amber sun Skrevet 23. mai 2005 Skrevet 23. mai 2005 Åjj, det var mye. Er du tjukk? Eller heldig;) haha nei. Mary Poppins er ikke tjukk, så hun er nok bare heldig 0 Siter
morsan Skrevet 23. mai 2005 Skrevet 23. mai 2005 Åjj, det var mye. Er du tjukk? Eller heldig;) Blir man tjukk av å drikke sukkerfri brus? Har et vagt minne langt baki der om at jeg har lest at kunstig søtet drikke gjør at man "narrer" kroppen til å tro at man er sulten, og så spiser man ekstra mye etterpå. Men da er det jo denne ekstra-maten man blir tjukk av i såfall. ;-) 0 Siter
Gjest GA Skrevet 23. mai 2005 Skrevet 23. mai 2005 Ingenting hver dag. Drikker brus ca 10 ganger i året? Så i snitt kanskje 1 cl. pr dag? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 23. mai 2005 Skrevet 23. mai 2005 Jeg drikker sjelden brus i uka. Men jeg dytter ofte i meg halvannen liter cola i løpet av en helg. Farris drikker jeg dog mye av. Grønn Farris. 0 Siter
Gjest bruser ned Skrevet 23. mai 2005 Skrevet 23. mai 2005 Jeg drikker som regel brus hver dag. Fra et glass til en liter. Men nå prøver jeg å spise sunnere, og derfor prøver jeg å drikke brus kun i helgen (lørdag). Jeg liker best cola. 0 Siter
Gjest midia Skrevet 23. mai 2005 Skrevet 23. mai 2005 Ja brus går det mye av,ca 1 liter normal cola hver dag. Tjukk er jeg ikke å cola har jeg drukket i mange år uten å legge på meg et gram. 0 Siter
Gyda Skrevet 23. mai 2005 Skrevet 23. mai 2005 Et par glass i løpet av hlgen, kanskje? Det er som regel alt. Akkurat nå er det unntakstilstand, jeg drikker en halvliter Pepsi Max - inspirert av en tråd under her ... 0 Siter
org Skrevet 23. mai 2005 Skrevet 23. mai 2005 Aaalt for mye, dessverre. Har prøvd mange ganger å kutte ned eller kutte ut. Men jeg er ikke motivert. Jeg drikker kanskje en liter cola (ikke light) pr dag. Noen ganger mer også. 0 Siter
Dorthe Skrevet 23. mai 2005 Skrevet 23. mai 2005 1,5 liter cola vanligvis. Men nå har jeg en liten vannkampanje og drikker tre liter vann + en kopp kaffe og da blir det ikke mye cola jeg orker. Ikke mye mat heller for å være ærlig. 0 Siter
asterix Skrevet 23. mai 2005 Skrevet 23. mai 2005 I løpet av en dag??? Ingenting. Drikker vel et glass eller to i mnd. omtrent i gj.snitt. 0 Siter
annegunn Skrevet 23. mai 2005 Skrevet 23. mai 2005 Kanskje en halvliter i mnd? I underkant av en tiendedels glass pr dag? Og med meget få unntak som gin&tonic eller gin&russian. Liker ikke brus, men gin er ikke godt uten. 0 Siter
Babette Skrevet 23. mai 2005 Skrevet 23. mai 2005 Jeg må svare en gang til. For jeg drikker jo tonic i ginen, for søren. Tenkte ikke på det som brus. Ca. en halvlitersflaske i uka. 0 Siter
annegunn Skrevet 23. mai 2005 Skrevet 23. mai 2005 1 liter i uka vil jeg tro. Drakk mye mer før, men har fått over til boblevann. Best er active nouveau (vann med smak tilsatt 2% fruktsukker), med vichy nouveau og bonaqua bringebær på en god andreplass. Farris bris på tredje - for mye salt. *går og titter blant svenskepanteflaskene* Active nouveau selges bare på andre side av grensa, eller? 0 Siter
annegunn Skrevet 23. mai 2005 Skrevet 23. mai 2005 Jeg må svare en gang til. For jeg drikker jo tonic i ginen, for søren. Tenkte ikke på det som brus. Ca. en halvlitersflaske i uka. Og hvem fikk deg til å tenke på det? Eller var det helt uavhengig? Gubben har vært på hyttetur en gang, med gin, men uten tonic. Han drikker ikke gin den dag i dag, ti år senere... 0 Siter
Babette Skrevet 23. mai 2005 Skrevet 23. mai 2005 Og hvem fikk deg til å tenke på det? Eller var det helt uavhengig? Gubben har vært på hyttetur en gang, med gin, men uten tonic. Han drikker ikke gin den dag i dag, ti år senere... Det var deg, ja! Takk! Nå kommer jeg på at det også hender at jeg drikker bare tonic. GT er bare så jævlig godt, helst med en million isbiter oppi. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 23. mai 2005 Skrevet 23. mai 2005 Åjj, det var mye. Er du tjukk? Eller heldig;) Jeg er nok ikke tykk, men man blir jo ikke det av light brus? Godt mulig jeg hadde blitt det om jeg konsumerte samme mengde, men cola i stedet. 0 Siter
annegunn Skrevet 23. mai 2005 Skrevet 23. mai 2005 Det var deg, ja! Takk! Nå kommer jeg på at det også hender at jeg drikker bare tonic. GT er bare så jævlig godt, helst med en million isbiter oppi. Hehe! Der ser du... Det har faktisk hendt at jeg også har drukket bare tonic. Det er ikke så søtt, og så minner det om noe annet som er godt :-) 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 23. mai 2005 Skrevet 23. mai 2005 Jeg må svare en gang til. For jeg drikker jo tonic i ginen, for søren. Tenkte ikke på det som brus. Ca. en halvlitersflaske i uka. GT'en har ikke jeg telt med heller, da blir det enda litt mer brus i uken på meg og. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.