boxer Skrevet 8. februar 2001 Del Skrevet 8. februar 2001 Jeg har i en ukes tid hatt vondt til venstre for penis (på skrå opp mot venstre 1-2 cm i fra penis) kjennes ut som det er noe sener der eller lign ( sæd ledere,blod årer?) etter jeg har trent har jeg også vondt i venstre pung, Smerten i pung er vanskelig å lokalisere, kan være i bitestikkel, problemet med venstre pung er at det er åreknuter der, var hos legen med det som 10-12 åring. det kjennes egentlig ut som om det er en kul midt inne i denne åre samlingen, som smerten er lokalisert i. Smerten i pung avtar en tid etter trening ( men er litt øm hele tiden) men den ovenfor penis blir vedvarende. Kjørte tung knebøy i går kjente da en stikkende smerte i den som er lokalisert ved siden av penis. Kan videre nevne at jeg er 28 år. har ikke noe forverring i smertene under seksuel aktivitet, ikke noe smerter ved sæd-uttømming eller ved urinering. Hadde også lignende smerter for ett par mnd siden men de forsvant da etter ett par dager. Jeg har ikke noe feber eller føler noe ubehag ellers, det ser ikke ut til å være noe hevelse ved pung eller ved siden av penis. det videre to ting som jeg kan nevne , men jeg vet ike om det er reelevant for spørsmålet , Jeg har den siste mnd hatt litt problem med ereksjon , Penis blir liksom ikke helt blodfylt. Jeg synes også trykket når jeg urinerer har blitt dårligere. Dette var mye info håper jeg kan få en respons på dette spørsmålet, jeg kommer til å bestille meg en lege time men det er tre uker ventetid så det skulle vært greit å vite om dette kanskje brakt legevakta for å få litt fortgang. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/18586-vondt-i-lyskpung/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trygve Talseth, Urolog Skrevet 12. februar 2001 Del Skrevet 12. februar 2001 De smertene som sitter til venstre for penis og som kommer etter at du trener, kan ha med senefeste å gjøre. Det er muskler på låret som fester seg der du sire, og senefester kan gi smerter. Åreknuter i pungen kan også gi smerter. Det peleier mer å være en tyngdeføleøse i pungen når man har stått, gått eller løpt. Det kan hos noen hjelpe å bruke et suspensorium for å støttet pungen. Ellers hender det at man må ha en form for behandling (operasjon, eller et annet inngrep for å tette blodårene). Men disse smertene tror jeg ikke har noen sammenheng med at ereksjonen er blitt dårligere. Men når trykket på urinen blir dårligere samtidig som ereksjonen avtar, kan man tenke på om det har noe å gjøre med nervetrådene som går til blære/penis. Snakk med legen din om dette når du er til undersøkelse. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/18586-vondt-i-lyskpung/#findComment-84091 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.