Gjest RaMo Skrevet 28. mai 2005 Skrevet 28. mai 2005 Eieren av den bærbare pc`n ønsker å slippe å dobbeltklikke for å få opp noe. H*n hadde visst ikke måttet gjøre dette før jeg innstallerte XP på maskina. Kan man, og isåfall hvordan stiller jeg inn på musemenyen for å slippe dobbeltklikking? Finner det ikke ut. Takk. (blir også postet på åpent) 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 28. mai 2005 Skrevet 28. mai 2005 Min datamaskin => Verktøy => Mappealternativer => Generelt => Klikk elementer slik 0 Siter
Gjest RaMo Skrevet 29. mai 2005 Skrevet 29. mai 2005 Min datamaskin => Verktøy => Mappealternativer => Generelt => Klikk elementer slik Tusen takk. Har alltid dobbeltklikket selv og lette etter valget må musemenyen. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 29. mai 2005 Skrevet 29. mai 2005 Tusen takk. Har alltid dobbeltklikket selv og lette etter valget må musemenyen. Jeg har aldri brukt dobbeltklikk etter at jeg fant ut at det gikk an å få alt til å oppføre seg som linker. Liker det best sånn. Dette med at enkeltklikk fortsatt er standard når man installerer nye versjoner av Windows er forresten en av disse små uforståelighetene til Bill Gates & co. 0 Siter
Gjest RaMo Skrevet 29. mai 2005 Skrevet 29. mai 2005 Jeg har aldri brukt dobbeltklikk etter at jeg fant ut at det gikk an å få alt til å oppføre seg som linker. Liker det best sånn. Dette med at enkeltklikk fortsatt er standard når man installerer nye versjoner av Windows er forresten en av disse små uforståelighetene til Bill Gates & co. Okey. Kanskje jeg skulle prøve den nye varianten også selv da. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.