Gjest dina2 Skrevet 23. mai 2005 Skrevet 23. mai 2005 Har lastet ned musikk fra limewire. En kompis sier det er for usikkert. Noen som har erfaring med den? 0 Siter
Kvinna Skrevet 23. mai 2005 Skrevet 23. mai 2005 Lasta ned programmet her, og maskina ble smekk full av spy og ad- ware, og ble helt vrang... Ææææsj :-( 0 Siter
amber sun Skrevet 23. mai 2005 Skrevet 23. mai 2005 Er det gratisnedlastning? Da kan det være ille for maskinen, ja. Jeg har brukt denne http://www.mp3search.ru/ Der er det billig, og masse å velge mellom. Og så slipper jeg å få infisert pc, hadde antakelig gått på veggen av abstinenser dersom pc'en min hadde kræsja 0 Siter
Gjest midia Skrevet 23. mai 2005 Skrevet 23. mai 2005 Jeg har limewire og har ingen problem med det. Det er viktig at du har et godt virusprogram og adaware og spyware program. 0 Siter
Ade|ina Skrevet 23. mai 2005 Skrevet 23. mai 2005 Jeg har LimeWire og har ikke noe problem med den. Jeg har selvsagt gratisversjonen, men du kan få betalingsversjon også - om du vil. Det jeg syntes er kjekt med LimeWire er at den sier ifra hvis man er iferd med å laste ned en ødelagt fil, og da avbryter man selvsagt. Den sier også ifra hvis du velger samme sangen til nedlastning to ganger. Eneste negative jeg har å si, er at det er for dårlig utvalg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.