Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest dina2
Skrevet

Har lastet ned musikk fra limewire. En kompis sier det er for usikkert. Noen som har erfaring med den?

Skrevet

Lasta ned programmet her, og maskina ble smekk full av spy og ad- ware, og ble helt vrang... Ææææsj :-(

Skrevet

Er det gratisnedlastning? Da kan det være ille for maskinen, ja.

Jeg har brukt denne

http://www.mp3search.ru/

Der er det billig, og masse å velge mellom. Og så slipper jeg å få infisert pc, hadde antakelig gått på veggen av abstinenser dersom pc'en min hadde kræsja ;)

Gjest midia
Skrevet

Jeg har limewire og har ingen problem med det.

Det er viktig at du har et godt virusprogram og adaware og spyware program.

Skrevet

Jeg har LimeWire og har ikke noe problem med den. Jeg har selvsagt gratisversjonen, men du kan få betalingsversjon også - om du vil.

Det jeg syntes er kjekt med LimeWire er at den sier ifra hvis man er iferd med å laste ned en ødelagt fil, og da avbryter man selvsagt. Den sier også ifra hvis du velger samme sangen til nedlastning to ganger.

Eneste negative jeg har å si, er at det er for dårlig utvalg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...