Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Elita dumpa Clas på festen i natt.Han vant jo ikke en million så da hadde hun ikke bruk for han.

Skrevet

Nei, du tuller.

Det forundrer meg ikke da. Verste dame jeg har sett i mitt liv.

Skrevet

hvor har du dette fra?

Kanskje de har glemt å slå av kameraene.

Mary Poppins
Skrevet

hmm jeg synes egentlig elita var ok jeg, men dette var bare teit.

På en annen side er det nok ikke så lett å vite helt hva man egentlig føler når man er stengt i et hus i nesten 100 dager uten kontakt med omverdenen.

Forresten har jeg hørt at i Tyskland skal de bygge BB landsby, der folk skal stenges "inne" resten av livet.. er_det_mulig!! Må være drit kjedelig for sistemann da, ikke særlig stort å vinne noen millioner da gitt.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Så det på sol.no

Å da vet du helt sikkert at Elita ikke vil være sammen med han fordi han ikke vant? ;)

Gjest M.Angelica
Skrevet

På en annen side er det nok ikke så lett å vite helt hva man egentlig føler når man er stengt i et hus i nesten 100 dager uten kontakt med omverdenen.

Forresten har jeg hørt at i Tyskland skal de bygge BB landsby, der folk skal stenges "inne" resten av livet.. er_det_mulig!! Må være drit kjedelig for sistemann da, ikke særlig stort å vinne noen millioner da gitt.

"hmm jeg synes egentlig elita var ok jeg, men dette var bare teit."

Men nå vet vi jo ikke om dette er sant da =)

"På en annen side er det nok ikke så lett å vite helt hva man egentlig føler når man er stengt i et hus i nesten 100 dager uten kontakt med omverdenen."

Man kan nok lett få følelser som man ikke hadde fått i RL vil jeg tro =)

"Forresten har jeg hørt at i Tyskland skal de bygge BB landsby, der folk skal stenges "inne" resten av livet.. "

He he.. Å den som overlever vinner 1 mill?

"er_det_mulig!! Må være drit kjedelig for sistemann da, ikke særlig stort å vinne noen millioner da gitt."

He he...ser for meg h*n som overlever lever akkurat lenge nok til å få sjekken i handa :P

Gjest Wer bist du?
Skrevet

Hehe nei, dum di dum...finne på nå, tro? Telle pengene en gang til?

Ellers tror jeg du har rett. En person som er interessant inne i et hus med kun 6-7 andre å velge er kanskje ikke fullt så interessant lenger når man kommer ut i friheten... enkel psykologi, egentlig. Og jeg har ikke sett på BB en gang...

Skrevet

Hørte på nyhetene i går kveld at dette bare var oppspinn fra pressen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...