Gjest Bedre å holde kjeft Skrevet 27. mai 2005 Skrevet 27. mai 2005 Nå har jeg gjort det! Ble forbanna på svigersøster, som er et kjedelig petimeter av ei hurpe med jevne mellomrom. "Kjøp deg pupper før du begynner å kritisere", brølte jeg. Helt usaklig selvfølgelig, men jeg var dritt lei dama og i komplett affekt. Hun er så flatbrystet som ei fjøl, men fy søren for en dum ting å si da. Hun er grusomt sur, hvordan gjøre det godt igjen. Kan ikke godt lyve og si hun har antydning til pupper, så jeg må finne på noe bedre. 0 Siter
Gjest D-cup Skrevet 27. mai 2005 Skrevet 27. mai 2005 Hva er det for et utsagn? Hadde hun sagt noe om puppene dine da eller? 0 Siter
Gjest Mr Pimmel Skrevet 27. mai 2005 Skrevet 27. mai 2005 Du må nok krype til korset og be om unnskyldning. Trå til litt med en blomsterbukett og en god klem. For å nyansere litt, så leste jeg om en annen variant som er et skritt videre: mannen kom hjem med snuaklipt hode, kona ble ikke blid og sa at hvis han hadde hatt muskler kunne han blitt utkaster! Han svarte at hadde hun hatt pupper så kunne hun blitt hore! 0 Siter
Gjest Bedre å holde kjeft Skrevet 27. mai 2005 Skrevet 27. mai 2005 Hva er det for et utsagn? Hadde hun sagt noe om puppene dine da eller? Nei slett ikke. Bare om at min mann måtte reise på ferie med henne og foreldrene, at jeg ikke var velkommen til å bli med fordi det var en "familietur" osv. Syntes bare hun så så snerpete ut der hun sto i høyhalset kasmirgenser og masa om den jævla ferien. 0 Siter
Gjest Mr Pimmel Skrevet 27. mai 2005 Skrevet 27. mai 2005 Du må nok krype til korset og be om unnskyldning. Trå til litt med en blomsterbukett og en god klem. For å nyansere litt, så leste jeg om en annen variant som er et skritt videre: mannen kom hjem med snuaklipt hode, kona ble ikke blid og sa at hvis han hadde hatt muskler kunne han blitt utkaster! Han svarte at hadde hun hatt pupper så kunne hun blitt hore! http://www.dyrenett.no/bilder/ukens/1810.jpg 0 Siter
Elis31 Skrevet 27. mai 2005 Skrevet 27. mai 2005 Jaja, den hersketeknikken der har jeg ikke hørt om før Var ikke særlig pen. Men Ynnskyld er et undervurdert ord. 0 Siter
MsSophie Skrevet 27. mai 2005 Skrevet 27. mai 2005 Nei slett ikke. Bare om at min mann måtte reise på ferie med henne og foreldrene, at jeg ikke var velkommen til å bli med fordi det var en "familietur" osv. Syntes bare hun så så snerpete ut der hun sto i høyhalset kasmirgenser og masa om den jævla ferien. Da fikk`a som fortjent... 0 Siter
Lillemus Skrevet 27. mai 2005 Skrevet 27. mai 2005 Nei slett ikke. Bare om at min mann måtte reise på ferie med henne og foreldrene, at jeg ikke var velkommen til å bli med fordi det var en "familietur" osv. Syntes bare hun så så snerpete ut der hun sto i høyhalset kasmirgenser og masa om den jævla ferien. Hvor gammel er hun da?! Eller - hvor gammel er mannen din? Fins det voksne som drar på ferie med mor og far??? Uten ektefellen? Slike kalles vel gjerne mammadalter...? Kommentaren din var selvfølgelig idiotisk og sikkert ikke så rent lite sårende, men det var da sannelig ikke lite frekt av henne å antyde at hennes brors ektefelle ikke kunne bli med på en familietur også! Hvis ikke ektefellen regnes som familie så vet ikke jeg - er det kun biologisk slekt det da? 0 Siter
bb71 Skrevet 27. mai 2005 Skrevet 27. mai 2005 Du må nok krype til korset og be om unnskyldning. Trå til litt med en blomsterbukett og en god klem. For å nyansere litt, så leste jeg om en annen variant som er et skritt videre: mannen kom hjem med snuaklipt hode, kona ble ikke blid og sa at hvis han hadde hatt muskler kunne han blitt utkaster! Han svarte at hadde hun hatt pupper så kunne hun blitt hore! :-) 0 Siter
Freya Skrevet 27. mai 2005 Skrevet 27. mai 2005 Jaja, den hersketeknikken der har jeg ikke hørt om før Var ikke særlig pen. Men Ynnskyld er et undervurdert ord. *sitter på hendene* Må ikke si noe... Mmmmmf! 0 Siter
ariadne Skrevet 27. mai 2005 Skrevet 27. mai 2005 Nei slett ikke. Bare om at min mann måtte reise på ferie med henne og foreldrene, at jeg ikke var velkommen til å bli med fordi det var en "familietur" osv. Syntes bare hun så så snerpete ut der hun sto i høyhalset kasmirgenser og masa om den jævla ferien. For en sjarmerende familie!! Jeg forstår godt at du ble forbannet, hun er helt urimelig, men hadde du ikke noe mer saklig å kommemed enn å kritisere puppene hennes? Huff, beklager, jeg kan ikke være til hjelp her. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 27. mai 2005 Skrevet 27. mai 2005 Når jeg ser hva hun maste om, skjønner jeg at du ble forbannet. Men det er hevet over enhver tvil at du ikke kjøpte deg verken poeng, goodwill eller respekt med en sånn kommentar. Den gjorde deg antagelig enda lettere å avfeie. Så greia er, hvis du vil komme noen vei: Be om unnskyldning for kommentaren, men poengter samtidig at dama ikke har noe som helst med å legge seg opp i livet deres...eller noe sånt. 0 Siter
Åsemor Skrevet 27. mai 2005 Skrevet 27. mai 2005 Takk for kveldens gode latter. Men jeg lurer på hvor gammel du egentlig er. Ikke stygt ment altså, men er nysgjerrig. 0 Siter
Gregga Skrevet 27. mai 2005 Skrevet 27. mai 2005 Fy søren, jeg ler meg i hjel! Dette kunne vært såå meg å rope ut noe sånt, når min egen svigerinne er på sitt værste. Kjøp et par slike løse silikonpupper som legges i bh`n, og si unskyld med da vel:-) 0 Siter
Elis31 Skrevet 28. mai 2005 Skrevet 28. mai 2005 *sitter på hendene* Må ikke si noe... Mmmmmf! ?? 0 Siter
Freya Skrevet 28. mai 2005 Skrevet 28. mai 2005 ?? Det er vel ikke pent å kommentere stavefeil? 0 Siter
Gyda Skrevet 28. mai 2005 Skrevet 28. mai 2005 Ups. Den der er vel kanskje litt vanskelig å hale inn igjen. Kanskje du bare må prøve å være hyggelig og saklig og håpe det går over ...? (Hvis anledningen på en måte byr seg, så kan du legge inn en "beklager at slengte ut av meg det om puppene, men du ...." og så kjøre litt på hennes utsegner og væremåte - at de er sårende etc.) 0 Siter
Åsemor Skrevet 28. mai 2005 Skrevet 28. mai 2005 Det er vel ikke pent å kommentere stavefeil? Nei, og iallefall ikke en stavefeil som er så gæren at halve norge har begynt å SI feil i tillegg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.