Freya Skrevet 29. mai 2005 Forfatter Skrevet 29. mai 2005 Jeg måtte klikke meg bort derfra i en faderlig fart ;-) Ja, noen ganger går det farlig fort å finne på en unnskyldning for at dette bare må man kjøpe... Skummelt at det bare er noen tastetrykk som skal til da. 0 Siter
Reg@l Skrevet 29. mai 2005 Skrevet 29. mai 2005 Ja, noen ganger går det farlig fort å finne på en unnskyldning for at dette bare må man kjøpe... Skummelt at det bare er noen tastetrykk som skal til da. Helt nifst. En styrelse at man ofte må oppgi VISA kortnummer ved bestilling, jeg gidder nemlig ikke alltid å gå ut i bilen og hente kortet ;-) 0 Siter
Freya Skrevet 29. mai 2005 Forfatter Skrevet 29. mai 2005 Helt nifst. En styrelse at man ofte må oppgi VISA kortnummer ved bestilling, jeg gidder nemlig ikke alltid å gå ut i bilen og hente kortet ;-) Hehe, ja, det er sant. Jeg har som oftest ikke lommeboka lenger unna enn uti gangen, og den orker jeg dessverre å finne fram... Men jeg tror jeg er litt unnskyldt siden jeg ikke shopper så mye ellers, da. Ja... Er nok det. *berolige seg selv* 0 Siter
Reg@l Skrevet 29. mai 2005 Skrevet 29. mai 2005 Hehe, ja, det er sant. Jeg har som oftest ikke lommeboka lenger unna enn uti gangen, og den orker jeg dessverre å finne fram... Men jeg tror jeg er litt unnskyldt siden jeg ikke shopper så mye ellers, da. Ja... Er nok det. *berolige seg selv* Det er der jeg sliter, hehe 0 Siter
Freya Skrevet 29. mai 2005 Forfatter Skrevet 29. mai 2005 Det er der jeg sliter, hehe Hehe... Den eneste gangen jeg storshopper i butikker, er når jeg er på bytur. I fjor sommer var jeg og venninna på shoppetur, og kortet gikk varmt. Klarte visst å bruke 5000 kr på én dag! 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 29. mai 2005 Skrevet 29. mai 2005 Helt nifst. En styrelse at man ofte må oppgi VISA kortnummer ved bestilling, jeg gidder nemlig ikke alltid å gå ut i bilen og hente kortet ;-) Pleier du å oppbevare bankkortene i bilen??????????? 0 Siter
Reg@l Skrevet 29. mai 2005 Skrevet 29. mai 2005 Pleier du å oppbevare bankkortene i bilen??????????? Har dem i lommeboka, og den ligger i bilen ja. No good, jeg vet det nok, men da vet jeg hvor jeg har den ;-) 0 Siter
Freya Skrevet 29. mai 2005 Forfatter Skrevet 29. mai 2005 Har dem i lommeboka, og den ligger i bilen ja. No good, jeg vet det nok, men da vet jeg hvor jeg har den ;-) Så lenge bilen er låst og i en garasje, så går det vel bra? Såpass hadde jeg iallfall forlangt hvis jeg skulle lagt igjen lommeboka mi i bilen. 0 Siter
Reg@l Skrevet 29. mai 2005 Skrevet 29. mai 2005 Så lenge bilen er låst og i en garasje, så går det vel bra? Såpass hadde jeg iallfall forlangt hvis jeg skulle lagt igjen lommeboka mi i bilen. Den er hvertfall låst, hehe. Lommeboka ligger i hanskerommet da, ikke midt på dashbordet ;-) 0 Siter
Freya Skrevet 29. mai 2005 Forfatter Skrevet 29. mai 2005 Den er hvertfall låst, hehe. Lommeboka ligger i hanskerommet da, ikke midt på dashbordet ;-) Ok, hadde nok vært litt nervøs for at noen skulle brutt seg inn i bilen da. Ille nok at bilen hadde blitt ramponert om de ikke skulle stjele lommeboka mi også. 0 Siter
annegunn Skrevet 30. mai 2005 Skrevet 30. mai 2005 Jeg måtte klikke meg bort derfra i en faderlig fart ;-) Ja, de er knallgode. For noen få år siden gikk de ikke an å få tak i Norge engang, så da sto de på innkjøpslisten når vi reiste til - ja - nettopp.... 0 Siter
Gjest Dardy Skrevet 30. mai 2005 Skrevet 30. mai 2005 Wow! Du er 10 ganger verre enn meg til og med. Vel, det jeg beskrev er adferd over flere år altså. Ikke noe jeg har gjort de tre siste månedene. Jeg liker å handle, men de sise ukene før lønn, så blir det ingen handling. Tar meg som regel en handletur et par ganger i måneden. Pluss bestiller litt på nett hvis jeg har penger til det. Ikke noe kontokreditt her i gården, nei. Men jeg får altså ikke til å spare noe penger overhodet. Det går bare ikke. 0 Siter
Freya Skrevet 30. mai 2005 Forfatter Skrevet 30. mai 2005 Ja, de er knallgode. For noen få år siden gikk de ikke an å få tak i Norge engang, så da sto de på innkjøpslisten når vi reiste til - ja - nettopp.... Juhu, postmannen kom på døra mi med en kasse med Jelly Bellies i dag! Og de snille folka hadde fylt opp halve kassa med slike prøve-poser! *gomle* 0 Siter
annegunn Skrevet 30. mai 2005 Skrevet 30. mai 2005 Juhu, postmannen kom på døra mi med en kasse med Jelly Bellies i dag! Og de snille folka hadde fylt opp halve kassa med slike prøve-poser! *gomle* Prøveposer? Hmmm..... 0 Siter
Freya Skrevet 30. mai 2005 Forfatter Skrevet 30. mai 2005 Prøveposer? Hmmm..... Små poser med ca 10 jelly bellies i hver. Så ut som de hadde brukt dem som fyll i pakken slik at det jeg hadde bestilt ikke skulle slenge rundt inni der. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.