Gå til innhold

Fettsuging ankel

Anbefalte innlegg

Gjest fotballeggen

Hei

Jeg er en kvinne i 30-årene med ganske kraftige legger og ankler. Det ligger til familien.

Jeg oppsøkte en klinikk via nett/mail for å foreta en fettsuging av tykklegg og ankel. Det ble sendt bilder og jeg fikk positiv tilbakemelding på at det skulle kunne la seg gjøre med gode resultater.

Jeg var aldri til konsultasjon før operasjonsdagen, da jeg hadde en lang reisevei til klinikken.

På operasjonsdagen ble jeg av en annen lege frarådet å fettsuge tykkleggen. Denne legen mente det var vanskelig å få et pent resultat.

Jeg ble altså operert og reiste lykkelig hjem i påvente av endelig å kunne vise mine ben i offentligheten.

Tiden gikk, jeg hadde fått beskjed om og lest at det kunne ta opp til ett år før evt hevelser var borte i ankelen.

Jeg opererte i august (2003).

Etter ca åtte mnd tok jeg kontakt med klinikken igjen for en konsultasjon da jeg ikke kunne se resultater.

Det ble da satt opp ny time til ny operasjon en mnd senere, april 2004.

Jeg går fremdeles rundt å venter på nevneverdige resultater.

Ikke har vekten min variert noe særlig i denne tiden, så med mindre fett kan flytte på seg, skjønner ikke jeg hvorfor resultatene ikke viser seg etter to omganger med fettsuging.

Det at jeg har betalt over 20 000 for dette som skulle forandre livet mitt, smaker det ganske surt av og er noe jeg forsøker å fortrenge.

Jeg føler det er flaut å kontakte klinikken enda en gang.

Mulig det er for sent?

Jeg har også tatt egne bilder gjennom hele prosessen, slik at jeg vet hvorledes utgangspunktet var.

Skal man virkelig bare godta at ikke alle mennesker får resultater av fettsuging?

Mener du dette er godt nok? Eller burde jeg bli konsultert av en nøytral lege i tillegg?

Dette er en ganske fortvilet situasjon når man har hatt et stort kompleks i 30 år og brukt alt av sparepenger uten å få resultater ut av det..

Og om du er i tvil, så er det her snakk om TYKKE legger altså. Nok å ta av..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/186028-fettsuging-ankel/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva fikk du utført?

Ble operasjonen mislykket eller fikk du ikke forventet resultat?

Jeg betalte også over 30 000. Fikk utført fettsuging av ridebukselår også.

Brystoperasjon.- resultatet er rett og slett ikke pent. Har større komplekser hva angår å vise meg frem nå enn før inngrepet.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/186028-fettsuging-ankel/#findComment-1272867
Del på andre sider

Gjest Dr med Morten R Kveim, Plastisk Kirurg

Det er jo leit om du er skuffet over resultatet. Snakk med legen som opererte deg, evt. innhent en second opinion. Hvorvidt tilstanden er egnet for fettsuging eller ikke avhenger av de anatomiske forhold, kirurgens kompetanse og dine forventninger. Husk at volumet utgjøres ikke bare av fett, men også av benbygning og muskulatur som jo ikke påvirkes ved inngrepet. Se også mine svar på de andre innleggene om dette problemet.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/186028-fettsuging-ankel/#findComment-1277984
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...