Craven Skrevet 25. mai 2005 Skrevet 25. mai 2005 Jeg har lastet ned filmer i .avi-format. Er det noen som kjenner til gratisprogrammer som kan brukes for å kjøre avi-filen gjennom slik at den kan leses av en DVD-spiller? Takk for hjelp! 0 Siter
Prozak Skrevet 25. mai 2005 Skrevet 25. mai 2005 Det finnes flere programmer som konverterer fra DivX(avi) til VCD/SVCD(MPEG), både gratis og kommersielle, av varierende kvalitet. Jeg har ingen å anbefale, da jeg aldri har funnet noen jeg er fornøyd med. Det er bare å søke, laste ned, og prøve. "....................................." 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 30. mai 2005 Skrevet 30. mai 2005 Jeg vet ikke om noen gratisprogrammer, men det er vanlig at videoredigeringsprogrammer konverterer før de brenner fila. Selv bruker jeg både Pinnacle og Adobe Premiere Elements, og begge fikser saken greit. 0 Siter
petter smart Skrevet 7. juni 2005 Skrevet 7. juni 2005 DVD santa lager dvd filmer. Ville ikke konvertert dem til VCD da kvaliteten blir altfor dårlig, og de tar mer plass enn divx. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.