Gå til innhold

pupper

Anbefalte innlegg

Gjest puppegura
Skrevet

Har normalt store pupper, bruker 75 d, ei på jobb fortalte at ei anna på jobb hadde spurt ho om jeg hadde silikon.

i dag på pause satt ei jente å kommenterte at Sandra lyng haugen sikkert hadde tatt silikon, vi så musikkvideoen.Blir så irritert at folk trur det er juks når noen har større pupper enn dem. Så til alle flatbrysta, vi er faktisk noen som er utrusta uten at vi må ty til juks.

• Svar 41
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• serendipity

4

• Freya

3

• flisa

2

• laguna1365380434

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest eklebekle
Skrevet

normalt store... hva er normalt? 75 er kanskje gjennomsnittet rundt på unge mennesker, men 75d er nok større enn de fleste vil jeg tro.

du må bare takle slike kommentarer. du er heldig som har store pupper, og du vet det. jenter som er tykke for kommentarer på at de er late, jenter som er tynne får kommentarer på at de slanker seg og sikkert ikke rører mat. slik er dte å være jente, man blir kommentert, og man kommenterer,

Gjest Bedre å holde kjeft
Skrevet

normalt store... hva er normalt? 75 er kanskje gjennomsnittet rundt på unge mennesker, men 75d er nok større enn de fleste vil jeg tro.

du må bare takle slike kommentarer. du er heldig som har store pupper, og du vet det. jenter som er tykke for kommentarer på at de er late, jenter som er tynne får kommentarer på at de slanker seg og sikkert ikke rører mat. slik er dte å være jente, man blir kommentert, og man kommenterer,

Bedre enn det jeg sa til svigersøster. Se ovenfor

Gjest D-cup
Skrevet

Jeg har nå alltid hatt svære pupper, men ikke synes at det er særlig stas.

Store pupper begynner å henge ganske gått etterhvert og det er ikke pent.

Har nå 75 b og det er helt perfekt :-)

Gjest Mr Pimmel
Skrevet

Unnskyld meg, men de som har store vil ha mindre, de med små vil ha større!

Er det noen i det hele tatt som er fornøyd?

Gjest Bedre å holde kjeft
Skrevet

Mine er ganske bra egentlig. Det er verre med dømmekraften, og høfligheten.

Gjest Mr Pimmel
Skrevet

Mine er ganske bra egentlig. Det er verre med dømmekraften, og høfligheten.

Manglende impulskontroll?

Gjest puppegura
Skrevet

Er fornøyd med puppene mine, men synes det er en uting at folk trur de som er barmfager har silikon, virker som de trur at ingen kan ha naturlige store pupper

Gjest Mr Pimmel
Skrevet

Er fornøyd med puppene mine, men synes det er en uting at folk trur de som er barmfager har silikon, virker som de trur at ingen kan ha naturlige store pupper

Jeg bryr meg som oftest ikke med andres pupper, Man skal i det hele tatt være forsiktig med omtale av kvinners kropp, det kan forårsake farlige situasjoner.

F eks det klassiske spørsmålet:

syns du jeg er tjukk?

Bør besvares med:

*peke ut av vinduet* "Se! En gjøk!"

Gjest hehehehe
Skrevet

Jeg bryr meg som oftest ikke med andres pupper, Man skal i det hele tatt være forsiktig med omtale av kvinners kropp, det kan forårsake farlige situasjoner.

syns du jeg er tjukk?

Bør besvares med:

ler!!!! åjj så morsom den var!! jeg er visst litt overtrøtt nå ja.

Gjest togli
Skrevet

syns du jeg er tjukk?

Bør besvares med:

Mannen min svarer alltid det jeg vil høre han!

*fornøyd* (trur eg...)

Gjest flirer godt
Skrevet

Mannen min svarer alltid det jeg vil høre han!

*fornøyd* (trur eg...)

He he he min ser lur ut og sier "jeg synes du er deilig jeg!" ;0) Jeg tror han mener det og, selv om han nok hadde sagt at jeg kanskje var noe få kilo for mye, hvis han trodde han kunne slippe fra det med livet...

Gjest togli
Skrevet

He he he min ser lur ut og sier "jeg synes du er deilig jeg!" ;0) Jeg tror han mener det og, selv om han nok hadde sagt at jeg kanskje var noe få kilo for mye, hvis han trodde han kunne slippe fra det med livet...

Det kan jammen ikke være lett å være mann ;-)

Skrevet

Bedre enn det jeg sa til svigersøster. Se ovenfor

Det HO sa var likevel helt umenneskelig.

Gjest elinamaria
Skrevet

har ca samme str som deg, og jeg får avogtil spm om de er ekte jeg og. Hehe... jeg må seriøst bare le av det! Ideen om silikon kom faktisk et steds fra- FRA OSS! Er jo faktisk normalt at det kvinnelige kjønn har pupper.

Og sandra lyng haugen er for ung til å få lov til å ta silikon.

Gjest elinamaria
Skrevet

Jeg har nå alltid hatt svære pupper, men ikke synes at det er særlig stas.

Store pupper begynner å henge ganske gått etterhvert og det er ikke pent.

Har nå 75 b og det er helt perfekt :-)

D-cup er vel ikke svært. Ikke svært nok til at de henger som faen. Mine er nå faste og mamma hadde større og de hang aldri. Men det er sånn greie man alltid skal sørge for å minne på oss jenter med store pupper: storepupper blir HENGPUPPER!!!

Vi mennesker MÅ visst braute inn med noe negativt, når noen har noe positivt.

Gjest D-cup
Skrevet

D-cup er vel ikke svært. Ikke svært nok til at de henger som faen. Mine er nå faste og mamma hadde større og de hang aldri. Men det er sånn greie man alltid skal sørge for å minne på oss jenter med store pupper: storepupper blir HENGPUPPER!!!

Vi mennesker MÅ visst braute inn med noe negativt, når noen har noe positivt.

Ikke kom å si at ikke D-cup er ganske så svært. Har som sagt fått meg B-cup og det er mer enn stort nok.

Jeg skjønner virkelig ikke hvordan du kan ha 75D uten at de henger overhodet, men det kommer nok skal du se.

Gjest elinamaria
Skrevet

Ikke kom å si at ikke D-cup er ganske så svært. Har som sagt fått meg B-cup og det er mer enn stort nok.

Jeg skjønner virkelig ikke hvordan du kan ha 75D uten at de henger overhodet, men det kommer nok skal du se.

D-cup SVÆRT? nå nei du.

Jaja, er det så mye penere med vrengte bakommer slik de små pupper kan ende opp etter amming? Pupper kan være fine eller stygge enten de er små eller store. Og forfallet kommer hos oss alle:)

Gjest D-cup
Skrevet

D-cup SVÆRT? nå nei du.

Jaja, er det så mye penere med vrengte bakommer slik de små pupper kan ende opp etter amming? Pupper kan være fine eller stygge enten de er små eller store. Og forfallet kommer hos oss alle:)

Det kommer vel sikkert an på hvordan man ser ut i resten av kroppen hvor stort det er. Er du 1.80 så ser vel D-cup bedre ut enn på en som er 1.60.

Jeg hadde som sagt D-cup, men mine pupper var lange :-) Ikke særlig pent.

Det har faktisk vært sånn fra jeg fikk pupper og ikke noe som kom etter at jeg ammet.

Supert at du syns puppene dine er flotte, det syns faktisk jeg også at mine er etterhvert :-)

serendipity
Skrevet

De som ikke ser at Sandra Lyng Haugen har ekte pupper vet nok litt lite om pupper..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...