Gå til innhold

"Kjøp deg pupper først"

Anbefalte innlegg

Gjest polyester
Skrevet

hehe, nei for all del - tastefeil er helt vanlig! :-) Må bare le fordi du tilsynelatende hopper på MEG for dette! *ha ha*

POENGET mitt var å si at personen kanskje gjorde det med vilje fordi det var litt sånn tøysete måte å skrive ting på, og at det ikke var ment noe mer enn det. Videre mener jeg at man bør komme unna med sånt fordi dette er et veldig "muntlig" forum, og at man ikke bør henge noen her inne for denslags! ;-)

Ja, for all del, var sikkert med vilje... *himle med øya*

• Svar 80
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

18

• Freya

12

• Babette

9

• Åsemor

6

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

*he he* Du har tydeligvis litt av hvert som du ønsker å henge deg opp i! ;-) Ha en fortreffelig dag, og husk Jens Book Jensens bevingede ord: 2Det er lov å være blid!"

Gjest polyester
Skrevet

*he he* Du har tydeligvis litt av hvert som du ønsker å henge deg opp i! ;-) Ha en fortreffelig dag, og husk Jens Book Jensens bevingede ord: 2Det er lov å være blid!"

Skrev du et totall istedenfor anførselstegn med vilje? Fordi det er et muntlig forum? Ja, sikkert....

Skrevet

Skrev du et totall istedenfor anførselstegn med vilje? Fordi det er et muntlig forum? Ja, sikkert....

det skrev jeg selvsagt kun for å være morsom! :-)

Uten det totallet hadde du kanskje tuslet inn i et annet forum med det dårlige humøret ditt, og jeg hadde gått glipp av mye moro! ;-)

Skrevet

Jeg har alltid tatt for gitt at når noen skriver "ynnskyld" så er det fullstendig klar over at dette er feil, men at de gjør det likevel i en såpass "muntlig setting" som DOL.

Det blir litt som å skrive "lønsj" el lign.

Tja, kanskje det, men jeg har sett Elis31 skrive feil andre plasser også. Men som sagt ville jeg ikke kommentere dette, fordi jeg visste det kom til å bli en stor krangel ala "hva vet du om at ikke personen har dysleksi", "må man være perfekt for å skrive innlegg her" etc. :)

Men jeg KLARER bare ikke å holde kjeft, sånne ting skjærer meg i hjertet rett og slett. :P

Gjest polyester
Skrevet

Tja, kanskje det, men jeg har sett Elis31 skrive feil andre plasser også. Men som sagt ville jeg ikke kommentere dette, fordi jeg visste det kom til å bli en stor krangel ala "hva vet du om at ikke personen har dysleksi", "må man være perfekt for å skrive innlegg her" etc. :)

Men jeg KLARER bare ikke å holde kjeft, sånne ting skjærer meg i hjertet rett og slett. :P

Herregud så patetisk du er. Er du så perfekt at du ikke kan la andre folk slippe unna med en liten skriveleif??

Skrevet

Jeg vet om mange som skriver "intrisangt" med vilje. ;)

Skrevet

Herregud så patetisk du er. Er du så perfekt at du ikke kan la andre folk slippe unna med en liten skriveleif??

Prøvde jo å ikke kommentere det, siden jeg vet at sånne som deg får noia av det.

Skrevet

Jeg vet om mange som skriver "intrisangt" med vilje. ;)

Jeg synes de som skriver "intiligent" er ganske intelligente. ;)

Skrevet

Jeg har alltid tatt for gitt at når noen skriver "ynnskyld" så er det fullstendig klar over at dette er feil, men at de gjør det likevel i en såpass "muntlig setting" som DOL.

Det blir litt som å skrive "lønsj" el lign.

Tipper det kun er et tidsspørsmål før det heter lønsj i ordboka. Det heter jo allerede sørvis.

Og å skåre mål har jeg også sett på trykk. Grøss.

Jeg kommer til å fortsette å skrive service og score.

Skrevet

Tipper det kun er et tidsspørsmål før det heter lønsj i ordboka. Det heter jo allerede sørvis.

Og å skåre mål har jeg også sett på trykk. Grøss.

Jeg kommer til å fortsette å skrive service og score.

Jeg derimot har tenkt å begynne å skrive "Babbætt", for slikt sier vi trøndere det! ;-)

Skrevet

Jeg derimot har tenkt å begynne å skrive "Babbætt", for slikt sier vi trøndere det! ;-)

SLIK! Ikke slikt! ;-)

Gjest polyester
Skrevet

Prøvde jo å ikke kommentere det, siden jeg vet at sånne som deg får noia av det.

