Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Nå har det tatt heeelt av her!

For en stund siden skrev jeg et innlegg her om en samtale jeg hadde med min venninne.

Den samtalen fikk utrolige følger for meg, jeg fikk så mye på plass inni meg.. Og nå har jeg tilogmed tatt mot til meg og fortalt familien min hele historien...

Moren min hadde hatt mistanke, og ble egentlig ikke overrasket.. hun var glad jeg hadde kommet så langt at jeg kunne fortelle...

Broren min tok det litt tøft virket det som, han sendte meg tilogmed en mail for å fortelle at han er glad i meg... Sånn snakker vi aldri til hverandre. *rørt*

Inni meg er alt hvertfall kaos nå! Men lettelsen er samtidig enorm...

Kjære alle sammen her... - kjemp med nebb og klør for dere selv! For en bedre hverdag, og for en friere sjel... Det er et forferdelig vondt slit, men når det endelig skjer positive ting, så kan det skje fort! Når alt har vært på det mest håpløse så er det kanskje bare en 'pitteliten' ting som snur hele greia!

Ikke gi opp!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/185661-for-et-kaos/
Del på andre sider

Fortsetter under...

firebird1365380441

I dag kan dagen være grå og regnfull...men i morgen kan den bringe det du drømmer om...Til og med det du ikke TURDE drømme om...

Klem :-)

Bra gjordt,huufsa.Kjempebra.Gjorde det samme selv da jeg var noen og tjue.Fikk bare positive reaksjoner...Godt å høre at du har fått det bedre med deg selv etter at du sa det...Og LYKKE TIL VIDERE!

*Klem* :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/185661-for-et-kaos/#findComment-1271565
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...