Gå til innhold

Ligner jeg?


Gjest

Anbefalte innlegg

Huff, jeg er så fortvila!! Syns jeg ser overgriper i alt og alle og i meg selv. Da hater jeg meg selv. Det er mammas bror som er overgriper. Jeg vil ikke ligne han!!!! Tenk om noen som kjenner begge og vet historien syns jeg er ekkel!!

Har noen et råd eller litt trøst? Da hadde jeg blitt så takknemlig.

Psykologen syns dette bare var tull. Skjønte ikke at jeg syns dette minner meg om overgrepet.Det gjorde så vondt. Vil ikke til psykolog mer. Mista tilliten - ikke bare pga dette, men pga andre ting også,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest annoline

Sa din psykolog rett ut at dette er bare tull? hmm syntes det høres merkelig ut, om det så er sant så er det fult mulig å bytte psykolog om man ikke føler tilitt til den man har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, dette hørtes ikke godt ut!

Jeg har dessverre ingen råd, men jeg vil ønske deg og dine lykke til videre!

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...