukk av å drikke sukkerfri brus?

Har et vagt minne langt baki der om at jeg har lest at kunstig søtet drikke gjør at man "narrer" kroppen til å tro at man er sulten, og så spiser man ekstra mye etterpå.

Men da er det jo denne ekstra-maten man blir tjukk av i såfall. ;-)

Skrevet

Ingenting hver dag.

Drikker brus ca 10 ganger i året?

Så i snitt kanskje 1 cl. pr dag?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg drikker sjelden brus i uka. Men jeg dytter ofte i meg halvannen liter cola i løpet av en helg.

Farris drikker jeg dog mye av. Grønn Farris.

Gjest bruser ned
Skrevet

Jeg drikker som regel brus hver dag. Fra et glass til en liter. Men nå prøver jeg å spise sunnere, og derfor prøver jeg å drikke brus kun i helgen (lørdag). Jeg liker best cola.

Gjest midia
Skrevet

Ja brus går det mye av,ca 1 liter normal cola hver dag.

Tjukk er jeg ikke å cola har jeg drukket i mange år uten å legge på meg et gram.

Skrevet

Et par glass i løpet av hlgen, kanskje? Det er som regel alt.

Akkurat nå er det unntakstilstand, jeg drikker en halvliter Pepsi Max - inspirert av en tråd under her ...

Skrevet

Aaalt for mye, dessverre. Har prøvd mange ganger å kutte ned eller kutte ut. Men jeg er ikke motivert.

Jeg drikker kanskje en liter cola (ikke light) pr dag. Noen ganger mer også.

Skrevet

1,5 liter cola vanligvis. Men nå har jeg en liten vannkampanje og drikker tre liter vann + en kopp kaffe og da blir det ikke mye cola jeg orker. Ikke mye mat heller for å være ærlig.

Skrevet

I løpet av en dag???

Ingenting.

Drikker vel et glass eller to i mnd. omtrent i gj.snitt.

Skrevet

Kanskje en halvliter i mnd? I underkant av en tiendedels glass pr dag?

Og med meget få unntak som gin&tonic eller gin&russian. Liker ikke brus, men gin er ikke godt uten.

Skrevet

Jeg må svare en gang til. For jeg drikker jo tonic i ginen, for søren. Tenkte ikke på det som brus.

Ca. en halvlitersflaske i uka.

Skrevet

1 liter i uka vil jeg tro.

Drakk mye mer før, men har fått over til boblevann. Best er active nouveau (vann med smak tilsatt 2% fruktsukker), med vichy nouveau og bonaqua bringebær på en god andreplass. Farris bris på tredje - for mye salt.

*går og titter blant svenskepanteflaskene*

Active nouveau selges bare på andre side av grensa, eller?

Skrevet

Jeg må svare en gang til. For jeg drikker jo tonic i ginen, for søren. Tenkte ikke på det som brus.

Og hvem fikk deg til å tenke på det? Eller var det helt uavhengig?

Gubben har vært på hyttetur en gang, med gin, men uten tonic. Han drikker ikke gin den dag i dag, ti år senere...

Skrevet

Og hvem fikk deg til å tenke på det? Eller var det helt uavhengig?

Gubben har vært på hyttetur en gang, med gin, men uten tonic. Han drikker ikke gin den dag i dag, ti år senere...

Det var deg, ja! Takk! Nå kommer jeg på at det også hender at jeg drikker bare tonic.

GT er bare så jævlig godt, helst med en million isbiter oppi.

Mary Poppins
Skrevet

Jeg er nok ikke tykk, men man blir jo ikke det av light brus?

Godt mulig jeg hadde blitt det om jeg konsumerte samme mengde, men cola i stedet. :)

Skrevet

Det var deg, ja! Takk! Nå kommer jeg på at det også hender at jeg drikker bare tonic.

GT er bare så jævlig godt, helst med en million isbiter oppi.

Hehe! Der ser du...

Det har faktisk hendt at jeg også har drukket bare tonic. Det er ikke så søtt, og så minner det om noe annet som er godt :-)

Mary Poppins
Skrevet

GT'en har ikke jeg telt med heller, da blir det enda litt mer brus i uken på meg og.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...