Gå til innhold

Jeg HAR slanka meg, jo!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg gikk på vekta 1.nyttårsdag, - og bestemte meg FORT for at nå! Nå er det slutt på de gode tider! Her skulle livsstilen legges om!

Det er liksom ikke så greit å "slanke" deg, når du har 2 _magre_ unger i hus, så jeg tenkte at jeg fikk legge om mine matvaner, og trimme litt+ CLA..

Jeg kjøpte meg samtidig ei bukse på HM, i str.44... Den fikk jeg ikke over hoftene, og slett ikke kneppet igjen. Den ble bestilt på nettet, så jeg tenkte at jeg skulle returnere den, men den ble liggende.

Og nå må jeg ha belte på'n!!! De andre buksene jeg har i samme str. er _for store_! Dvs. at denne buksa var liten i str. Men for en seier for meg!!! Jeg prøvde den akkurat nå, så jeg er helt vill i nikkersen (les:buksa!)

Gjett om jeg skal fortsette å spise gulrot, kålrot, drikke masse vann, osv.osv. i stedet for cola, potetgull og sjokolade,da?!?!

Og jeg har ikke akkurat sulta! Rett og slett lagt om dietten! Herlig!!

Skrevet

Så flott at du har fokusert på å legge om kostholdet og ikke veid deg annenhver dag. Gratulerer så mye :)

Tootsieroll1365380854
Skrevet

Det er den eneste brukbare måten å gjøre det på... Grattis!!

Skrevet

Sånn gjorde jeg i fjor - kjøpte en bukse som var minst 4 nummer for liten - og så en dag fikk jeg dratt igjen glidelåsen - kunne ikke bøye meg - men for en seier - - !!! noen uker etter satt den løst på! Det er så rart - for man kjenner nesten ikke igjen sin egen kropp :) - -

Skrevet

Så flott at du har fokusert på å legge om kostholdet og ikke veid deg annenhver dag. Gratulerer så mye :)

Hehe! Veiing gjør jeg bare når jeg bare når jeg er hos fatter'n! Har ikke vekt sjøl, nemlig!

;-)

Vurderte å kjøpe, men ble kraftig frarådd å gjøre det av ei venninne som gikk på Grete Roede kurs... Hun gikk på vekta i ett sett!

Så jeg aner ikke hvor mye jeg veier, jeg! Bare buksestørrelsen! )

*humrer en "litt-fornøyd-med-meg-selv-latter"!*)

Skrevet

Høres kjempefint ut :-)

Men du... dette med gulrøtter og sånt har du jo visst hele tiden...?

serendipity
Skrevet

Jeg VET også en hel del, jeg bare mangler litt viljestyrke ;-) noen ganger.

Skrevet

Jeg VET også en hel del, jeg bare mangler litt viljestyrke ;-) noen ganger.

Styrke bak viljen mao...

På hvilket område mangler fruen styrke til å dytte viljen, om jeg tør spørre?

serendipity
Skrevet

Styrke bak viljen mao...

På hvilket område mangler fruen styrke til å dytte viljen, om jeg tør spørre?

Litt sånn generelt til å gjennomføre ting jeg har bestemt meg for. Jeg lever vel litt sånn "mañjana, mañjana" :-) Men det er ikke så værst det heller.

Skrevet

Litt sånn generelt til å gjennomføre ting jeg har bestemt meg for. Jeg lever vel litt sånn "mañjana, mañjana" :-) Men det er ikke så værst det heller.

Du er sterkere og har mer drive enn du tror. Tenk på hva du har gjort som du MÅTTE, som det aldri var noe valg rundt.

:-)

serendipity
Skrevet

Du er sterkere og har mer drive enn du tror. Tenk på hva du har gjort som du MÅTTE, som det aldri var noe valg rundt.

:-)

Jo Jo, det har vel hendt ;-)

Skrevet

Jaaaaaaaa daaaaaaa! Men myyyye bedre med sjokolade og drops og godterier med e-stoff, da veit du!!! ;-(

Men nå! Nå er det andre buller, ja!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...