Gå til innhold

"Kjøp deg pupper først"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei, og iallefall ikke en stavefeil som er så gæren at halve norge har begynt å SI feil i tillegg.

Er det noen som sier "ynnskyld", da?

• Svar 80
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

18

• Freya

12

• Babette

9

• Åsemor

6

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Å ja. Jeg hører det masse!

Skrevet

Gosj... JA! Altfor mange.

Grenland er muligens feil plass å bo når man irriterer seg over talefeil.

Skrevet

Gosj... JA! Altfor mange.

Grenland er muligens feil plass å bo når man irriterer seg over talefeil.

Talefeil er nå en ting, men synes det blir litt i meste laget å skrive det også.

Eller skal vi ta en Ravi og begynne å skrive alle ordene slik som de uttales?

Nei takk. :)

Skrevet

Talefeil er nå en ting, men synes det blir litt i meste laget å skrive det også.

Eller skal vi ta en Ravi og begynne å skrive alle ordene slik som de uttales?

Nei takk. :)

Jeg digger Ravi = )

Skrevet

Jeg digger Ravi = )

Han er snodig. Jeg skriver ikke "ynnskyld" av den grunn. :)

Skrevet

Dyrk litt impulskontroll.

Har du litt til overs som du kan selge eller?

Skrevet

For en ufattelig usaklig og teit kommentar! Svigerinna di høres ikke hyggelig ut, men å si så tåpelig får deg bare til å høres ut som en unge med lav intelligens...

Skrevet

Skjønner godt at det greit å ikke bruke nick i denne tråden...*s*

Gjest tjohooo
Skrevet

Har du litt til overs som du kan selge eller?

Hvorfor kjøpe når man kan dyrke selv :P

Gjest papirtiger
Skrevet

Ved å lese på DOL forstår jeg hvor utrolig normal både jeg og omgangskretsen min er.

Vi kaster ikke dritt om hverken andres pupper eller utlendinger...

Men for å kommentere det du sa; utrolig tåpelig, og det vet du forhåpentligvis selv.

Skrevet

Ser du får endel pepper her og det er kanskje ikke noe rart, hehe.

Men, når jeg ser hva hun legger seg opp i så er det jo hun som begynner ballet. Når hun gjør det så fortjener hun jaggu ikke annet heller.

Er andre motbydelig mot meg, så driter jeg i om jeg er det mot dem også. Jeg begynner aldri en krangel, så vil noe krangle så må de tåle at jeg tar igjen.

Gjest hamilton
Skrevet

Hva i alle dager hadde pupper med denne saken å gjøre? Noe så barsnlig og idiotisk. Virker som du synes du er så mye bedre enn henne bare fordi du har pupper??

Ikke rart de ikke vil ha deg med kanskje??

Skrevet

Han er snodig. Jeg skriver ikke "ynnskyld" av den grunn. :)

Jeg har alltid tatt for gitt at når noen skriver "ynnskyld" så er det fullstendig klar over at dette er feil, men at de gjør det likevel i en såpass "muntlig setting" som DOL.

Det blir litt som å skrive "lønsj" el lign.

Skrevet

For en sjarmerende familie!! Jeg forstår godt at du ble forbannet, hun er helt urimelig, men hadde du ikke noe mer saklig å kommemed enn å kritisere puppene hennes?

Huff, beklager, jeg kan ikke være til hjelp her.

Ja, hun har tydeligvis giftet seg inn i en sjarmerende familie, der mannen hennes forventes å dra på tur med mamma og pappa, og kona ikke regnes som familie! ;-)

Men noe sier meg likevel at hun passer 100% inn i denne familien, for hun er jo så "flink" til å kommunisere med dem! ;-)

Gjest polyester
Skrevet

Jeg har alltid tatt for gitt at når noen skriver "ynnskyld" så er det fullstendig klar over at dette er feil, men at de gjør det likevel i en såpass "muntlig setting" som DOL.

Det blir litt som å skrive "lønsj" el lign.

Det har ikke slått deg at de kanskje ved et uhell tastet feil? Eller mener du alle skrivefeiler skrives med vilje?

Skrevet

Jeg så et Hallmark-kort i USA en gang hvor det sto:

I wanted to buy the perfect gift for your birthday....

.... but I could not find one of those pump-up bras."

Skrevet

Det har ikke slått deg at de kanskje ved et uhell tastet feil? Eller mener du alle skrivefeiler skrives med vilje?

hehe, nei for all del - tastefeil er helt vanlig! :-) Må bare le fordi du tilsynelatende hopper på MEG for dette! *ha ha*

POENGET mitt var å si at personen kanskje gjorde det med vilje fordi det var litt sånn tøysete måte å skrive ting på, og at det ikke var ment noe mer enn det. Videre mener jeg at man bør komme unna med sånt fordi dette er et veldig "muntlig" forum, og at man ikke bør henge noen her inne for denslags! ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...