Gjest polyester Skrevet 30. mai 2005 Skrevet 30. mai 2005 Tipper du forsurer livet til folk ved å være så himla sur hele tiden! ;-) *lighten up, babe!* Gamle damer som deg kan vel kanskje snurpe igjen? 0 Siter
morsan Skrevet 30. mai 2005 Skrevet 30. mai 2005 Gamle damer som deg kan vel kanskje snurpe igjen? Ja, søta, det skal jeg gjøre! :-) Ikke minst fordi jeg selv har sagt til andre her inne at det er bortkastet tid å snakke med den eller noen av de andre personlighetene dine, for vips så blir hele tråden slettet! ;-) Ha en god dag, da, og for all del: Ikke øv deg på å svare hyggelig! *he he* 0 Siter
Gjest polyester Skrevet 30. mai 2005 Skrevet 30. mai 2005 Ja, søta, det skal jeg gjøre! :-) Ikke minst fordi jeg selv har sagt til andre her inne at det er bortkastet tid å snakke med den eller noen av de andre personlighetene dine, for vips så blir hele tråden slettet! ;-) Ha en god dag, da, og for all del: Ikke øv deg på å svare hyggelig! *he he* Du får ikke finne på å øve deg på å være menneskelig du heller. Bortkasta tid, du er uansett så gammel at tida når ikke til... 0 Siter
Babette Skrevet 30. mai 2005 Skrevet 30. mai 2005 Gamle damer som deg kan vel kanskje snurpe igjen? Hvor går grensen for å være gammel? 0 Siter
Gjest polyester Skrevet 30. mai 2005 Skrevet 30. mai 2005 Hvor går grensen for å være gammel? Når man har blitt sånn kjedelig og kjerringaktig, da har man nok blitt utgammel ja. Opptrer i ulike aldere. 0 Siter
morsan Skrevet 30. mai 2005 Skrevet 30. mai 2005 Du får ikke finne på å øve deg på å være menneskelig du heller. Bortkasta tid, du er uansett så gammel at tida når ikke til... Ja, jeg er selvsagt klar for pennalet når det skal være. Men en ting skal jeg ha, og det er at det ikke er mange dolere på over 80 år! ;-) 0 Siter
Babette Skrevet 30. mai 2005 Skrevet 30. mai 2005 Når man har blitt sånn kjedelig og kjerringaktig, da har man nok blitt utgammel ja. Opptrer i ulike aldere. Betyr det at hvis man holder seg frisk og spudlende, kan man bli betraktet som ung selv om man er tilårskommen? Eller gjelder regelen bare motsatt vei? * krysser alt hun har og håper på det umulige* 0 Siter
Gjest polyester Skrevet 30. mai 2005 Skrevet 30. mai 2005 Betyr det at hvis man holder seg frisk og spudlende, kan man bli betraktet som ung selv om man er tilårskommen? Eller gjelder regelen bare motsatt vei? * krysser alt hun har og håper på det umulige* Det går jo, men det kan ikke bare være en selv som mener det da. Det er som regel tilfellet for mange grusomme kjerringer. 0 Siter
morsan Skrevet 30. mai 2005 Skrevet 30. mai 2005 Betyr det at hvis man holder seg frisk og spudlende, kan man bli betraktet som ung selv om man er tilårskommen? Eller gjelder regelen bare motsatt vei? * krysser alt hun har og håper på det umulige* Du er sjanseløs! For så vidt jeg kan huske har vel du også kommentert skrivemåter her på DOL og det er jo den vesrte av alle dødssyndene. Det er til og med verre enn å være sur og nebbete og usaklig! ;-) Så velkommen i kjerringklubben! *he he* 0 Siter
Gjest Ugga Bugga Skrevet 30. mai 2005 Skrevet 30. mai 2005 Det var jo synd at du ikke fikk være med på ferie, men jeg skjønner ikke hva svigerinnens pupper har med den saken å gjøre. 0 Siter
Babette Skrevet 30. mai 2005 Skrevet 30. mai 2005 Du er sjanseløs! For så vidt jeg kan huske har vel du også kommentert skrivemåter her på DOL og det er jo den vesrte av alle dødssyndene. Det er til og med verre enn å være sur og nebbete og usaklig! ;-) Så velkommen i kjerringklubben! *he he* Ja, jeg kan ofte ikke la være å kommentere skrivemåter. Men jeg prøver å gjøre det enten i egne tråder eller som betraktning av generelle fenomener, ikke for å pirke på den enkelte. På den annen side klarer jeg ikke å svare på tråder hvor det skrives "intrisert" og intligent" og "sammens med" og "selvsakt" og slike ting i hovedinnlegget. Eller når og og å brukes helt feil. Men jeg sårer jo ingen ved å la være å svare. 0 Siter
