Gå til innhold

Hvor mye brus drikker du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kinin, ja, motvirker malaria. Det er derfor gin&tonic bleså populart da engelskmennene plantet seg godt ned i India.

Kanskje det funker mot legionella også :P

• Svar 68
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• annegunn

11

• Babette

10

• morsan

6

• Mary Poppins

5

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Navinta med fruktsmaker, mindre salt. 150 mg/l.

5,50 kr pr halvliter.

Men har i grunnen funnet ut at rent tappevann på flasker liggende i kjøleskapet også går greit.

Har planer om å sette opp en 3-liter pumpekanne med vann og litt is, like greit tror jeg.

Hvem selger det?

Gjest Ugga Bugga
Skrevet

Jeg drikker brus toppen en gang i måneden.

Skrevet

I snitt i løpet av et halvt år - en halvliter.

Hva det blir i snitt pr dag får du selv regne ut :-)

Skrevet

Jeg må svare en gang til. For jeg drikker jo tonic i ginen, for søren. Tenkte ikke på det som brus.

Ca. en halvlitersflaske i uka.

GT? Yækk!! Som å tygge granbar, jo.. :-P

Skrevet

Jeg har iallefall ikke sett det i Norge. Men på den annen side så har jeg ikke sett vichy rundt her jeg bor heller på lenge.Blir noe bunkring i sverige!

Har visst flyttet sukker-smaken min etter å ha gått over til disse. Brus smaker kvalmende søtt, shio smaker som brus smakte før, active smaker som shio før etc. Fasinerende!

Det er jo typisk da.... Vi kjøpte et par flasker sist vi var på harrytur, og det falt i smak.

I Frankrike er konseptet mye vanligere - Volvic har en serie 'lettsukra' vann med smak, blant annet en uten kullsyre med jordbærsmak. Nam!

Skrevet

Ingenting - dvs med en flaske brus eller toppen to i året, blir dagssnittet knapt målbart, vil jeg tro.

Vann er mye bedre :-)

Skrevet

Ingenting.

Jeg vet ikke om farris teller som brus? Jeg drikker 2-3 glass farris hver dag.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...