Gå til innhold

I kveld..

Anbefalte innlegg

Gjest trultemor25
Skrevet

Å herregud for en kjedelig og kjip dag!! Regn regn og atter regn. Eneste positive er at jeg er solbrent fra i går, det kjennes godt, får litt sommerfeeling av å være brent.

I kveld skal vi en tur på Latter på Aker Brygge da, standup, det blir moro. Gleder meg til det.

Nå har jeg akkurat satt på en kjele med risengrynsgrøt, det må vi ha hver lørdag, med skikkelig smørøye og sukker og kanel. Nam.

Hva er planene deres i dag/kveld?

Gjest Shira12
Skrevet

I kveld har jeg ingen planer utenom og sette til livs ett mengde reker, loff, majones og hvitvin.

Dagen idag har jeg brukt i huset som vi bygger, pusset sparkel, så det blir godt med en rolig kveld idag!

Skrevet

Her har det ikke bar regnet, men tordnet og lynet noe helt grønnjævlig. Hele huset rista i stad, lyn og torden kom samtidig, og vi ble rimelig shaky.

I kveld har jeg faktisk tenkt meg en liten tur på byen, med bil, etter lille frøken har sovnet.

hare1365380455
Skrevet

Her har det ikke bar regnet, men tordnet og lynet noe helt grønnjævlig. Hele huset rista i stad, lyn og torden kom samtidig, og vi ble rimelig shaky.

I kveld har jeg faktisk tenkt meg en liten tur på byen, med bil, etter lille frøken har sovnet.

Her tordnet det også skikkelig i morges!

hare1365380455
Skrevet

Jeg skal først i et selskap, og så på vorspiel og ut på byen! Gleder meg!! Det blir litt travelt da; to planer på en kveld... Mannen min må kjøre meg fra det ene stedet til det andre, for tar jeg buss tar det for lang tid.

hjertebarnet
Skrevet

I kveld hadde vi planlagt besøk av min bror, spise pizza og hygge oss. Isteden fikk jeg kjempesterke menssmerter, ligger for det meste på sofaen med varmelaken og spiser smertestillende. Og ungene er på besøk til broren min isteden...

Skrevet

I morges regnet det her også. Så vi dro til en sommerfuglpark som er her i distriktet.

I ettermiddag har jeg ligget strak på terrassen i steikende sol og nytt sommervarmen som endelig har kommet. :)

Middag ble det fra Maccer'n idag, og nå er jeg til og med ferdig med rengjøringen for denne uken.

Ikveld gleder meg til vorspiel og ut på byn med et par andre dolere ;)

Jepp - dette er en finfin dag!!

*blåse i festfløyten*

Skrevet

Dagen i dag har gått med til soving og sengehygge før jeg kjørte nattens erobring hjem. Besøkte så en venninne. Deretter har jeg bare sittet ute i solen. I kveld skal vi spise ost og kjeks før vi tar en tur til byen. Edru. Ble nok berusende drikke i gå.

laguna1365380434
Skrevet

Ingenting..Moret meg så det holdt i går..Og nå har jeg noen i øyebrynet som banker på og vil ut..:-I

Jeg har jobbet litt, og etter det spiste jeg grapsemiddag, noe sånn kylling/noodle takeaway..

Nå skal jeg ha kaffe, og ellers slappe av og restituere..Lese litt her, lese litt bok i lettvekterklassen..Klø katten.

Om ånden kommer over meg skal jeg rydde i det store matskapet, men det spørs nok om den gjør det..;)

Så skal jeg ta fotbad og file føtter og sånn.

Oj, for en spennende dagsplan!;-)

Skrevet

Ingenting..Moret meg så det holdt i går..Og nå har jeg noen i øyebrynet som banker på og vil ut..:-I

Jeg har jobbet litt, og etter det spiste jeg grapsemiddag, noe sånn kylling/noodle takeaway..

Nå skal jeg ha kaffe, og ellers slappe av og restituere..Lese litt her, lese litt bok i lettvekterklassen..Klø katten.

Om ånden kommer over meg skal jeg rydde i det store matskapet, men det spørs nok om den gjør det..;)

Så skal jeg ta fotbad og file føtter og sånn.

Oj, for en spennende dagsplan!;-)

Du får kose deg med en god bok eller en film mens du tar fotbadet, da.

Og kanskje litt vin?

Gjest M.Angelica
Skrevet

*s* Lykke til!

Takk..du kommer til å bli dypt savnet i kveld ;)

Mrs. Wallace
Skrevet

Mannen i huset lagde herlig frokost med trøffelomelett og baguetter. *slafse*

Vi har lest aviser, hatt besøk av store og små venner og spist middag på restaurant med venner og familie.

Nå skal vi bare slappe av og kose oss hjemme.

Skrevet

Gubben skal gå natteravn, så jeg sitter her alene med jentungen og - ja - doler...

laguna1365380434
Skrevet

Du får kose deg med en god bok eller en film mens du tar fotbadet, da.

Og kanskje litt vin?

Takk! Det skal jeg:-)

Vinhyllen min er relativt ribbet etter langvarig og mye besøk..(jeg har bare en obskur slant med ett eller annet søtt, medbrakt av gjest, og den styrer jeg unna..;))

Like greit egentlig..Det ble svært fuktig i går..Uplanlagt oppstart i park, og uplanlagt fortsettelse på bar..Vond lommebok&vondt hode..:-o

Kos deg i kveld du også!:-)

Skrevet

Takk..du kommer til å bli dypt savnet i kveld ;)

*pirke m.angelica på skulderen*

Jeg da?

Gjest M.Angelica
Skrevet

*pirke m.angelica på skulderen*

Jeg da?

Du og lille venn =)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...