Babette Skrevet 30. mai 2005 Skrevet 30. mai 2005 Det går jo, men det kan ikke bare være en selv som mener det da. Det er som regel tilfellet for mange grusomme kjerringer. Nei, det er klart. Selv er man jo rimelig inhabil i det spørsmålet. Det er kanskje du som har siste ord i sakens anledning? 0 Siter
morsan Skrevet 30. mai 2005 Skrevet 30. mai 2005 Ja, jeg kan ofte ikke la være å kommentere skrivemåter. Men jeg prøver å gjøre det enten i egne tråder eller som betraktning av generelle fenomener, ikke for å pirke på den enkelte. På den annen side klarer jeg ikke å svare på tråder hvor det skrives "intrisert" og intligent" og "sammens med" og "selvsakt" og slike ting i hovedinnlegget. Eller når og og å brukes helt feil. Men jeg sårer jo ingen ved å la være å svare. Jeg skal love deg at jeg irriterer med mye mer over visse skrivefeil enn det jeg gir uttrykk for på DOL! ;-) Men det komiske er jo at i akkrat _denne_ tråden har jeg ikke kommentert andres skriving på en negativ måte, så det skal ikke så mye til for å bli beskyldt for å være kjerring! ;-) Men får ta det som en hedersbevisning! :-) Akkurat som da man var tenåring og bestemora di sa at moteklærne dine var stygge! *S* 0 Siter
Babette Skrevet 30. mai 2005 Skrevet 30. mai 2005 Jeg skal love deg at jeg irriterer med mye mer over visse skrivefeil enn det jeg gir uttrykk for på DOL! ;-) Men det komiske er jo at i akkrat _denne_ tråden har jeg ikke kommentert andres skriving på en negativ måte, så det skal ikke så mye til for å bli beskyldt for å være kjerring! ;-) Men får ta det som en hedersbevisning! :-) Akkurat som da man var tenåring og bestemora di sa at moteklærne dine var stygge! *S* Hehe, jeg har vondt for å se noe positivt i kjerringbegrepet. Å se ut/kle seg som ei kjerring og ikke minst å kjøre bil som ei kjerring er den store skrekken. Men at jeg rygger som ei kjerring har jeg måttet akseptere etter hvert. 0 Siter
morsan Skrevet 30. mai 2005 Skrevet 30. mai 2005 Hehe, jeg har vondt for å se noe positivt i kjerringbegrepet. Å se ut/kle seg som ei kjerring og ikke minst å kjøre bil som ei kjerring er den store skrekken. Men at jeg rygger som ei kjerring har jeg måttet akseptere etter hvert. Enig i det - i alle "normaltilfellene" er det ille å være kjerring! :-) Men akkurat når frk X sier det, så bør man ikke ta det så tungt, og heller være glad til at man havner i en annen kategori enn henne! *S* 0 Siter
Babette Skrevet 30. mai 2005 Skrevet 30. mai 2005 Enig i det - i alle "normaltilfellene" er det ille å være kjerring! :-) Men akkurat når frk X sier det, så bør man ikke ta det så tungt, og heller være glad til at man havner i en annen kategori enn henne! *S* Det er et godt poeng. 0 Siter
Babette Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 Enig i det - i alle "normaltilfellene" er det ille å være kjerring! :-) Men akkurat når frk X sier det, så bør man ikke ta det så tungt, og heller være glad til at man havner i en annen kategori enn henne! *S* Idrettslege Endsjø skriver gear, ikke gir! Jeg elsker ham! Han gir håp til oss språkkonservative. Jeg har forresten sett flere eksempler på at enkelte fagpersoner skriver "værre". Forferdelig. 0 Siter
Freya Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 Idrettslege Endsjø skriver gear, ikke gir! Jeg elsker ham! Han gir håp til oss språkkonservative. Jeg har forresten sett flere eksempler på at enkelte fagpersoner skriver "værre". Forferdelig. *hyl* Må si jeg blir litt skeptisk til fagfolk og bedrifter etc. som ikke kan orrdelingsregler og heller ikke kan stave. 0 Siter
morsan Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 *hyl* Må si jeg blir litt skeptisk til fagfolk og bedrifter etc. som ikke kan orrdelingsregler og heller ikke kan stave. Uff, ja, enig! Og det er fryktelig mange ord delings feil der ute. Ille. 0 Siter
morsan Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 Idrettslege Endsjø skriver gear, ikke gir! Jeg elsker ham! Han gir håp til oss språkkonservative. Jeg har forresten sett flere eksempler på at enkelte fagpersoner skriver "værre". Forferdelig. Enig. Værre eller ikke værre - thatæs the question! :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.