Gå til innhold

Sobril og Alkohol


Gjest sosial fobi

Anbefalte innlegg

Gjest sosial fobi

Har så lyst på en fest snart men jeg tør ikke uten sobril.

Er det farlig å ta litt sobril før jeg drikker eller må jeg la være å dra på fest?

Jeg vil ha en dram eller fire på festen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det vil jeg ikke akkurat anbefale. Hva med å bare drikke? Sosial angst forsvinner etter noen drinker den...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest en annen

Det er neppe fysisk veldig farlig, men Sobril og alkohol forsterker hverandre gjensidig, så du risikerer å bli full/ruset (vanskelig å kontrollere en slik "kombo-rus", trust me). Som IdaIrene sier, alkohol har en angstdempende virkning veldig lik preparater som Sobril. Ville tatt 1-2 drinker hjemme før jeg gikk ut som erstatning for Sobrilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sunlover

Har koblet det mange ganger, ikke tatt det samtidig, men har brukt sobril tidligere på dagen, og tatt litt vin på kvelden, det gjør ingen ting for meg iallefall, Men drikker aldri mye. Og aldri sprit. Alkohol er den beste angstdemperen, så som det ble foreslått her, ta litt i forkant hvis det skremmer deg å blande. Bevisst blanding er ikke å anbefale. Men tror neppe det skjer noen annet enn at du blir fortere beruset, derfor er det lurt å holde seg unna spriten, for som vil alle vet er den mindre kontrollerbar.

Plutselig har man fått for mye.!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...