Gå til innhold

Blomsterbed- Hjelp!...

Anbefalte innlegg

Gjest hr.røkke
Skrevet

Kjøpte et gammelt hus i fjor. Her er det flere straudebed, De vi kjøpte av var fryktelig flinke med hagen. Jeg prøver og prøver å holde orden, men får det ikke til. Jeg kan ikke se forskjell på planter og ugress. Dessuten kommer det nye planter hele sommeren, sån jeg er redd for å rive opp noen av dem. Noen som har et råd å gi meg. Har lite lyst til å acslutte hele staudebedet og legge bark, Mange flotte og sjekdne blomster her nemlig.

Gjest Hagejente
Skrevet

Kanskje du kjenner noen som vet litt mer om hage enn deg? Som kan hjelpe deg mener jeg, og vise deg hva som er ugress og ikke. Ellers kan du jo la bedet stå rimelig i fred så du finner ut hva som faktisk er der før du begynner å gjøre noe med det. Litt ugress gjør ikke noe, du får ta bort det du er sikker på skal bort :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...