Her er det vel kun snakk om at en person freaker ut og får noia, nemlig deg. Sånt er så utrolig unødvendig og besserwisser holdning. Du må da greie å la en liten tastefeil gå ubemerket hen?

Det virker som du har et sykelig problem.

Skrevet

Du kan jo bare prøve, ditt spøkels.

En dansk skuespiller heter Babett uten den stumme e. Så det går nok også an.

Skrevet

Du kan jo bare prøve, ditt spøkels.

En dansk skuespiller heter Babett uten den stumme e. Så det går nok også an.

Du får invitere meg på gjestebud, så skal du se at jeg lar med smøre nok til å la være! ;-)

Skrevet

Her er det vel kun snakk om at en person freaker ut og får noia, nemlig deg. Sånt er så utrolig unødvendig og besserwisser holdning. Du må da greie å la en liten tastefeil gå ubemerket hen?

Det virker som du har et sykelig problem.

Haha, ja, det skulle tatt seg ut! :)

Har ikke mistet et sekund med søvn fordi jeg kommenterte dette.

Slapp av litt du da, eller er du en feilskrivingsforkjemper? ;)

Gjest polyester
Skrevet

Haha, ja, det skulle tatt seg ut! :)

Har ikke mistet et sekund med søvn fordi jeg kommenterte dette.

Slapp av litt du da, eller er du en feilskrivingsforkjemper? ;)

Jeg er en forkjemper for å bli kvitt slike som deg som tror en er for perfekt til noensinne å trykke på feil tast.

Det er bare så idiotisk å sitte der på sin høye hest og tro en er perfekt, når en tydeligvis er psykotisk.

HVEM gidder vel bry seg om noen små skrivefeiler på et forum som DOL???

Skrevet

Jeg er en forkjemper for å bli kvitt slike som deg som tror en er for perfekt til noensinne å trykke på feil tast.

Det er bare så idiotisk å sitte der på sin høye hest og tro en er perfekt, når en tydeligvis er psykotisk.

HVEM gidder vel bry seg om noen små skrivefeiler på et forum som DOL???

Jeg må spørre om det samme, hvem er psykotisk nok til å henge seg opp i at jeg påpeker at noen tydeligvis aldri har lært seg å skrive korrekt norsk? Det er noe som griper om seg, og det er fryktelig synd. Jeg er på ingen måte perfekt selv, men jeg kan i det minste å skrive.

Men i utgangspunktet skulle jeg altså ikke kommentere dette, for jeg visste akkurat hvordan det kom til å gå. Et herskesykt troll kom til å bite seg fast i rompa mi og gnage til h*n ble lei.

Jeg gidder ikke bruke mer tid på dette, gå og et litt gråstein du nå.

Gjest polyester
Skrevet

Jeg må spørre om det samme, hvem er psykotisk nok til å henge seg opp i at jeg påpeker at noen tydeligvis aldri har lært seg å skrive korrekt norsk? Det er noe som griper om seg, og det er fryktelig synd. Jeg er på ingen måte perfekt selv, men jeg kan i det minste å skrive.

Men i utgangspunktet skulle jeg altså ikke kommentere dette, for jeg visste akkurat hvordan det kom til å gå. Et herskesykt troll kom til å bite seg fast i rompa mi og gnage til h*n ble lei.

Jeg gidder ikke bruke mer tid på dette, gå og et litt gråstein du nå.

Du ser ikke engang hvor perfekt du virker å tro du er du. Problemet her er heller meg som påpeker at du må la folk være menneskelige, og det innebærer noen skrivefeil. Tror du folk slutter å skrive feil bare fordi du retter på dem her?

Nei, det er vel du som bør gå å tygge gråstein, heller enn å lage dette forumet til et surt sted å være. Tipper du forsurer livet til mange nok i den virkelige verden, ved å være så himla perfekt hele tiden.

Skrevet

Du ser ikke engang hvor perfekt du virker å tro du er du. Problemet her er heller meg som påpeker at du må la folk være menneskelige, og det innebærer noen skrivefeil. Tror du folk slutter å skrive feil bare fordi du retter på dem her?

Nei, det er vel du som bør gå å tygge gråstein, heller enn å lage dette forumet til et surt sted å være. Tipper du forsurer livet til mange nok i den virkelige verden, ved å være så himla perfekt hele tiden.

Tipper du forsurer livet til folk ved å være så himla sur hele tiden! ;-)

*lighten up, babe!*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...