Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tror jeg har et snev av handlemani. Ikke at jeg går mye i butikker, men jeg kan bare ikke la være å kjøpe ting via nettet. Bestiller alltid fra HM-katalogen (den store) når jeg får den, for de har så mye fint.

Denne måneden bestemte jeg meg for å være flink og spare litt penger, skulle ikke bestille noe. Men tror du ikke jeg "måtte" bestille jelly bellies, to notebøker og i går kveld gikk jeg litt amok på haugenbok og bestilte fire bøker derfra. Det er ikke store summer det er snakk om, men mange 3-4-500-lapper drar ganske hardt i kontoen altså.

Noen som har handlemani som meg? :)

• Svar 54
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Freya

24

• annegunn

6

• Reg@l

6

• laguna1365380434

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest et lite snev bare
Skrevet

Jeg burde ikke ha oppdaget play.com... Men jeg handler ikke for så mye, og ikke hver måned.

Skrevet

Jeg burde ikke ha oppdaget play.com... Men jeg handler ikke for så mye, og ikke hver måned.

Ja, det irriterer meg litt. Men jeg bare Må. Ha. Ting. :)

Skrevet

Ja.

Jeg tror jeg er shoppoman. Mye gøyere å kjøpe tingene enn å bruke de. Handler ikke så mye klær, men har f.eks 20 sengesett, 5 stekespader, og i dag har jeg kjøpt ny vogn til tuppa, og planlegger neste vognkjøp...

Ideen min om å starte med scrapping var vel ikke så innmari god tror jeg, der kan man shoppe til man blir både gul og blå, så shopping blir det mye av, scrapping blir det lite av.

Sjokoladen derimot, den nyter jeg like mye mens jeg spiser som når jeg kjøper den.

Skrevet

Jeg er nok (dessverre?) litt der jeg også.

:o)

Så bra at det ikke bare er meg. :)

Skrevet

Ja.

Jeg tror jeg er shoppoman. Mye gøyere å kjøpe tingene enn å bruke de. Handler ikke så mye klær, men har f.eks 20 sengesett, 5 stekespader, og i dag har jeg kjøpt ny vogn til tuppa, og planlegger neste vognkjøp...

Ideen min om å starte med scrapping var vel ikke så innmari god tror jeg, der kan man shoppe til man blir både gul og blå, så shopping blir det mye av, scrapping blir det lite av.

Sjokoladen derimot, den nyter jeg like mye mens jeg spiser som når jeg kjøper den.

Mmmmmm, sjokolade. :)

Jeg kan nok også shoppe til jeg blir gul og blå, tror jeg. Tør ikke å tenke på hvordan det blir når vi evt. skal prøve å få barn. :)

Gjest et lite snev bare
Skrevet

Ja, det irriterer meg litt. Men jeg bare Må. Ha. Ting. :)

Moren min er mye verre. Søsteren min fant nye klær (prislappen på) som enda lå i posen. Og hun handler selv om hun har mer enn nok klær og sko (og pynteting). Jeg synes det er godt å få noe nytt, men kjøper altfor sjelden noe til meg selv.

Skrevet

Jeg har også bestilt (tidligere). Det er rett og slett bare kjempegodt!

Jeg også... Det er alt for godt! :)

Skrevet

Moren min er mye verre. Søsteren min fant nye klær (prislappen på) som enda lå i posen. Og hun handler selv om hun har mer enn nok klær og sko (og pynteting). Jeg synes det er godt å få noe nytt, men kjøper altfor sjelden noe til meg selv.

Jeg bruker da tingene jeg kjøper, heldigvis. :)

Har vært noen få bomkjøp i diverse kataloger (klær), men jeg har tatt meg i nakken og blitt flinkere å sende tilbake ting jeg vet jeg ikke kommer til å bruke.

Gjest et lite snev bare
Skrevet

Jeg bruker da tingene jeg kjøper, heldigvis. :)

Har vært noen få bomkjøp i diverse kataloger (klær), men jeg har tatt meg i nakken og blitt flinkere å sende tilbake ting jeg vet jeg ikke kommer til å bruke.

Jeg har også et par plagg som ikke har blitt brukt. Men det et fordi jeg har tatt på et par kilo rundt midten... Jeg har forresten kjøpt noe til meg selv; et par trimvideoer. Og de blir brukt et par ganger i uken (om jeg er flink.....).

laguna1365380434
Skrevet

Jeg er også sånn..Enkelte butikker jeg bare ikke klarer å gå forbi uten at jeg må ha med noe..(som jeg jo egentlig ikke trenger)

Jeg kjøper masse dill. Det verste er i grunn det at jeg kvier meg for å f.eks bruke en tusen lapp på noe jeg trenger, la si en bukse eller noe..Men å kjøpe fem topper, cder, filmer you name it til 200, det er liksom noe heeelt annet..:-o

Pengene sklir vekk, og jeg sitter igjen med tull.

Er ikke så sprø på nett, men det er nok bare fordi jeg ikke har kredittkort..

Ikke mange nettsteder som sender regniner..Og det er i grunn litt fint og..:-o

Skrevet

Jeg er også sånn..Enkelte butikker jeg bare ikke klarer å gå forbi uten at jeg må ha med noe..(som jeg jo egentlig ikke trenger)

Jeg kjøper masse dill. Det verste er i grunn det at jeg kvier meg for å f.eks bruke en tusen lapp på noe jeg trenger, la si en bukse eller noe..Men å kjøpe fem topper, cder, filmer you name it til 200, det er liksom noe heeelt annet..:-o

Pengene sklir vekk, og jeg sitter igjen med tull.

Er ikke så sprø på nett, men det er nok bare fordi jeg ikke har kredittkort..

Ikke mange nettsteder som sender regniner..Og det er i grunn litt fint og..:-o

Akkurat sånn er jeg også. En "stor" ting som er dyr er mye vanskeligere å kjøpe enn å kjøpe mange små ting som til sammen koster like mye som den dyre tingen. :)

Men det er jo klart at jeg bare MÅTTE ha The Dirk Gently omnibus, The Meaning of Liff og The Deeper Meaning of Liff, ikke sant? ;)

Skrevet

Akkurat sånn er jeg også. En "stor" ting som er dyr er mye vanskeligere å kjøpe enn å kjøpe mange små ting som til sammen koster like mye som den dyre tingen. :)

Men det er jo klart at jeg bare MÅTTE ha The Dirk Gently omnibus, The Meaning of Liff og The Deeper Meaning of Liff, ikke sant? ;)

Titter bak i bokhylla...

Det der skulle du ikke sagt, for nå er det flere som må ha de.....

Skrevet

Hvor får du bestilt Jelly bellies? *sulten*

Viste nettsiden til Jelly Belly til jentungen:

'Oj! Hva er det der? Å det er sånne ja!'

Kort pause.

'Skal vi bestille? Så kommer de i posten.'

Ser for meg en dreven netthandler med årene....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...