Gjest LacosteLei Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Forhåndsvisning: Stomatitis Aftosa Er plaget med hyppige angrep av ganske store after på innsiden(hovedsaklig) av leppene, i munnvikene, i gommene og i øvre del av halsen. Aftene er ofte over 1 cm i diameter og verker av og til. Dette er - som en sikkert kan tenke seg til - mildt sagt plagsomt. Av og til(heldigvis) verker også disse sårene noe som medfører meget dårlig ånde. Jeg har vært hos tannleger, kjeveortoped, hudlege og fastlege med dette. Jeg har til og med prøvd akupunktur og forskkjellige former for kost-tilskud. Har prøvd det som er av reseptbelagte og reseptfrie salver go munnskyllemidler, men ingenting hjelper(annet enn Corsodyl som gir lindring i kort tid). Jeg er testet og det er _ikke_ herpes-sår. Er det virkelig ingen løsning på dette og er det noen med forslag 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/185494-stomatitis-aftosa/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.