Gjest antigüedades Skrevet 24. mai 2005 Skrevet 24. mai 2005 Ønsker en uke i en storby for å bli leid rundt og få pekt ut alt som er å se og og bli tutet øra fullle av alt som er å vite. De er så herrrrlig å bare høre f eks "Dom som ska ti håtell kalledånien i den hææær boussen!" Noe å anbefale sørøstover? 0 Siter
Gjest erwin Skrevet 24. mai 2005 Skrevet 24. mai 2005 Østover i Norge?? Her har vi vel knapt storbyer... Eller østover i Europa? Det er kanskje litt viktig at du angir verdensdel, for jeg ble litt forvirret av at du dro fram Kristiansand. 0 Siter
Gjest antigüedades Skrevet 24. mai 2005 Skrevet 24. mai 2005 Østover i Norge?? Her har vi vel knapt storbyer... Eller østover i Europa? Det er kanskje litt viktig at du angir verdensdel, for jeg ble litt forvirret av at du dro fram Kristiansand. Tror nok du skjønte hva jeg mente, luringen. :-) Ja. sørøst for Skandinavia. Det fins en del Caledoniaer: http://www.google.no/search?q=hotel+caledonia&sourceid 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.