Gjest hr.røkke Skrevet 28. mai 2005 Skrevet 28. mai 2005 Kjøpte et gammelt hus i fjor. Her er det flere straudebed, De vi kjøpte av var fryktelig flinke med hagen. Jeg prøver og prøver å holde orden, men får det ikke til. Jeg kan ikke se forskjell på planter og ugress. Dessuten kommer det nye planter hele sommeren, sån jeg er redd for å rive opp noen av dem. Noen som har et råd å gi meg. Har lite lyst til å acslutte hele staudebedet og legge bark, Mange flotte og sjekdne blomster her nemlig. 0 Siter
Gjest Hagejente Skrevet 29. mai 2005 Skrevet 29. mai 2005 Kanskje du kjenner noen som vet litt mer om hage enn deg? Som kan hjelpe deg mener jeg, og vise deg hva som er ugress og ikke. Ellers kan du jo la bedet stå rimelig i fred så du finner ut hva som faktisk er der før du begynner å gjøre noe med det. Litt ugress gjør ikke noe, du får ta bort det du er sikker på skal bort 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.