Gå til innhold

sinnstilstand


Gjest kayapiraya

Anbefalte innlegg

Gjest kayapiraya

jeg lurer litt på det med depresjoner.Jeg har aldri vært klar over at jeg har vært i en alvorlig situasjon, og mener jeg fortsatt ikke er det, men de psykologene jeg har vært hos forteller meg mye rart om meg. Jeg trudde alt som jeg gjør er normalt. Men de sier det ikke er det.Da foreldrene mine skiltes, og moren min fikk seg en ny samboer, så klarte jeg ikke godta det. Skillsmisse var greit, men ikke ny samboer til mamma. Så jeg ble rasende. Hadde flere raserianfall hver kveld. Jeg ødela alt jeg kunne finne, slo hodet i gulv og vegger og skrek av fortvilelse. Senere har jeg sluttet å snakke om følelser, gråter aldri foran andre og orker ikke mat. Jeg er trist i mange perioder, og hater livet de gangene. Kutter sår og gråter uten grunn, men kan ha perioder hvor jeg er veldig gira og aktiv. Snakker fort og trenger MYE oppmerksomhet. Jeg merker at jeg er veldig avhengig av oppmerksomhet. Vite at mennesker ser meg. Jeg er dårlig til å huske hva andre sier til meg, som når jeg står i en samtale, kan jeg plutselig bli veldig opptatt av en detalj, og ikke huske at jeg snakket med personen og i hvert fall ikke hva som ble sagt, selv om jeg er med i samtalen. Men jeg husker alt jeg SER med øynene. Ser jeg et nummer en gang, ser jeg det i hodet i flere dager. Jeg analyserer kroppsholdninger til alle rundt meg. Tolker alle utslag negativt og tolker alt slik hodet mitt sier det er, selv om det ikke er slik. Men jeg skjønner ikke det. Jeg lurer veldig på hva som kan være galt med meg? Og hva jeg kan gjøre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Shrekk 78

Hva skal man svare her? En kan ikke si at reaksjoner er unormale, reaksjoner er bra, nesten uansett hvordan de arter seg. Prøv ikke å henge deg opp i detaljer, finn konstruktive ting å konsentrere deg om hvis du klarer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...