Gå til innhold

Hvor mye brus drikker du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

GT'en har ikke jeg telt med heller, da blir det enda litt mer brus i uken på meg og.

Ja, der kan du se.

Håper jeg aldri blir lei av GT. Mener også å ha lest at tonic er litt sunt. Ikke sukkeret da, men noe annet. Kinin tror jeg det var.

• Svar 68
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• annegunn

11

• Babette

10

• morsan

6

• Mary Poppins

5

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Hehe! Der ser du...

Det har faktisk hendt at jeg også har drukket bare tonic. Det er ikke så søtt, og så minner det om noe annet som er godt :-)

Er jeg treg nå? Hva minner det om?

Skrevet

Hehe! Der ser du...

Det har faktisk hendt at jeg også har drukket bare tonic. Det er ikke så søtt, og så minner det om noe annet som er godt :-)

Hva tonic minner om, når 99% av tonicen jeg drikker er blandet med???

Skrevet

Er jeg treg nå? Hva minner det om?

Les over .

Hvordan i alle dager kom det svaret der?

Skrevet

Det var deg, ja! Takk! Nå kommer jeg på at det også hender at jeg drikker bare tonic.

GT er bare så jævlig godt, helst med en million isbiter oppi.

GT er godt, men jeg er ENDA mer glad i gin og bitter lemon!

Eller "skiiiiin og bitter" som gammelkara sa dengangen jeg hadde ekstrajobb i hotellbar! ;-)

Skrevet

Les over .

Hvordan i alle dager kom det svaret der?

Sikkert fordi du har helt innpå en 3-4 stive GTer mens du skriver.

Skrevet

Ja, der kan du se.

Håper jeg aldri blir lei av GT. Mener også å ha lest at tonic er litt sunt. Ikke sukkeret da, men noe annet. Kinin tror jeg det var.

Kinin, ja, motvirker malaria. Det er derfor gin&tonic bleså populart da engelskmennene plantet seg godt ned i India.

Skrevet

Sikkert fordi du har helt innpå en 3-4 stive GTer mens du skriver.

Pfyøt - det har jeg ikke, det så.

Skrevet

Kinin, ja, motvirker malaria. Det er derfor gin&tonic bleså populart da engelskmennene plantet seg godt ned i India.

Fryktelig mye malaria i Oslo for tiden, så det er best å drikke MYE tonic....med nogo attåt! ;-)

Mary Poppins
Skrevet

Ja, der kan du se.

Den var ikke så dum, da er det jo bare å drikke med god samvittighet da!

Kan vi si det samme om hvitvin? litt sunt det og?

Skrevet

Akkurat. Jeg pleier å ta det hver gang jeg har malaria.

"Kan du mikse en GT til meg, kjære, jeg kjenner at malariaen herjer ekstra ille i dag".

Skrevet

Ja jøss. Helst bør den være sec.

Skrevet

Fryktelig mye malaria i Oslo for tiden, så det er best å drikke MYE tonic....med nogo attåt! ;-)

Jepp, det må være grunnen :-p

Skrevet

GT er godt, men jeg er ENDA mer glad i gin og bitter lemon!

Eller "skiiiiin og bitter" som gammelkara sa dengangen jeg hadde ekstrajobb i hotellbar! ;-)

Det har jeg ikke prøvd, men jeg forestiller meg at det blir litt for søtt for meg. Jeg er så paddesur selv, så jeg reagerer lett på søtt.

Skrevet

Rødvin er ihvertfall sundt, masse antioksidanter, og motvirker hjerte- og karsykdommer.

Dessverre mener man den positive helsegevinsten gir seg hvis man drikker mer enn et par glass om dagen.

Skrevet

Det har jeg ikke prøvd, men jeg forestiller meg at det blir litt for søtt for meg. Jeg er så paddesur selv, så jeg reagerer lett på søtt.

Ja det er jo sukker i den, men jeg synes det smaker mest surt/bittert.

jeg har hørt om mange som synes den er for sur, og som heller bruker Schweppes Lemon eller hva den heter.

Skrevet

Ja det er jo sukker i den, men jeg synes det smaker mest surt/bittert.

jeg har hørt om mange som synes den er for sur, og som heller bruker Schweppes Lemon eller hva den heter.

Grapesoda er også vanlig å blande med. Særlig til campari.

Ellers er jeg enig i at bittert er veldig godt.

Mary Poppins
Skrevet

Rødvin er ihvertfall sundt, masse antioksidanter, og motvirker hjerte- og karsykdommer.

Dessverre mener man den positive helsegevinsten gir seg hvis man drikker mer enn et par glass om dagen.

Rødvin drikker jeg ikke så mye av, her går det mest i hvitvin, GT, og vodka-cola av alle ting.

Kjempe sundt!! ;)

Skrevet

Grapesoda er også vanlig å blande med. Særlig til campari.

Ellers er jeg enig i at bittert er veldig godt.

Campari *grøss*

Skrevet

*går og titter blant svenskepanteflaskene*

Active nouveau selges bare på andre side av grensa, eller?

Jeg har iallefall ikke sett det i Norge. Men på den annen side så har jeg ikke sett vichy rundt her jeg bor heller på lenge.Blir noe bunkring i sverige!

Har visst flyttet sukker-smaken min etter å ha gått over til disse. Brus smaker kvalmende søtt, shio smaker som brus smakte før, active smaker som shio før etc. Fasinerende!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...