Gå til innhold

vil gjerne ha råd hos noen.....


sivth

Anbefalte innlegg

Hei. Vet ikke helt hvor jeg skal henvende meg, derfor prøver jeg her. Da jeg var 17 år begynte jeg sammen med min kjære( vi er forsatt sammen og er 30 år nå). problemet er at min familie aldri har likt han, og det har gått så langt at jeg ikke har kontakt med min søster og bror. nevner bare noen ting som har skjedd: min mor og søster kommer hjem til meg og begynner å skjelle ut meg og min samboer, de har ringa barnevernet,de har baksnakka han til meg osv. jeg har litt kontakt med min mor pga sykdom. slik har de holdt på i 10 år. prøvde senest for to år siden å dra på besøk til min søster, men da , selvfølgeli kom hun med en spydig komentar. jeg vet ikke om det har en samenheng men jeg er plaget med håndeksem, og dette slår mye ut når jeg har det dårli om dagene. jeg svimmer av når det er noe jeg gruer meg mye til, for eks å dra til tannlegen, gå på foreldremøter osv.og det værste jeg vet er å stå foran en gruppe med ukjente mennesker å prate.dette er bare en liten del av hvordan jeg har, vet ikke helt hvordan jeg skal begynne for det er så mye. Men heldigvis så har jeg og min samboer holdt sammen, og har fått tre nydelige barn. og jeg merker på meg selv at jeg er veldig bitter også.når min mor har besøk av noen i min familie ( onkeler el tanter) drar til min søster, aldri hit. vet ikke helt om dem tør å komme hit , for min samboer har sagt i fra nok er nok. men det er jeg enig med han i , jeg klarer ikke å få min søster hit etter alt bråket. håper dere skjønner hva jeg mener.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...