Sofline Skrevet 26. mai 2005 Skrevet 26. mai 2005 Jeg skal ha fiskekaker til middag. Noen gode tips til tilbehør? 0 Siter
Juneau Skrevet 26. mai 2005 Skrevet 26. mai 2005 Raspede gulrøtter m/ en blanding av litt vann, litt sukker og sitron over er godt. Kokte eller stekte poteter. Iduns agurkdressing. 0 Siter
Lillemus Skrevet 26. mai 2005 Skrevet 26. mai 2005 Jeg er så ufin at jeg synes fiskekaker i brun saus er godt, men det er det _mange_ år siden jeg har smakt gitt. 0 Siter
morsan Skrevet 26. mai 2005 Skrevet 26. mai 2005 Raspede gulrøtter blandet med raspede epler. Hollandaisesaus. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 26. mai 2005 Skrevet 26. mai 2005 Riv like deler gulrot og grønt eple, og bland sammen. Ta 2-4 ss yoghurt naturell (litt avhengig av mengde gulrot/eple), rør inn litt karri, litt sukker og litt sitron. Rør inn dressingen i salaten. Ha gjerne i noen biter appelsin også. Veldig godt! 0 Siter
Gjest Ingen saus her i huset Skrevet 26. mai 2005 Skrevet 26. mai 2005 jeg liker fiskekaker med spagetti! Eller så kan jeg ha fiskekaker med løk og potet. 0 Siter
Gjest Sinai Skrevet 26. mai 2005 Skrevet 26. mai 2005 denne fiskekakeburgern er min favoritt: bagel(eller annet brød), cottage cheese, salat, rødløk, pesto og en varm steinbitkake. mmmm 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 26. mai 2005 Skrevet 26. mai 2005 Revet gulerot (med litt sukker i og sitronsaft). Makkaroni. Jeg synes det er godt med fiskekaker i brun saus, og så poteter til. Og tyttebærsyltetøy eller rødbeter. 0 Siter
Gjest LucySky Skrevet 26. mai 2005 Skrevet 26. mai 2005 Raspede gulrøtter m/ en blanding av litt vann, litt sukker og sitron over er godt. Kokte eller stekte poteter. Iduns agurkdressing. Vi har kålstuing eller snittebønnestuing eller ertestuing - alt fra pose (nå som vi bare er to igjen hjemme - før lagde vi stuingene from scratch). 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 26. mai 2005 Skrevet 26. mai 2005 Vi har kålstuing eller snittebønnestuing eller ertestuing - alt fra pose (nå som vi bare er to igjen hjemme - før lagde vi stuingene from scratch). Har du oppskrift på kålstuing? Vi pleide å ha det med gulerotbiter i. 0 Siter
Gjest LucySky Skrevet 26. mai 2005 Skrevet 26. mai 2005 Har du oppskrift på kålstuing? Vi pleide å ha det med gulerotbiter i. Ikke oppskrift på kålstuing, nei. Har lagd det så mange ganger at det går av seg sjøl. Snitte kål fint, salte litt, koke i lite vann (så kraften blir sterk), til kålen er mør. Helle over i dørslag eller annen slags sil (men gjem på kraften). Lag hvit saus, spe med kraften og litt melk. Ha i kålen, og litt revet muskatnøtt. Kok opp, la putre i tre-fire minutter. 0 Siter
Excelsion Skrevet 26. mai 2005 Skrevet 26. mai 2005 Revet gulerot (med litt sukker i og sitronsaft). Makkaroni. Jeg synes det er godt med fiskekaker i brun saus, og så poteter til. Og tyttebærsyltetøy eller rødbeter. Syltebærtyttetøy! Namm! 0 Siter
favn Skrevet 26. mai 2005 Skrevet 26. mai 2005 Ikke oppskrift på kålstuing, nei. Har lagd det så mange ganger at det går av seg sjøl. Snitte kål fint, salte litt, koke i lite vann (så kraften blir sterk), til kålen er mør. Helle over i dørslag eller annen slags sil (men gjem på kraften). Lag hvit saus, spe med kraften og litt melk. Ha i kålen, og litt revet muskatnøtt. Kok opp, la putre i tre-fire minutter. Er det slik man lager gulrotstuing også? Altså med bytte av grønnsak ;-) 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 26. mai 2005 Skrevet 26. mai 2005 Ikke oppskrift på kålstuing, nei. Har lagd det så mange ganger at det går av seg sjøl. Snitte kål fint, salte litt, koke i lite vann (så kraften blir sterk), til kålen er mør. Helle over i dørslag eller annen slags sil (men gjem på kraften). Lag hvit saus, spe med kraften og litt melk. Ha i kålen, og litt revet muskatnøtt. Kok opp, la putre i tre-fire minutter. Det skal jeg prøve på! Det høres ikke så vanskelig ut. Takk:) 0 Siter
ariadne Skrevet 26. mai 2005 Skrevet 26. mai 2005 Syltebærtyttetøy! Namm! tyttebærsyltebærtøy heter det her. 0 Siter
ariadne Skrevet 26. mai 2005 Skrevet 26. mai 2005 Cottage cheese og ravigottesaus. Pitabrød med salat, løk, tomat og litt rømme. 0 Siter
Gjest dina2 Skrevet 26. mai 2005 Skrevet 26. mai 2005 hva med å kjøpe fiskekarbonader / burgere istedet, med hamburgerbrød, salat og remulade. Nam, nam bedre enn hamburgere 0 Siter
tiliti Skrevet 26. mai 2005 Skrevet 26. mai 2005 Revet gulerot (med litt sukker i og sitronsaft). Makkaroni. Jeg synes det er godt med fiskekaker i brun saus, og så poteter til. Og tyttebærsyltetøy eller rødbeter. Eller raspede gulerøtter med ananas-saft (knert en boks ananas, ta frukten til dessert) 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 26. mai 2005 Skrevet 26. mai 2005 Eller raspede gulerøtter med ananas-saft (knert en boks ananas, ta frukten til dessert) Hm, det får jeg prøve en gang. 0 Siter
org Skrevet 27. mai 2005 Skrevet 27. mai 2005 Litt i seneste laget, kanskje, men neste gang: Brun saus, raspet gulerot, kokte poteter. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.