tiliti Skrevet 23. mai 2005 Skrevet 23. mai 2005 Kinin, ja, motvirker malaria. Det er derfor gin&tonic bleså populart da engelskmennene plantet seg godt ned i India. Kanskje det funker mot legionella også 0 Siter
tiliti Skrevet 23. mai 2005 Skrevet 23. mai 2005 Navinta med fruktsmaker, mindre salt. 150 mg/l. 5,50 kr pr halvliter. Men har i grunnen funnet ut at rent tappevann på flasker liggende i kjøleskapet også går greit. Har planer om å sette opp en 3-liter pumpekanne med vann og litt is, like greit tror jeg. Hvem selger det? 0 Siter
Gjest Ugga Bugga Skrevet 23. mai 2005 Skrevet 23. mai 2005 Jeg drikker brus toppen en gang i måneden. 0 Siter
Gjest mij Skrevet 24. mai 2005 Skrevet 24. mai 2005 I snitt i løpet av et halvt år - en halvliter. Hva det blir i snitt pr dag får du selv regne ut :-) 0 Siter
Gjest mij Skrevet 24. mai 2005 Skrevet 24. mai 2005 Jeg må svare en gang til. For jeg drikker jo tonic i ginen, for søren. Tenkte ikke på det som brus. Ca. en halvlitersflaske i uka. GT? Yækk!! Som å tygge granbar, jo.. :-P 0 Siter
annegunn Skrevet 24. mai 2005 Skrevet 24. mai 2005 Jeg har iallefall ikke sett det i Norge. Men på den annen side så har jeg ikke sett vichy rundt her jeg bor heller på lenge.Blir noe bunkring i sverige! Har visst flyttet sukker-smaken min etter å ha gått over til disse. Brus smaker kvalmende søtt, shio smaker som brus smakte før, active smaker som shio før etc. Fasinerende! Det er jo typisk da.... Vi kjøpte et par flasker sist vi var på harrytur, og det falt i smak. I Frankrike er konseptet mye vanligere - Volvic har en serie 'lettsukra' vann med smak, blant annet en uten kullsyre med jordbærsmak. Nam! 0 Siter
favn Skrevet 24. mai 2005 Skrevet 24. mai 2005 Ingenting - dvs med en flaske brus eller toppen to i året, blir dagssnittet knapt målbart, vil jeg tro. Vann er mye bedre :-) 0 Siter
kaffepiken Skrevet 24. mai 2005 Skrevet 24. mai 2005 Ingenting. Jeg vet ikke om farris teller som brus? Jeg drikker 2-3 glass farris hver dag. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.