Gå til innhold

opp, ned bort, opp, ned


Gjest Jack Bauer

Anbefalte innlegg

Gjest Jack Bauer

skifter konstant nå.fra å ville dø til å ha store planer. har en filosofi bok i veska..

får ikke plass på psykehus før om to uker.

vil ikke på noen akuttpost. er ikke det jeg trenger.

trenger å ha noen rundt meg som forstår hvorfor jeg svinger sånn. er ikke bare bipolare svingninger .

er redd jeg skal trekke meg bort fra verden og dykke ned i bobla mi. kan ikke gjøre det, da blir det vanskelig å få meg ut igjen.

herregud hjernen er grøt. jaja. 24 begynner snart. håper Jack redder dagen.

smask

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest annoline

:)) save by the bell:) var programet bra? uansett så er det sånn med meg også til tider.Jeg kaller da hjernene min en suppe, hehe

I morgen kan jeg være godt humør om jeg er heldig, men jeg vet ikke. Vingler veldig for tiden. men får bedøvelse i tven på en måte. Har akkurat sett svanen og blir sååå glad på andre sine vegner, det får meg til å glemme min egen tragiske hverdag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jack Bauer

:)) save by the bell:) var programet bra? uansett så er det sånn med meg også til tider.Jeg kaller da hjernene min en suppe, hehe

I morgen kan jeg være godt humør om jeg er heldig, men jeg vet ikke. Vingler veldig for tiden. men får bedøvelse i tven på en måte. Har akkurat sett svanen og blir sååå glad på andre sine vegner, det får meg til å glemme min egen tragiske hverdag

Jack er jo bare konge.

Nå sitter jeg i en høyst usexy nattkjole og triller innom nett. men nå må jeg tilbake, må få meg meg moroa.

en litt kjedelig episode i kveld, men kan jo hende jeg var litt for opptatt av kebaben min..:)))))))

jack bauer og keeeeeeebab!!!!!!! slå den!!! og cola. på box!!!!!!!!!!! og sexy venner.. skal forvirre psykologen min i morra.

Jeg er ihvertfall forvirra. men nå går det brAAAAAAAAAAAAAAAAAa

sov godt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest annoline

Jack er jo bare konge.

Nå sitter jeg i en høyst usexy nattkjole og triller innom nett. men nå må jeg tilbake, må få meg meg moroa.

en litt kjedelig episode i kveld, men kan jo hende jeg var litt for opptatt av kebaben min..:)))))))

jack bauer og keeeeeeebab!!!!!!! slå den!!! og cola. på box!!!!!!!!!!! og sexy venner.. skal forvirre psykologen min i morra.

Jeg er ihvertfall forvirra. men nå går det brAAAAAAAAAAAAAAAAAa

sov godt!!

*flire masse her* humor har du i allefall:)))) hehehe skal til psykolgogen jeg også i morgen, vi for forsvirre dit i lag i morgen, kanskje vi møtes i gangen, hehehe neida det gjør vi sikkert ikke, da vi kan for alt vi vet bo på ver sin kant av landet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...