Freya Skrevet 28. mai 2005 Skrevet 28. mai 2005 Nei, og iallefall ikke en stavefeil som er så gæren at halve norge har begynt å SI feil i tillegg. Er det noen som sier "ynnskyld", da? 0 Siter
Gyda Skrevet 28. mai 2005 Skrevet 28. mai 2005 Er det noen som sier "ynnskyld", da? Å ja. Jeg hører det masse! 0 Siter
Åsemor Skrevet 28. mai 2005 Skrevet 28. mai 2005 Er det noen som sier "ynnskyld", da? Gosj... JA! Altfor mange. Grenland er muligens feil plass å bo når man irriterer seg over talefeil. 0 Siter
Freya Skrevet 28. mai 2005 Skrevet 28. mai 2005 Gosj... JA! Altfor mange. Grenland er muligens feil plass å bo når man irriterer seg over talefeil. Talefeil er nå en ting, men synes det blir litt i meste laget å skrive det også. Eller skal vi ta en Ravi og begynne å skrive alle ordene slik som de uttales? Nei takk. 0 Siter
Elis31 Skrevet 28. mai 2005 Skrevet 28. mai 2005 Talefeil er nå en ting, men synes det blir litt i meste laget å skrive det også. Eller skal vi ta en Ravi og begynne å skrive alle ordene slik som de uttales? Nei takk. Jeg digger Ravi = ) 0 Siter
Freya Skrevet 28. mai 2005 Skrevet 28. mai 2005 Jeg digger Ravi = ) Han er snodig. Jeg skriver ikke "ynnskyld" av den grunn. 0 Siter
Åsemor Skrevet 28. mai 2005 Skrevet 28. mai 2005 Dyrk litt impulskontroll. Har du litt til overs som du kan selge eller? 0 Siter
smurfette Skrevet 28. mai 2005 Skrevet 28. mai 2005 For en ufattelig usaklig og teit kommentar! Svigerinna di høres ikke hyggelig ut, men å si så tåpelig får deg bare til å høres ut som en unge med lav intelligens... 0 Siter
frosken Skrevet 28. mai 2005 Skrevet 28. mai 2005 Skjønner godt at det greit å ikke bruke nick i denne tråden...*s* 0 Siter
Gjest tjohooo Skrevet 29. mai 2005 Skrevet 29. mai 2005 Har du litt til overs som du kan selge eller? Hvorfor kjøpe når man kan dyrke selv 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 29. mai 2005 Skrevet 29. mai 2005 Ved å lese på DOL forstår jeg hvor utrolig normal både jeg og omgangskretsen min er. Vi kaster ikke dritt om hverken andres pupper eller utlendinger... Men for å kommentere det du sa; utrolig tåpelig, og det vet du forhåpentligvis selv. 0 Siter
mrxx Skrevet 30. mai 2005 Skrevet 30. mai 2005 Ser du får endel pepper her og det er kanskje ikke noe rart, hehe. Men, når jeg ser hva hun legger seg opp i så er det jo hun som begynner ballet. Når hun gjør det så fortjener hun jaggu ikke annet heller. Er andre motbydelig mot meg, så driter jeg i om jeg er det mot dem også. Jeg begynner aldri en krangel, så vil noe krangle så må de tåle at jeg tar igjen. 0 Siter
Gjest hamilton Skrevet 30. mai 2005 Skrevet 30. mai 2005 Hva i alle dager hadde pupper med denne saken å gjøre? Noe så barsnlig og idiotisk. Virker som du synes du er så mye bedre enn henne bare fordi du har pupper?? Ikke rart de ikke vil ha deg med kanskje?? 0 Siter
morsan Skrevet 30. mai 2005 Skrevet 30. mai 2005 Han er snodig. Jeg skriver ikke "ynnskyld" av den grunn. Jeg har alltid tatt for gitt at når noen skriver "ynnskyld" så er det fullstendig klar over at dette er feil, men at de gjør det likevel i en såpass "muntlig setting" som DOL. Det blir litt som å skrive "lønsj" el lign. 0 Siter
morsan Skrevet 30. mai 2005 Skrevet 30. mai 2005 For en sjarmerende familie!! Jeg forstår godt at du ble forbannet, hun er helt urimelig, men hadde du ikke noe mer saklig å kommemed enn å kritisere puppene hennes? Huff, beklager, jeg kan ikke være til hjelp her. Ja, hun har tydeligvis giftet seg inn i en sjarmerende familie, der mannen hennes forventes å dra på tur med mamma og pappa, og kona ikke regnes som familie! ;-) Men noe sier meg likevel at hun passer 100% inn i denne familien, for hun er jo så "flink" til å kommunisere med dem! ;-) 0 Siter
Gjest polyester Skrevet 30. mai 2005 Skrevet 30. mai 2005 Jeg har alltid tatt for gitt at når noen skriver "ynnskyld" så er det fullstendig klar over at dette er feil, men at de gjør det likevel i en såpass "muntlig setting" som DOL. Det blir litt som å skrive "lønsj" el lign. Det har ikke slått deg at de kanskje ved et uhell tastet feil? Eller mener du alle skrivefeiler skrives med vilje? 0 Siter
morsan Skrevet 30. mai 2005 Skrevet 30. mai 2005 Jeg så et Hallmark-kort i USA en gang hvor det sto: I wanted to buy the perfect gift for your birthday.... .... but I could not find one of those pump-up bras." 0 Siter
morsan Skrevet 30. mai 2005 Skrevet 30. mai 2005 Det har ikke slått deg at de kanskje ved et uhell tastet feil? Eller mener du alle skrivefeiler skrives med vilje? hehe, nei for all del - tastefeil er helt vanlig! :-) Må bare le fordi du tilsynelatende hopper på MEG for dette! *ha ha* POENGET mitt var å si at personen kanskje gjorde det med vilje fordi det var litt sånn tøysete måte å skrive ting på, og at det ikke var ment noe mer enn det. Videre mener jeg at man bør komme unna med sånt fordi dette er et veldig "muntlig" forum, og at man ikke bør henge noen her inne for denslags! ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.