Gå til innhold

ikke noe galt med meg?


myzzle

Anbefalte innlegg

vet ikke helt hva jeg skal gjøre jeg.. hadde mitt første depresive utbrudd da jeg var 16. var ikke på skolen på 3 uker uten å si ifra til noen, orka ikke kle meg skikkelig, orka ikke dusje, ville bare sove bort de onde dagene. når foreldrene mine fant ut om det snakka vi litt og det var det. så var jeg bra en stund. men nå (for 9-10 mnder siden) kom depresjonen tilbake sterkere. begynte å skade meg selv og tok selv kontakt med psykolog. jeg kunne ikke fortsette slik. har gått med psykologen i 5-6 mnder nå og hun satte meg på remeron, sa det skulle hjelpe på søvnen min og at jeg skulle takle ting bedre. men nå sier hun at alt med meg er normalt. uansett hva jeg forklarer er det normalt og noe alle tenker. er det vanlig å ville ta livet sitt? er det vanlig å ikke se noe lys? å hvis alt er så normalt med meg hvorfor gav hun meg tabletter og sier jeg skal gå hos henne minst 1 gang i uka da? har slutta der nå, orker ikke mer. hva skal jeg gjøre?? jeg vil ikke skade meg mer, vil ikke slite med sf mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest til myzzle

Prøv å tenke positivt. Tenk hvor vondt familien din får når du skader deg eller gjør noe verre! Jeg synes du skal fortsette hos psykologen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Shrekk 78

Støtter meg til det til myzzle skrev. Konsentrer deg om å ikke ville skade deg etc, bruk energien positivt.

Tiden leger ikke alle sår, men du kan lære deg å leve med din personlighet - hvis du vil da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...