Gå til innhold

Er det mulig å være så utrolig dum...

Anbefalte innlegg

Gjest så vanvittig amatørisk.... av MEG!
Skrevet

Jeg hadde skrevet ei oppgave i god tid, stresset ingenting. Den skulle leveres i Classfronter kl. 13.00, trodde jeg. Jeg kom inn 12.40, satte meg ned ved PCen for å føre over fila... Nei, den skulle leveres kl. 12.00!!

Hva er det som skjer oppi hodet mitt?!?!?!?!? Det visste jeg jo!! Hele semesteret med dette emnet er nå ødelagt pga. denne jævla filletingen som er en BIG THING!!! FY FAEN!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Da ringer du en eller annen og forklarer. NÅ, med en gang! Ikke gi deg. Ring flere om du ikke får lov å lever hos den første. Logg av og ring!

Gjest lærerungen
Skrevet

God tid, også leverer du så sent, faktisk FOR sent? Hadde du vært ferdig i god tid hadde du vel levert i tide..?

Skrevet

God tid, også leverer du så sent, faktisk FOR sent? Hadde du vært ferdig i god tid hadde du vel levert i tide..?

Du kan da umulig være preget av en spesielt pedagogisk oppvekst, lærerungen?

Skrevet

Huffda, men dette må du forklare, så kanskje du har en mulighet for å rette det opp igjen.

Men uansett om innleveringen var kl 13 så er du lovlig sent ute. Noe kan jo gå galt under overføringen av filen og da sitter du der. Har du hatt så god tid kunne du ha overført den i går kveld eller i dag tidlig.

Ørkenvandreren
Skrevet

Du skulle ringt fagansvarlig og forklart fadesen så snart du ble oppmerksom på det. Kunne hende at du kunne få mailet til ham/henne, selv om eksamensrommet på Classfronter var stengt.

Gjest ring adm.
Skrevet

Det er derfor jeg prøver å levere litt før tiden....

Gjest Vivill
Skrevet

Om du har like mange skrivefeil i oppgaven som i innlegget, er det kanskje like greit om du ikke får levert den.

Gjest Ugga Bugga
Skrevet

Om du har like mange skrivefeil i oppgaven som i innlegget, er det kanskje like greit om du ikke får levert den.

Jeg ser ingen skrivefeil. Men kanskje jeg er dum jeg også.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...