Gjest Bor i Trondheim Skrevet 24. mai 2005 Skrevet 24. mai 2005 Hvor får jeg tak i shio? Fikk lyst på det i dag. 0 Siter
morsan Skrevet 24. mai 2005 Skrevet 24. mai 2005 Trodde den drikken forsvant for lenge siden? 0 Siter
flisa Skrevet 24. mai 2005 Skrevet 24. mai 2005 er det den sjokoladen som hadde yoghurt inni seg? - - ungene var ville etter den -men så ble den borte - eller er det den brusen? 0 Siter
TrineE Skrevet 24. mai 2005 Skrevet 24. mai 2005 er det den sjokoladen som hadde yoghurt inni seg? - - ungene var ville etter den -men så ble den borte - eller er det den brusen? Den sjokoladen het Soho og er et dypt savn. Den var utroolig god. 0 Siter
morsan Skrevet 24. mai 2005 Skrevet 24. mai 2005 Den sjokoladen het Soho og er et dypt savn. Den var utroolig god. Smaken er som baken! ;-) Jeg syntes denne sjokoladen var fæl! 0 Siter
flisa Skrevet 24. mai 2005 Skrevet 24. mai 2005 Den sjokoladen het Soho og er et dypt savn. Den var utroolig god. det var det ja! 0 Siter
kaffepiken Skrevet 24. mai 2005 Skrevet 24. mai 2005 Vet ikke om den finnes mer. Jeg husker siste gang jeg drakk den, det var i -97 da jeg drev og fødte mitt første barn.. Fikk litt avsmak for den etterpå. Den forsvant gradvis ut av hyllene etter den tid. 0 Siter
Gjest trultemor25 Skrevet 24. mai 2005 Skrevet 24. mai 2005 Prøv heller Bris med er det mango eller noe sånt? Den er god. 0 Siter
Ade|ina Skrevet 24. mai 2005 Skrevet 24. mai 2005 Den brusen ble vel borte fra hyllene for flere år siden. Synd igrunn, for det var jo den eneste brusen det gikk an å drikke fordi den ikke var så søt og fæl. 0 Siter
Hekta Skrevet 24. mai 2005 Skrevet 24. mai 2005 Jeg har funnet Shio i noen få butikker, som oftes meny e.l. Men man må lete en del. Lykke til! Shio er kjempegodt :-D 0 Siter
Gjest trultemor25 Skrevet 24. mai 2005 Skrevet 24. mai 2005 Ja, kasnkje Meny, maxi, ultra og sånne store butikker har den 0 Siter
Gjest den ekte noor Skrevet 24. mai 2005 Skrevet 24. mai 2005 Den har gått ut av produksjon. Hiver meg på forslaget om å prøve Farris Bris i stedet:) 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 24. mai 2005 Skrevet 24. mai 2005 Den brusen ble vel borte fra hyllene for flere år siden. Synd igrunn, for det var jo den eneste brusen det gikk an å drikke fordi den ikke var så søt og fæl. Det er ikke sååå lenge siden jeg så den til salgs. Det var i Stavanger.. 0 Siter
Ade|ina Skrevet 24. mai 2005 Skrevet 24. mai 2005 Det er ikke sååå lenge siden jeg så den til salgs. Det var i Stavanger.. Å med lenge mener du? Uansett, så vil nok det bli alt for langt å kjøre, og jeg er ikke akkurat så lysten på Shio heller. Den var bare et ok alternativ for meg, som ikke kan fordra vanlig brus - den søte sirupguffa der. Men hadde jeg sett Shio her jeg bor, så ville jeg nok kjøpt den en gang i blant. Vann er godt og jeg drikker masse av det, men blir litt lei av BARE det i lengden også :-) Den nye eplejuicen er forresten ok, og tomatjuice. 0 Siter
Gjest trultemor25 Skrevet 24. mai 2005 Skrevet 24. mai 2005 Å med lenge mener du? Uansett, så vil nok det bli alt for langt å kjøre, og jeg er ikke akkurat så lysten på Shio heller. Den var bare et ok alternativ for meg, som ikke kan fordra vanlig brus - den søte sirupguffa der. Men hadde jeg sett Shio her jeg bor, så ville jeg nok kjøpt den en gang i blant. Vann er godt og jeg drikker masse av det, men blir litt lei av BARE det i lengden også :-) Den nye eplejuicen er forresten ok, og tomatjuice. Hva med saft? 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 24. mai 2005 Skrevet 24. mai 2005 Å med lenge mener du? Uansett, så vil nok det bli alt for langt å kjøre, og jeg er ikke akkurat så lysten på Shio heller. Den var bare et ok alternativ for meg, som ikke kan fordra vanlig brus - den søte sirupguffa der. Men hadde jeg sett Shio her jeg bor, så ville jeg nok kjøpt den en gang i blant. Vann er godt og jeg drikker masse av det, men blir litt lei av BARE det i lengden også :-) Den nye eplejuicen er forresten ok, og tomatjuice. Det var vel for tja, 8mnd siden ca..? Skal skjekke nest gang jeg er der =) 0 Siter
Ade|ina Skrevet 24. mai 2005 Skrevet 24. mai 2005 Hva med saft? Liker ikke saft heller. For søtt enten det er med sukker eller søtningsstoff. 0 Siter
Gjest trultemor25 Skrevet 24. mai 2005 Skrevet 24. mai 2005 Liker ikke saft heller. For søtt enten det er med sukker eller søtningsstoff. Trenger jo ikke blande så sterkt da. Jeg synes den fun light iste-safta med peach er god. Smaker som iste! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.