Gå til innhold

Hjelp med angst


gulpe

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er en gutt på 30 år som har hatt angst i mange år og på grunn av dette isolert meg veldig. Har endelig tatt standpunktet om å prøve å gjøre noe med tilstanden. Har begynnt å gå til psykolog og synes det er greit, men forløpig synes jeg ikke det hjelper så mye som jeg hadde ønsket. Som følge av isolasjonen har jeg nesten ingen venner og sitter for det meste for meg selv. Føler at jeg er eneste personen med disse problemene, men det må da finnes andre som har det på samme måten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

marlenexxx27

Terapi hjelper ALDRI så mye som man ønsker, sånn er det bare. Dessuten er terapi et tålmodighetsprosjekt, man må gå ei god stund før man merker særlig mye.

Så bra at du gir terapi en sjanse, og at du forsøker å GJØRE NOE med de problemene du har!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moderator

Hei!

Vi tillater ikke at du poster innlegg som kan oppfattes som en kontaktannonse. Jeg har derfor fjernet den siste delen av ditt innlegg.

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...