amber sun Skrevet 28. mai 2005 Skrevet 28. mai 2005 Her står litt om forebygging osv. Men ikke et ord om zyrtec for å gjøre hangover'en mildere. Hm... http://www.artoftaste.no/servlet/side?section=3000000&item=12257 Ja ja, det var ikke mye nytt her, men greit å lese likevel kanskje 0 Siter
serendipity Skrevet 28. mai 2005 Skrevet 28. mai 2005 Jeg foreslå at dere drikker mindre og danser mer. He he, eller blir det like mye av begge deler kanskje ;-) Kos dere masse ute i kveld!!! 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 28. mai 2005 Skrevet 28. mai 2005 Jeg fikk Cetirizin i steden for zyrtec sist, siden apoteket ikke hadde zyrtec. Gjør de samme nytten tro? 0 Siter
amber sun Skrevet 28. mai 2005 Forfatter Skrevet 28. mai 2005 Jeg foreslå at dere drikker mindre og danser mer. He he, eller blir det like mye av begge deler kanskje ;-) Kos dere masse ute i kveld!!! Det blir nok både mye drikke og mye dansing ikveld, Ser *gleder meg kjempe* 0 Siter
amber sun Skrevet 28. mai 2005 Forfatter Skrevet 28. mai 2005 Jeg fikk Cetirizin i steden for zyrtec sist, siden apoteket ikke hadde zyrtec. Gjør de samme nytten tro? Er ikke så sikker på det, vet faktisk ikke helt .Jeg prøvde Aerus en gang, og det virket ikke i det hele tatt. Sikkert et annen virkestoff. Pleier å kjøpe en eske Zyrtec å ha liggende, jeg, til sånne anledninger som ikveld 0 Siter
Gyda Skrevet 28. mai 2005 Skrevet 28. mai 2005 Det første rådet var det desidert kjedeligste, det siste det mest "morsomme". Men, litt skal man bare tåle etter en vellykket aften. Ha det kjempegøy i kveld, og kjør på med Zyrtec - er nå mitt råd. ) Festhilsen 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 28. mai 2005 Skrevet 28. mai 2005 Er ikke så sikker på det, vet faktisk ikke helt .Jeg prøvde Aerus en gang, og det virket ikke i det hele tatt. Sikkert et annen virkestoff. Pleier å kjøpe en eske Zyrtec å ha liggende, jeg, til sånne anledninger som ikveld Jeg har aldri prøvd det. Så du tar en før fest og en før du legger deg? 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 28. mai 2005 Skrevet 28. mai 2005 Det første rådet var det desidert kjedeligste, det siste det mest "morsomme". Men, litt skal man bare tåle etter en vellykket aften. Ha det kjempegøy i kveld, og kjør på med Zyrtec - er nå mitt råd. ) Festhilsen Skal du gjøre noe i kveld, Gyda? 0 Siter
serendipity Skrevet 28. mai 2005 Skrevet 28. mai 2005 Det blir nok både mye drikke og mye dansing ikveld, Ser *gleder meg kjempe* DET skjønner jeg godt ;-) *litt misunnelig* 0 Siter
Gyda Skrevet 28. mai 2005 Skrevet 28. mai 2005 Skal du gjøre noe i kveld, Gyda? Det blir hjemmekveld med god mat og rødvin. Og så går det nok noen tanker til en viss by vestpå *s* 0 Siter
Freya Skrevet 28. mai 2005 Skrevet 28. mai 2005 Jeg fikk Cetirizin i steden for zyrtec sist, siden apoteket ikke hadde zyrtec. Gjør de samme nytten tro? Jeg kjøpte Cetizirin sist gang fordi det var billigere, funket som F, det. Det er jo det samme, bare forskjellig navn. Har samme virkestoff. Apoteket utførte vel generisk bytte, for de er pålagt å gi deg det billigste alternativet. 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 28. mai 2005 Skrevet 28. mai 2005 Det blir hjemmekveld med god mat og rødvin. Og så går det nok noen tanker til en viss by vestpå *s* Det høres koselig ut! Du får nok høre her hvordan vi hadde det... 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 28. mai 2005 Skrevet 28. mai 2005 Jeg kjøpte Cetizirin sist gang fordi det var billigere, funket som F, det. Det er jo det samme, bare forskjellig navn. Har samme virkestoff. Apoteket utførte vel generisk bytte, for de er pålagt å gi deg det billigste alternativet. De sa i alle fall at det var de samme virkestoffene i tablettene. Jeg får prøve... 0 Siter
Freya Skrevet 28. mai 2005 Skrevet 28. mai 2005 De sa i alle fall at det var de samme virkestoffene i tablettene. Jeg får prøve... Ja, det er et synonympreparat til Zyrtec, dvs at det er det samme virkestoffet. 0 Siter
tiliti Skrevet 28. mai 2005 Skrevet 28. mai 2005 Jeg fikk Cetirizin i steden for zyrtec sist, siden apoteket ikke hadde zyrtec. Gjør de samme nytten tro? Alle antihistaminer fungerer. Tilogmed reisesyketabeletter. For min del fungerer reisesyketabeletter (postafen) bedre enn zyrtec, men på den annen side har allergien min aldri blitt bedre av zyrtec heller. 0 Siter
amber sun Skrevet 28. mai 2005 Forfatter Skrevet 28. mai 2005 Jeg har aldri prøvd det. Så du tar en før fest og en før du legger deg? Jeg tar en før fest. Men det er sikkert ingen dum ide å ta en til før du legger deg. Tror jammen jeg skal prøve det ikveld, for imorgen skal jeg være opplagt til familieselskap 0 Siter
amber sun Skrevet 28. mai 2005 Forfatter Skrevet 28. mai 2005 Det første rådet var det desidert kjedeligste, det siste det mest "morsomme". Men, litt skal man bare tåle etter en vellykket aften. Ha det kjempegøy i kveld, og kjør på med Zyrtec - er nå mitt råd. ) Festhilsen Jeg tenker jeg tar en før jeg drar og en til når jeg kommer hjem... for sikkerhets skyld :-p Så får dere få referat etterpå 0 Siter
Gyda Skrevet 28. mai 2005 Skrevet 28. mai 2005 Jeg tenker jeg tar en før jeg drar og en til når jeg kommer hjem... for sikkerhets skyld :-p Så får dere få referat etterpå God idé. Og referatet er allerede etterlengtet. Girls just wanna have fun! Yeah! 0 Siter
Gyda Skrevet 28. mai 2005 Skrevet 28. mai 2005 Det høres koselig ut! Du får nok høre her hvordan vi hadde det... Gleder meg allerede! Husk - håret rett ut! ) 0 Siter
cecily Skrevet 29. mai 2005 Skrevet 29. mai 2005 Er ikke så sikker på det, vet faktisk ikke helt .Jeg prøvde Aerus en gang, og det virket ikke i det hele tatt. Sikkert et annen virkestoff. Pleier å kjøpe en eske Zyrtec å ha liggende, jeg, til sånne anledninger som ikveld Aerius inneholder ikke antihistaminer. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.