Gå til innhold

Anafranil?


Gjest flinkpike

Anbefalte innlegg

Gjest flinkpike

Har noen erfaring med med bruk av anafranil evt. kjennskap til preparatet på annen måte? Er i gang med opptrapping og sliter voldsomt med alle bivirkningene... (Har bedre erfaring med cipramil, men psykiateren har vel en grunn til å gi meg dette preparatet i stedet.).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei flinkpike!

For mange år siden gikk jeg på Anafranil, og jeg må bare si at jeg ble helt slått ut av den.Utrolig trøtt,hodet fungerte ikke og jeg følte meg som en helt annen enn meg selv.

Men det er klart at bivirkninger/virkning kan variere fra person til person, så jeg håper de kan hjelpe deg når du er over den værste begynnerfasen.

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest flinkpike

Hei flinkpike!

For mange år siden gikk jeg på Anafranil, og jeg må bare si at jeg ble helt slått ut av den.Utrolig trøtt,hodet fungerte ikke og jeg følte meg som en helt annen enn meg selv.

Men det er klart at bivirkninger/virkning kan variere fra person til person, så jeg håper de kan hjelpe deg når du er over den værste begynnerfasen.

mvh

Tusen takk for svar Mariex! Går du på annen type AD i dag eller er du kanskje medisinfri? Det er forresten beroligende å høre at også du ble meget trøtt av Anafranil.Kanskje jeg kan overbevise psykiateren om at cipralex er et bedre alternativ.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar Mariex! Går du på annen type AD i dag eller er du kanskje medisinfri? Det er forresten beroligende å høre at også du ble meget trøtt av Anafranil.Kanskje jeg kan overbevise psykiateren om at cipralex er et bedre alternativ.

Hei igjen!

Nå går jeg på Efexor og Lamictal.Gikk også mange år på Sarotex før den sluttet å fungere.

De medisinene jeg går på nå, er fordi min nye psykiater mener jeg er Bipolar II.

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...