IngenLurerDenneGutten Skrevet 28. mai 2005 Skrevet 28. mai 2005 Da går jeg på puben likevel... 0 Siter
Prozak Skrevet 28. mai 2005 Skrevet 28. mai 2005 Hvem ble slettet? God tur på puben;) Sarte webbiser som ikke tåler den vanlige munnhugingen mellom meg og Kahn. Men jeg lurer på hva som trigget slettingen - var det kommentaren om hvit hette og brennende kors? ".................................." 0 Siter
Prozak Skrevet 28. mai 2005 Skrevet 28. mai 2005 Akk...den som hadde hatt råd til å gå på pøbben. Slike som meg må nøye seg med å sitte i sofaen og drikke billig svenskeøl. ".................................." 0 Siter
Gjest Moderator Skrevet 28. mai 2005 Skrevet 28. mai 2005 Sarte webbiser som ikke tåler den vanlige munnhugingen mellom meg og Kahn. Men jeg lurer på hva som trigget slettingen - var det kommentaren om hvit hette og brennende kors? ".................................." Nå er du vel selvsentrert, her er grunnen til at tråden ble slettet http://www.doktoronline.no/forum/35/92.ipg?view=thread&thread=2606445 Hadde vi hatt tid skulle vi imidlertid gjerne ha slettet all kranglingen dere to driver med, men som regel bruker vi ikke ressurser på engang å lese gjennom det, 0 Siter
Prozak Skrevet 28. mai 2005 Skrevet 28. mai 2005 Nå er du vel selvsentrert, her er grunnen til at tråden ble slettet http://www.doktoronline.no/forum/35/92.ipg?view=thread&thread=2606445 Hadde vi hatt tid skulle vi imidlertid gjerne ha slettet all kranglingen dere to driver med, men som regel bruker vi ikke ressurser på engang å lese gjennom det, Nå synes jeg du, som profesjonell webmaster, skal være litt forsiktig med hvordan du ordlegger deg. Du har ikke lov å ordlegge deg på samme nivå som de vanlige brukerne av forumet. Forøvrig så jeg, etter at jeg hadde postet, hva grunnen til slettingen var. "men som regel bruker vi ikke ressurser på engang å lese gjennom det" Heh-heh...nei, ressursbruken deres skal jeg ikke engang begynne å kommentere. Den ordbruken som er nødvendig for det reserverer jeg til "fascistene" her inne :-) "................................" 0 Siter
Gjest Moderator Skrevet 28. mai 2005 Skrevet 28. mai 2005 Nå synes jeg du, som profesjonell webmaster, skal være litt forsiktig med hvordan du ordlegger deg. Du har ikke lov å ordlegge deg på samme nivå som de vanlige brukerne av forumet. Forøvrig så jeg, etter at jeg hadde postet, hva grunnen til slettingen var. "men som regel bruker vi ikke ressurser på engang å lese gjennom det" Heh-heh...nei, ressursbruken deres skal jeg ikke engang begynne å kommentere. Den ordbruken som er nødvendig for det reserverer jeg til "fascistene" her inne :-) "................................" Jeg har dessverre ikke lest gjennom instruksen du har laget for hvordan webmaster skal opptre en lørdag kveld her på dol. Dersom min kommentar ikke var korrekt nok, så beklages selvfølgelig dette. 0 Siter
Prozak Skrevet 28. mai 2005 Skrevet 28. mai 2005 Jeg har dessverre ikke lest gjennom instruksen du har laget for hvordan webmaster skal opptre en lørdag kveld her på dol. Dersom min kommentar ikke var korrekt nok, så beklages selvfølgelig dette. I rest my case :-) "................................." 0 Siter
Mr Kahn Skrevet 28. mai 2005 Skrevet 28. mai 2005 Nå er du vel selvsentrert, her er grunnen til at tråden ble slettet http://www.doktoronline.no/forum/35/92.ipg?view=thread&thread=2606445 Hadde vi hatt tid skulle vi imidlertid gjerne ha slettet all kranglingen dere to driver med, men som regel bruker vi ikke ressurser på engang å lese gjennom det, ... at signaturen "angrende dust" har en sikkerhetskopi av innlegget sitt, om ikke annet, så til bruk på et forum der webhamsterne ikke sitter og drøvtygger på sin egen oversensitivitet. Du er forøvrig altfor hårsår mtp. denne "kivingen" mellom pråsaken og meg, det er jo bare morro. Og se hva du har stelt i stand, nå går ILDG på pøbben, kanskje drikker han seg full og kommer i bråk, kanskje hele familien går i oppløsning på grunn av dette, og ...tenk på det. Akk, du samvittighetsløse... 0 Siter
