AnonymBruker Skrevet 25. februar Skrevet 25. februar Ville du blitt sammen med en som har en historie som ekstrem laus i trusestrikken? Tenker da type flere hundre sexpartnere i fortiden? Anonymkode: ad902...9b4 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 25. februar Skrevet 25. februar AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Ville du blitt sammen med en som har en historie som ekstrem laus i trusestrikken? Tenker da type flere hundre sexpartnere i fortiden? Anonymkode: ad902...9b4 Aaaaaldri. Anonymkode: ee8f9...729 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 25. februar Skrevet 25. februar Hadde tenkt du kjenner Bonnie Blue. Anonymkode: f0a2a...227 0 Siter
Lillemus Skrevet 25. februar Skrevet 25. februar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ville du blitt sammen med en som har en historie som ekstrem laus i trusestrikken? Tenker da type flere hundre sexpartnere i fortiden? Anonymkode: ad902...9b4 Jeg hadde vært skeptisk, hvorfor skulle han da plutselig slå seg til ro med meg om han har vært med 100 andre damer tidligere? Så spennende er jeg ikke i sengen tross alt. 0 Siter
psykedeliker Skrevet 25. februar Skrevet 25. februar Lillemus skrev (1 time siden): Jeg hadde vært skeptisk, hvorfor skulle han da plutselig slå seg til ro med meg om han har vært med 100 andre damer tidligere? Fordi det står i manus. 0 Siter
Sakura Skrevet 25. februar Skrevet 25. februar AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ville du blitt sammen med en som har en historie som ekstrem laus i trusestrikken? Tenker da type flere hundre sexpartnere i fortiden? Anonymkode: ad902...9b4 Aldri fy for en gris han er. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.