Gå til innhold

Vi ble sletta

Anbefalte innlegg

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Da går jeg på puben likevel...

Skrevet

Hvem ble slettet? God tur på puben;)

Sarte webbiser som ikke tåler den vanlige munnhugingen mellom meg og Kahn.

Men jeg lurer på hva som trigget slettingen - var det kommentaren om hvit hette og brennende kors?

".................................."

Skrevet

Akk...den som hadde hatt råd til å gå på pøbben. Slike som meg må nøye seg med å sitte i sofaen og drikke billig svenskeøl.

Gjest Moderator
Skrevet

Sarte webbiser som ikke tåler den vanlige munnhugingen mellom meg og Kahn.

Men jeg lurer på hva som trigget slettingen - var det kommentaren om hvit hette og brennende kors?

Nå er du vel selvsentrert, her er grunnen til at tråden ble slettet http://www.doktoronline.no/forum/35/92.ipg?view=thread&thread=2606445

Hadde vi hatt tid skulle vi imidlertid gjerne ha slettet all kranglingen dere to driver med, men som regel bruker vi ikke ressurser på engang å lese gjennom det,

Skrevet

Nå er du vel selvsentrert, her er grunnen til at tråden ble slettet http://www.doktoronline.no/forum/35/92.ipg?view=thread&thread=2606445

Hadde vi hatt tid skulle vi imidlertid gjerne ha slettet all kranglingen dere to driver med, men som regel bruker vi ikke ressurser på engang å lese gjennom det,

Nå synes jeg du, som profesjonell webmaster, skal være litt forsiktig med hvordan du ordlegger deg. Du har ikke lov å ordlegge deg på samme nivå som de vanlige brukerne av forumet.

Forøvrig så jeg, etter at jeg hadde postet, hva grunnen til slettingen var.

"men som regel bruker vi ikke ressurser på engang å lese gjennom det"

Heh-heh...nei, ressursbruken deres skal jeg ikke engang begynne å kommentere. Den ordbruken som er nødvendig for det reserverer jeg til "fascistene" her inne :-)

"................................"

Gjest Moderator
Skrevet

Nå synes jeg du, som profesjonell webmaster, skal være litt forsiktig med hvordan du ordlegger deg. Du har ikke lov å ordlegge deg på samme nivå som de vanlige brukerne av forumet.

Forøvrig så jeg, etter at jeg hadde postet, hva grunnen til slettingen var.

"men som regel bruker vi ikke ressurser på engang å lese gjennom det"

Heh-heh...nei, ressursbruken deres skal jeg ikke engang begynne å kommentere. Den ordbruken som er nødvendig for det reserverer jeg til "fascistene" her inne :-)

"................................"

Jeg har dessverre ikke lest gjennom instruksen du har laget for hvordan webmaster skal opptre en lørdag kveld her på dol. Dersom min kommentar ikke var korrekt nok, så beklages selvfølgelig dette.

Skrevet

Jeg har dessverre ikke lest gjennom instruksen du har laget for hvordan webmaster skal opptre en lørdag kveld her på dol. Dersom min kommentar ikke var korrekt nok, så beklages selvfølgelig dette.

I rest my case :-)

"................................."

Skrevet

... at signaturen "angrende dust" har en sikkerhetskopi av innlegget sitt, om ikke annet, så til bruk på et forum der webhamsterne ikke sitter og drøvtygger på sin egen oversensitivitet.

Du er forøvrig altfor hårsår mtp. denne "kivingen" mellom pråsaken og meg, det er jo bare morro. Og se hva du har stelt i stand, nå går ILDG på pøbben, kanskje drikker han seg full og kommer i bråk, kanskje hele familien går i oppløsning på grunn av dette, og ...tenk på det.

Akk, du samvittighetsløse...

Skrevet

Akk...den som hadde hatt råd til å gå på pøbben. Slike som meg må nøye seg med å sitte i sofaen og drikke billig svenskeøl.

Budweiser?

Skrevet

Budweiser?

Mulig budweiser er billig i sverige, men det regner jeg knapt som øl. Har vel knapt smakt noe amerikansk øl som var bedre enn middels, og "bud" er nærmest blybensin.

"...................................."

Skrevet

... at signaturen "angrende dust" har en sikkerhetskopi av innlegget sitt, om ikke annet, så til bruk på et forum der webhamsterne ikke sitter og drøvtygger på sin egen oversensitivitet.

Du er forøvrig altfor hårsår mtp. denne "kivingen" mellom pråsaken og meg, det er jo bare morro. Og se hva du har stelt i stand, nå går ILDG på pøbben, kanskje drikker han seg full og kommer i bråk, kanskje hele familien går i oppløsning på grunn av dette, og ...tenk på det.

Pst! Det var trådstarteren som selv ba om at innlegget ble slettet - denne gangen var det ikke den tilfeldige oversensiviteten til webmaster som var grunnen :-)

Skrevet

*fnis*

Stå på, webbis! :)

Men jeg blir utrolig nysgjerrig av sånne tråder som det her... :)

Gjest Moderator
Skrevet

Det er det jeg sier jo, dere er altfor selvsentrerte ...*s*

Skrevet

Ah, så det er en annen "instruks" for hvordan du skal oppføre seg som webmaster på en lørdag kveld enn andre kvelder?

"....................................."

Skrevet

Mulig budweiser er billig i sverige, men det regner jeg knapt som øl. Har vel knapt smakt noe amerikansk øl som var bedre enn middels, og "bud" er nærmest blybensin.

"...................................."

Synes for min del øl er no' skval, uansett.

Skrevet

Pst! Det var trådstarteren som selv ba om at innlegget ble slettet - denne gangen var det ikke den tilfeldige oversensiviteten til webmaster som var grunnen :-)

Det fant jeg også ut. Helt alene, til og med.

Skrevet

Det er det jeg sier jo, dere er altfor selvsentrerte ...*s*

Ah, du dømmesyke.

*englefjes*

Skrevet

Synes for min del øl er no' skval, uansett.

Ja, jeg har forlengst sett for meg deg som en av disse rusbrus-drikkende jente-guttene :-)

"......................................"

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...