Mr Kahn Skrevet 28. mai 2005 Skrevet 28. mai 2005 Akk...den som hadde hatt råd til å gå på pøbben. Slike som meg må nøye seg med å sitte i sofaen og drikke billig svenskeøl. ".................................." Budweiser? 0 Siter
Prozak Skrevet 28. mai 2005 Skrevet 28. mai 2005 Budweiser? Mulig budweiser er billig i sverige, men det regner jeg knapt som øl. Har vel knapt smakt noe amerikansk øl som var bedre enn middels, og "bud" er nærmest blybensin. "...................................." 0 Siter
Prozak Skrevet 28. mai 2005 Skrevet 28. mai 2005 ... at signaturen "angrende dust" har en sikkerhetskopi av innlegget sitt, om ikke annet, så til bruk på et forum der webhamsterne ikke sitter og drøvtygger på sin egen oversensitivitet. Du er forøvrig altfor hårsår mtp. denne "kivingen" mellom pråsaken og meg, det er jo bare morro. Og se hva du har stelt i stand, nå går ILDG på pøbben, kanskje drikker han seg full og kommer i bråk, kanskje hele familien går i oppløsning på grunn av dette, og ...tenk på det. Akk, du samvittighetsløse... Pst! Det var trådstarteren som selv ba om at innlegget ble slettet - denne gangen var det ikke den tilfeldige oversensiviteten til webmaster som var grunnen :-) ".................................." 0 Siter
Freya Skrevet 28. mai 2005 Skrevet 28. mai 2005 Jeg har dessverre ikke lest gjennom instruksen du har laget for hvordan webmaster skal opptre en lørdag kveld her på dol. Dersom min kommentar ikke var korrekt nok, så beklages selvfølgelig dette. *fnis* Stå på, webbis! Men jeg blir utrolig nysgjerrig av sånne tråder som det her... 0 Siter
Gjest Moderator Skrevet 28. mai 2005 Skrevet 28. mai 2005 ... at signaturen "angrende dust" har en sikkerhetskopi av innlegget sitt, om ikke annet, så til bruk på et forum der webhamsterne ikke sitter og drøvtygger på sin egen oversensitivitet. Du er forøvrig altfor hårsår mtp. denne "kivingen" mellom pråsaken og meg, det er jo bare morro. Og se hva du har stelt i stand, nå går ILDG på pøbben, kanskje drikker han seg full og kommer i bråk, kanskje hele familien går i oppløsning på grunn av dette, og ...tenk på det. Akk, du samvittighetsløse... Det er det jeg sier jo, dere er altfor selvsentrerte ...*s* 0 Siter
Prozak Skrevet 28. mai 2005 Skrevet 28. mai 2005 Jeg har dessverre ikke lest gjennom instruksen du har laget for hvordan webmaster skal opptre en lørdag kveld her på dol. Dersom min kommentar ikke var korrekt nok, så beklages selvfølgelig dette. Ah, så det er en annen "instruks" for hvordan du skal oppføre seg som webmaster på en lørdag kveld enn andre kvelder? "....................................." 0 Siter
Mr Kahn Skrevet 28. mai 2005 Skrevet 28. mai 2005 Mulig budweiser er billig i sverige, men det regner jeg knapt som øl. Har vel knapt smakt noe amerikansk øl som var bedre enn middels, og "bud" er nærmest blybensin. "...................................." Synes for min del øl er no' skval, uansett. 0 Siter
Mr Kahn Skrevet 28. mai 2005 Skrevet 28. mai 2005 Pst! Det var trådstarteren som selv ba om at innlegget ble slettet - denne gangen var det ikke den tilfeldige oversensiviteten til webmaster som var grunnen :-) ".................................." Det fant jeg også ut. Helt alene, til og med. 0 Siter
Mr Kahn Skrevet 28. mai 2005 Skrevet 28. mai 2005 Det er det jeg sier jo, dere er altfor selvsentrerte ...*s* Ah, du dømmesyke. *englefjes* 0 Siter
Prozak Skrevet 28. mai 2005 Skrevet 28. mai 2005 Synes for min del øl er no' skval, uansett. Ja, jeg har forlengst sett for meg deg som en av disse rusbrus-drikkende jente-guttene :-) "......................................" 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.