Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg måtte klikke meg bort derfra i en faderlig fart ;-)

Ja, noen ganger går det farlig fort å finne på en unnskyldning for at dette bare må man kjøpe... :) Skummelt at det bare er noen tastetrykk som skal til da.

• Svar 54
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Freya

24

• annegunn

6

• Reg@l

6

• laguna1365380434

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Ja, noen ganger går det farlig fort å finne på en unnskyldning for at dette bare må man kjøpe... :) Skummelt at det bare er noen tastetrykk som skal til da.

Helt nifst. En styrelse at man ofte må oppgi VISA kortnummer ved bestilling, jeg gidder nemlig ikke alltid å gå ut i bilen og hente kortet ;-)

Skrevet

Helt nifst. En styrelse at man ofte må oppgi VISA kortnummer ved bestilling, jeg gidder nemlig ikke alltid å gå ut i bilen og hente kortet ;-)

Hehe, ja, det er sant. Jeg har som oftest ikke lommeboka lenger unna enn uti gangen, og den orker jeg dessverre å finne fram... :)

Men jeg tror jeg er litt unnskyldt siden jeg ikke shopper så mye ellers, da. Ja... Er nok det. *berolige seg selv* ;)

Skrevet

Hehe, ja, det er sant. Jeg har som oftest ikke lommeboka lenger unna enn uti gangen, og den orker jeg dessverre å finne fram... :)

Men jeg tror jeg er litt unnskyldt siden jeg ikke shopper så mye ellers, da. Ja... Er nok det. *berolige seg selv* ;)

Det er der jeg sliter, hehe

Skrevet

Det er der jeg sliter, hehe

Hehe... :)

Den eneste gangen jeg storshopper i butikker, er når jeg er på bytur. I fjor sommer var jeg og venninna på shoppetur, og kortet gikk varmt. Klarte visst å bruke 5000 kr på én dag! :P

Gjest bebba
Skrevet

Pleier du å oppbevare bankkortene i bilen???????????

Skrevet

Pleier du å oppbevare bankkortene i bilen???????????

Har dem i lommeboka, og den ligger i bilen ja. No good, jeg vet det nok, men da vet jeg hvor jeg har den ;-)

Skrevet

Har dem i lommeboka, og den ligger i bilen ja. No good, jeg vet det nok, men da vet jeg hvor jeg har den ;-)

Så lenge bilen er låst og i en garasje, så går det vel bra? Såpass hadde jeg iallfall forlangt hvis jeg skulle lagt igjen lommeboka mi i bilen. :)

Skrevet

Så lenge bilen er låst og i en garasje, så går det vel bra? Såpass hadde jeg iallfall forlangt hvis jeg skulle lagt igjen lommeboka mi i bilen. :)

Den er hvertfall låst, hehe. Lommeboka ligger i hanskerommet da, ikke midt på dashbordet ;-)

Skrevet

Den er hvertfall låst, hehe. Lommeboka ligger i hanskerommet da, ikke midt på dashbordet ;-)

Ok, hadde nok vært litt nervøs for at noen skulle brutt seg inn i bilen da. Ille nok at bilen hadde blitt ramponert om de ikke skulle stjele lommeboka mi også. :)

Skrevet

Jeg måtte klikke meg bort derfra i en faderlig fart ;-)

Ja, de er knallgode. For noen få år siden gikk de ikke an å få tak i Norge engang, så da sto de på innkjøpslisten når vi reiste til - ja - nettopp....

Gjest Dardy
Skrevet

Wow! Du er 10 ganger verre enn meg til og med. :)

Vel, det jeg beskrev er adferd over flere år altså. Ikke noe jeg har gjort de tre siste månedene.

Jeg liker å handle, men de sise ukene før lønn, så blir det ingen handling. Tar meg som regel en handletur et par ganger i måneden. Pluss bestiller litt på nett hvis jeg har penger til det.

Ikke noe kontokreditt her i gården, nei.

Men jeg får altså ikke til å spare noe penger overhodet. Det går bare ikke.

Skrevet

Ja, de er knallgode. For noen få år siden gikk de ikke an å få tak i Norge engang, så da sto de på innkjøpslisten når vi reiste til - ja - nettopp....

Juhu, postmannen kom på døra mi med en kasse med Jelly Bellies i dag! Og de snille folka hadde fylt opp halve kassa med slike prøve-poser! *gomle*

Skrevet

Juhu, postmannen kom på døra mi med en kasse med Jelly Bellies i dag! Og de snille folka hadde fylt opp halve kassa med slike prøve-poser! *gomle*

Prøveposer? Hmmm.....

Skrevet

Prøveposer? Hmmm.....

Små poser med ca 10 jelly bellies i hver. Så ut som de hadde brukt dem som fyll i pakken slik at det jeg hadde bestilt ikke skulle slenge rundt inni der. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...