Gå til innhold

Redd for suksess?


Gjest tør jeg ha det bra?

Anbefalte innlegg

Gjest tør jeg ha det bra?

Noen ganger lurer jeg på om jeg er redd for å lykkes. At jeg kanskje trives i depresjonen og elendigheten. Tror dette er et viktig tema for de som har slitt en stund. At det kan bli vanskelig å tørre å ta imot utfordringene det ligger i å leve et normalt liv? Føler at jeg er der nå. Nå har jeg muligheten til å vokse, men tør jeg det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Berita

Vey faktisk godt hva du mener. Men akkurat den sjansen du har til å ha det bra du skal gripe hvis du virkelig vil leve et normalt liv igjen. Har vært der selv, var langt nede,men møtte så en person som forstod meg og vi hadde det så bra, nesten for bra bra følte jeg da jeg begynte å tvile på det hele. Men den dag idag er jeg så glad at jeg virkelig turde å satse og nå er jeg ikke lenger den deprimerte personen jeg var i lang stund. Grip sjansen hvis du har den !!!, du vli ikke angre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Er helt enig med deg at det ikke er lett å ta utfordringer når man han slitt i mange år,og er blitt "vant"til å leve med psykdom som har begrenset en.Oppfordrer deg til å ta utfordringen, og du kan bryte lenker som har holdt deg fanget før.

Ønsker deg lykke til og tvi tvi!

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest profile

Må si at jeg ofte har følt det på samme måten. Når en har vært lenge "utenfor" samfunnet så virker det så veldig komplisert å komme tilbake. Alle valgene og alt ansvaret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...