Gå til innhold

Creative zenmicro MP3 spiller

Anbefalte innlegg

Gjest modific
Skrevet

Har siklet etter en MP3 spiller en god stund nå. Har sett på denne creative zenmicro. Ser den har fått bra resultat i tester. Erfaring noen?

Kommer til å bli brukt på trening og sykkel og gåturer.

Men jeg lurer på om det er mulig å koble den på vanlige høytalere å bruke den som "stereoanlegg"? Går vel det. Skulle ha fornyet det også, men får ikke til begge deler nå.Kostet tidligere 2000, men ligger nå på rundt 1650,- men prisene går vel fortasatt nedover da...

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg kjenner ikke til Creative, men så vidt jeg kan du koble alle disse hd-baserte spillerne til anlegget. Det vil overraske meg stort om det ikke gjelder Creative også. Hadde ikke det gått hadde den aldri fått så bra i tester.

En ledning til 59 kroner hos Space World gjør susen.

Gjest modific
Skrevet

Jeg kjenner ikke til Creative, men så vidt jeg kan du koble alle disse hd-baserte spillerne til anlegget. Det vil overraske meg stort om det ikke gjelder Creative også. Hadde ikke det gått hadde den aldri fått så bra i tester.

En ledning til 59 kroner hos Space World gjør susen.

Jepp. Det var det jeg tenkte. Da er det i orden ;) Gjenstår bare å se om spilleren er bra. Men det tror jeg.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jepp. Det var det jeg tenkte. Da er det i orden ;) Gjenstår bare å se om spilleren er bra. Men det tror jeg.

Den får skryt i tester så den er nok et sikkert kjøp.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...