Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

...ta meg en lang gåtur ut i det nydelige været, med musikk på øret! :)

Sånt er deilig! :)

Gjest ut med dere!
Skrevet

Det burde flere av dolerne gjøre også :0)

Gjest trultemor25
Skrevet

Så deilig da! Misunner deg! Er gravid jeg så jeg kan ikke gå så mye. Men jeg er flink til å sitte ute i sola og strikke (holder på med et babysett) så jeg får hvertfall farge på kroppen! Det er jo ikke dårlig bare det.

God tur!

:)

Skrevet

Nå skal jeg snart finne den mp3-spilleren jeg vet jeg har et sted...

Har gått tur i sola jeg og, og sopa hele gårdsplassen etterpå.

Skrevet

Så deilig da! Misunner deg! Er gravid jeg så jeg kan ikke gå så mye. Men jeg er flink til å sitte ute i sola og strikke (holder på med et babysett) så jeg får hvertfall farge på kroppen! Det er jo ikke dårlig bare det.

God tur!

:)

Øh ja... Må bare lade opp spilleren litt først. :)

"Skal bare..."

Skrevet

...gått, og det var deilig! :)

*ha god samvittighet*

Da er det vel bare å lage middag, dusje og dra på korøving.

Skrevet

...gått, og det var deilig! :)

*ha god samvittighet*

Da er det vel bare å lage middag, dusje og dra på korøving.

Ja det er en herlig følelse.

Etter at vi fikk hundene er jeg blitt kjempeflink til å gå turer ;o)

Skrevet

Ja det er en herlig følelse.

Etter at vi fikk hundene er jeg blitt kjempeflink til å gå turer ;o)

Vi hadde planlagt å skaffe oss hund i vår, men det ble lagt på is. Hadde vært kjekt å ha en med tanke på at da MÅ man trimme! :)

Får håpe det blir til neste år da.

Skrevet

Vi hadde planlagt å skaffe oss hund i vår, men det ble lagt på is. Hadde vært kjekt å ha en med tanke på at da MÅ man trimme! :)

Ja det er moro ;men nå liker jeg å ha litt ståk rundt meg.

Og det får jeg med 4 unger, hunder(2 dalmatinere) ,en katt , en rotte , noen pinnedyr og et stort akvarie ;o)

Skrevet

Ja det er moro ;men nå liker jeg å ha litt ståk rundt meg.

Og det får jeg med 4 unger, hunder(2 dalmatinere) ,en katt , en rotte , noen pinnedyr og et stort akvarie ;o)

Hm, tviler på at pinnedyrene og akvariet ståker så infernalsk, da. :)

Har foreløpig bare en katt og en mann, jeg. Får vel prøve å utvide samlingen sånn litt etter hvert. ;)

Skrevet

Hm, tviler på at pinnedyrene og akvariet ståker så infernalsk, da. :)

Har foreløpig bare en katt og en mann, jeg. Får vel prøve å utvide samlingen sånn litt etter hvert. ;)

Sant nok,men de krever nå sitt dem også.

Lykke til med utvidningen ;o)

Gjest trultemor25
Skrevet

Åå, det er jo så koselig med hund. Jeg er oppvokst med hund men har ingen nå. Men en hund blir det på meg før eller siden, det er helt sikkert. For tiden nøyer jeg meg med 2 undulater og snart baby.

Skrevet

Åå, det er jo så koselig med hund. Jeg er oppvokst med hund men har ingen nå. Men en hund blir det på meg før eller siden, det er helt sikkert. For tiden nøyer jeg meg med 2 undulater og snart baby.

Jeg er også oppvokst med hund, elsket den boxeren. :)

Vi hadde planer om å skaffe en boston terrier, den ser jo nesten ut som en mini-boxer. Blir litt for stort med en "hel" boxer. :) Samboeren ville egentlig ha en sånn sauehund (http://www.rol.ru/pictures/misc/news/sheepdog.jpg, husker ikke hva de heter), men de trenger jo utrolig mye stimulering for å ikke bli nervøse. En liten boston passer nok utmerket for oss! :)

Gjest trultemor25
Skrevet

Jeg er også oppvokst med hund, elsket den boxeren. :)

Vi hadde planer om å skaffe en boston terrier, den ser jo nesten ut som en mini-boxer. Blir litt for stort med en "hel" boxer. :) Samboeren ville egentlig ha en sånn sauehund (http://www.rol.ru/pictures/misc/news/sheepdog.jpg, husker ikke hva de heter), men de trenger jo utrolig mye stimulering for å ikke bli nervøse. En liten boston passer nok utmerket for oss! :)

Ja, man må tenke litt på hva de forskjellige rasene krever av mosjon før man går til anskaffelse.

Jeg har hatt schnautzere og en flat coat. Hadde også en blandingshund mellom newfoundlandshund og mastiff. Den var skjønn, men ble grisesvær (60 kg) og en særdeles siklemaskin.

Skrevet

Ja, man må tenke litt på hva de forskjellige rasene krever av mosjon før man går til anskaffelse.

Jeg har hatt schnautzere og en flat coat. Hadde også en blandingshund mellom newfoundlandshund og mastiff. Den var skjønn, men ble grisesvær (60 kg) og en særdeles siklemaskin.

Haha, den hadde nok spist oss ut av huset! Har ikke all verden med plass heller, så det passer nok best med en liten til mellomstor hund. :)

Gjest trultemor25
Skrevet

Haha, den hadde nok spist oss ut av huset! Har ikke all verden med plass heller, så det passer nok best med en liten til mellomstor hund. :)

Kunne ha tenkt meg en labrador jeg tror jeg.. eller en golden. Må ha litt størrelse, må ha noe å ta i og kose på. Eller en eller annen form for artig blandingshund.

Min fremtidige hund skal hete Fritjof.

Skrevet

Kunne ha tenkt meg en labrador jeg tror jeg.. eller en golden. Må ha litt størrelse, må ha noe å ta i og kose på. Eller en eller annen form for artig blandingshund.

Min fremtidige hund skal hete Fritjof.

En boston terrier er stor nok til å ta på og kose med. :)

Vil ikke si hva min hund skal hete, i tilfelle noen "stjeler" navnet. ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...