Mr Kahn Skrevet 29. mai 2005 Skrevet 29. mai 2005 Ja, jeg har forlengst sett for meg deg som en av disse rusbrus-drikkende jente-guttene :-) "......................................" Åja? Åssen harmonerer det med en traktorkjørende harry som flyr på by'n og slåss? Humørsjuk, små'n. ;^) 0 Siter
cecily Skrevet 29. mai 2005 Skrevet 29. mai 2005 Jeg har dessverre ikke lest gjennom instruksen du har laget for hvordan webmaster skal opptre en lørdag kveld her på dol. Dersom min kommentar ikke var korrekt nok, så beklages selvfølgelig dette. Good one! tjihi c",) 0 Siter
Gjest '!-o-!' Skrevet 29. mai 2005 Skrevet 29. mai 2005 Nå er du vel selvsentrert, her er grunnen til at tråden ble slettet http://www.doktoronline.no/forum/35/92.ipg?view=thread&thread=2606445 Hadde vi hatt tid skulle vi imidlertid gjerne ha slettet all kranglingen dere to driver med, men som regel bruker vi ikke ressurser på engang å lese gjennom det, "men som regel bruker vi ikke ressurser på engang å lese gjennom det," Ser ut til at du bare kan skrive hva det skulle være! 0 Siter
Mr Kahn Skrevet 29. mai 2005 Skrevet 29. mai 2005 "men som regel bruker vi ikke ressurser på engang å lese gjennom det," Ser ut til at du bare kan skrive hva det skulle være! Det er jo det han gjør, Einstein. 0 Siter
IngenLurerDenneGutten Skrevet 29. mai 2005 Forfatter Skrevet 29. mai 2005 Takk for hilsen:) :-) 0 Siter
Prozak Skrevet 29. mai 2005 Skrevet 29. mai 2005 Åja? Åssen harmonerer det med en traktorkjørende harry som flyr på by'n og slåss? Humørsjuk, små'n. ;^) Det harmonerer ikke så bra, men så har vel du aldri vært særlig harmonisk :-) ".................................." 0 Siter
Gjest Einstein, det er jeg Skrevet 29. mai 2005 Skrevet 29. mai 2005 Det er jo det han gjør, Einstein. Det er jeg som er Einstein. Og du skriver visst hva du mener helt ukritisk du også selv om du ikke akkurat er Einstein. 0 Siter
Mr Kahn Skrevet 29. mai 2005 Skrevet 29. mai 2005 Det er jeg som er Einstein. Og du skriver visst hva du mener helt ukritisk du også selv om du ikke akkurat er Einstein. ...å kalle seg Einstein og samtidig fremstå som en intetsigende tulling. Men la gå, på andre fora herjer det en komplett idiot som forlot DOL for å spre sin "visdom" under nicket "socrates". Det er alltids en plass til overs for alle. 0 Siter
Gjest Einstein, det er jeg Skrevet 30. mai 2005 Skrevet 30. mai 2005 ...å kalle seg Einstein og samtidig fremstå som en intetsigende tulling. Men la gå, på andre fora herjer det en komplett idiot som forlot DOL for å spre sin "visdom" under nicket "socrates". Det er alltids en plass til overs for alle. "Det er alltids en plass til overs for alle." Jepp, selv deg. Det artige er at du selv skriver innlegg dre du omtrent ber om svar a la dette, og så bare MÅ du komme med noe forbanna oppgulp til svar. Det skjer hver gang, og den eneste som ikke ser det er du. Fint for deg at du tror du er så smart, da. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.